Två nya filmer från Duke Nukem Forever

Medlem

Efter jag sett klippen tänkte jag först skriva något sarkastiskt i stil med "HA HA BAJS OCH DUKE HA HA SÅ JÄVLA ROLIGT!", men så läste jag kommentarerna - nu skrattar jag på riktigt. Att människor på fullt allvar tycker att det är bra och blir så himla arga när någon inte gör det så att de tar till de tuffaste kommentarer de kan komma på, DET mina forumiter, är roligt på riktigt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Den översta var verkligen skithumor (haha...).
Gillar mer blod och lemlästade kroppar, så video två passar mig bättre.

Medlem

känns oldschool på något sätt, humorn dvs. Eller börjar jag nog bli för gammal hehe.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Efter jag sett klippen tänkte jag först skriva något sarkastiskt i stil med "HA HA BAJS OCH DUKE HA HA SÅ JÄVLA ROLIGT!", men så läste jag kommentarerna - nu skrattar jag på riktigt. Att människor på fullt allvar tycker att det är bra och blir så himla arga när någon inte gör det så att de tar till de tuffaste kommentarer de kan komma på, DET mina forumiter, är roligt på riktigt.

Haha ovanligt att du skriver något negativt på en tråd angående Duke. DET om något är väl ganska komiskt..

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Efter jag sett klippen tänkte jag först skriva något sarkastiskt i stil med "HA HA BAJS OCH DUKE HA HA SÅ JÄVLA ROLIGT!", men så läste jag kommentarerna - nu skrattar jag på riktigt. Att människor på fullt allvar tycker att det är bra och blir så himla arga när någon inte gör det så att de tar till de tuffaste kommentarer de kan komma på, DET mina forumiter, är roligt på riktigt.

Trevligt att någon kunde underhålla dig för en gångs skull Bjosarn!
Tyckte däremot inte det var någon speciellt kaxig kommentar tillbaka.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Efter jag sett klippen tänkte jag först skriva något sarkastiskt i stil med "HA HA BAJS OCH DUKE HA HA SÅ JÄVLA ROLIGT!", men så läste jag kommentarerna - nu skrattar jag på riktigt. Att människor på fullt allvar tycker att det är bra och blir så himla arga när någon inte gör det så att de tar till de tuffaste kommentarer de kan komma på, DET mina forumiter, är roligt på riktigt.

En annan sak som är rätt skojig är att du alltid ska komma med nån bajsnödig, sarkastisk och "rolig" kommentar på VARJE jävla nyhet som har med Duke eller något annat inte-helt-PK-spel att göra, som för övrigt oftast ser ut att vara "det tuffaste du kan komma på", vilket ju känns extremt nödvändigt! Komik och hyckleri på en och samma gång!

Medlem
Medlem

Detta är något som de sagt ska vara med (turd och glory hole)så jag tror inte det är ett aprilskämt även om det ser ut som det.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Detta är något som de sagt ska vara med (turd och glory hole)så jag tror inte det är ett aprilskämt även om det ser ut som det.

Så i princip är aprilskämtet att det som ser ut att vara ett aprilskämt egentligen är en riktig möjlighet i spelet...

rav
Medlem
Skrivet av kebbe:

Hoppas de byter grafikmotor.

Hahaha

Medlem

AHAHHAHAHAHA HYSTERSIKT kul!

Medlem

Det här kommer bli så dåligt! imo

Medlem

Skulle vara trevligt med ett multiplayerläge där man kastar bajskerfar på varandra.

Medlem
Medlem

duke´s radio station från john say john

http://www.jsjprod.com/duke_imaging.mp3


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Så länge det inte blir en del av uppdraget/handlingen i spelet, att leka runt med avföring på toaletten...
tycker inte de ska jobba för mycket med denna typ av humor (som i första klippet).


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Första klippet var bara weird, andra klippet såg rätt rått ut


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag är nöjd så länge han har sina sköna kommentarer och att det finns en massa "minigames" som det fanns i de förra gamen. Blir lite roligare att utforska banorna om man vet att det kan finnas något bisarrt och löjligt att hitta.

Sen om man inte gillar bajskorvar så är det väl ändå ingen som tvingar dig att plocka upp den?

Ta crysis 2 t.ex. har ingen som helst motivation till att utforska banorna vill bara springa igenom skiten och få det avklarat och få reda på storyn (vem e intresserad av att hitta en massa dogtags och annat bös? . Men med duke så vet man nog aldrig vad som väntar runt hörnet.


signatur

Godspeed

12
Skriv svar