Ny Starcraft 2-säsong

Skägg.
10 Chambers
Ny Starcraft 2-säsong

Säsong 1 av #Starcraft 2 gick inget vidare. Högsta placeringen blev 16 i Bronze-ligan, något jag redan tangerat nu när andra vändan har dragit igång. Tvåa ligger jag för tillfället men det är väl oklart om det håller till nästa gång jag loggat in. Det är ju inte alla kvällar man kan lägga en timme på att smiska strategiröv.

Om du vill lira med någon annan medlem kan du spana in denna tråd där vi listar våra Blizzard-ids.

#blogg


signatur
Medlem
Ny Starcraft 2-säsong

Lirade inte en enda 1på1-match förutom lite customs i den föregående säsongen. Men trots allt blev det bra mycket sc2, runt en 800 games med diverse polare, mest 3v3.

Och då jag blivit mer intresserad när det gäller både att kolla på PoV-streams och turneringar så har man blivit mer och mer taggad på 1v1, men samtidigt så talar en bonus pool på 3000 emot en. Nu när den har blivit återställd i och med den nya säsongen så lirade jag mina fem första placement games alldeles nyss faktiskt. Vann fyra men gjorde bort mig lite under den sista så det räckte aldrig fram helt, hamnade i platina.

Får se om man passar där om man ligger i med spelandet denna säsong


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Calle du får bättra spelande bronze ligan är inget man ska passa i!:D Kolla mycket saker och öva lite mer så ser du dig själv snart i Guld:!

Medlem

Calle du får bättra spelande bronze ligan är inget man ska passa i!:D Kolla mycket saker och öva lite mer så ser du dig själv snart i Guld:!

Skägg.
10 Chambers

Kollar vansinnigt mycket matcher men utan konsekvens i spelandet når jag nog inte så högre. Men vad gör det, automatchningen gör ju att motståndet blir rätt.


signatur
1
Skriv svar