Operation Flashpoint: Red River

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

3/3! Lika bra att vi sätter betyget redan nu eftersom ni uppmärksammat att spelen ingår i samma serie och därför är precis lika bra. Vi förutsätter också att det är samma recensent som åtar sig uppdraget. Och att månen står i rätt vinkel till solen så att varulvar kan para sig. Det är ingen vacker syn men de ska väl få ha lite roligt. Dessutom är ungarna ofantligt söta, fastän de gärna biter av en lem (av dig) hellre än blir gosade med. Vart var jag nu... justja. Operation Flashpoint. 3/3!

Äsh bli inte så ledsen. Ni suger på att sätta betyg. Lev med det lixom.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

3/3! Lika bra att vi sätter betyget redan nu eftersom ni uppmärksammat att spelen ingår i samma serie och därför är precis lika bra. Vi förutsätter också att det är samma recensent som åtar sig uppdraget. Och att månen står i rätt vinkel till solen så att varulvar kan para sig. Det är ingen vacker syn men de ska väl få ha lite roligt. Dessutom är ungarna ofantligt söta, fastän de gärna biter av en lem (av dig) hellre än blir gosade med. Vart var jag nu... justja. Operation Flashpoint. 3/3!

Äsh bli inte så ledsen. Ni suger på att sätta betyg. Lev med det lixom.

Dom suger inte. FZ är faktiskt väldigt duktiga på det dem gör gemfört med andra ställen i många fall. Sen om dem suger, vilket betyder dom inte gör något bra jobb alls. Varför ens hänga här? Du slösar bara mycket egen värdefull tid som du skulle kunna lägga på något annat, tjejen, spel, jobb eller bara för att göra det enkelt: En annan spelsida? Gillar man inte det som dem gör ska man ju inte vara här heller, du lär ju troligen aldrig ändra uppfattning eller?

Sen att dem suger... Säg ett spel där dom är ensamma med att sätta ett dåligt/bra betyg? Senaste 2-3 åren låter bra. Gällande OP:DR, så var dem inte ensamma att sätta ett högt betyg kan jag ju säga


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

text

Finns ju annat här än recensionerna visserligen. Bra för att se lite nyheter så man slipper rota runt själv
Recensionerna är tyvärr... skit, enligt mig.

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av uberpwnage2.0:

text

Finns ju annat här än recensionerna visserligen. Bra för att se lite nyheter så man slipper rota runt själv
Recensionerna är tyvärr... skit, enligt mig.

Samma gäller mig, nyheterna!

Tyvärr tycker jag också att recensionerna är skit. Men man kan ju inte få allt.

Medlem

Nu har jag inte spelat särskilt mycket Dragon Rising (ska nog sätta mig med det inför recensionen av Red River), men jag inser att det här inte är ett spel i samma stil som Operation Flashpoint, tyvärr. Däremot är det närmaste jag kan komma nog att kalla det ett större, vidsträcktare Ghost Recon Advanced Warfighter, som ju var skitkul i co-op. Och man kan (vill jag mena) hävda att det var det OFP från början försökte göra, fast det är sant, jag kommer nog att bedöma det här spelet mest på singelplayerkampanjen ändå, när jag ser den...

Medlem

Nu blev jag f ö sugen på att installera om ArmA 2 - fram med Steam omedelbart :). Mer om OFP: RR om/när jag får ett recensionsex.

Medlem

Räknar med en epic fail, förra spelet var verkligen inte mycket att hänga i julgranen. Gav upp efter 20 minuter.

Medlem

Inte vågar man köpa ett spel från dom nu, om man nu ser hur det blev med Dragon Rising. Hade jävligt roligt med 1an.

Medlem

Oeration Failpoint. Inte en chans att jag köper uppföljaren till det enda spel jag någonsin reklamerat som defekt vara och bedrägeri. Ett spel som var ospelbart från början och som var så hopplöst dåligt att utvecklarna själva la ner all "support" (som om det fanns någon support att tala om...) efter ett par månader.

Att överhuvudtaget nämna det ursprungliga Operation Flashpoint i samma mening med codemasters styggelse, det är hädelse om något.

Flera har skrivit samma sak men det tål att upprepas, Codemasters har rättigheterna till namnet Operation Flashpoint, de är INTE utvecklarna av det ursprungliga Operation Flashpoint.

Vill man ha uppföljaren till det riktiga Operation Flashpoint så skall man köpa Armed Assault och numera ArmA2 av Bohemia.

Jag förutspår en totalflopp oavsett vad fz:s recensenter säger om saken, vi såg hur det gick förra gången... hur f*n kunde fz ge de senaste 10 årens sämsta spel 5/5 i betyg???!!!

Medlem
Skrivet av DiDDi:

Svårt att adda en "jump" feature?

Jag kan räkna på en hand hur många som hoppar runt i krig. Svaret är noll, eller med andra ord en knyten näve och ett hårt slag i magen på den som ens funderar på att hoppa runt under beskjutning.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Fisse:
Skrivet av uberpwnage2.0:

text

Finns ju annat här än recensionerna visserligen. Bra för att se lite nyheter så man slipper rota runt själv
Recensionerna är tyvärr... skit, enligt mig.

Rota runt själv? Kolla runt på IGN.com är väll densamme som att "rota runt" här på fz eller?

Förstår dock din poäng!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Purjoo:

Auto-fail, behöver knappt recenseras.

+1

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

3/3! Lika bra att vi sätter betyget redan nu eftersom ni uppmärksammat att spelen ingår i samma serie och därför är precis lika bra. Vi förutsätter också att det är samma recensent som åtar sig uppdraget. Och att månen står i rätt vinkel till solen så att varulvar kan para sig. Det är ingen vacker syn men de ska väl få ha lite roligt. Dessutom är ungarna ofantligt söta, fastän de gärna biter av en lem (av dig) hellre än blir gosade med. Vart var jag nu... justja. Operation Flashpoint. 3/3!

Äsh bli inte så ledsen. Ni suger på att sätta betyg. Lev med det lixom.

Instämmer.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Ish
Medlem

Måste bara fråga.. Och detta är en genuin fråga. Är det inte OK att flame'a spel som recensent längre? Dragon rising sög. De slutade patacha det rätt omgående OCH i denna sk. uppföljare har man valt att ta bort PvP, editorn etc etc.. Vad är kvar liksom.. Cash Cow.. Avelsförbud på dem som köper det och chockterapi om det får mer än 10% av maxbetyg. Det är inte så svårt att förutspå va pass bra det här kommer bli faktiskt.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv
Skrivet av Mahone:
Skrivet av DiDDi:

Svårt att adda en "jump" feature?

Jag kan räkna på en hand hur många som hoppar runt i krig. Svaret är noll, eller med andra ord en knyten näve och ett hårt slag i magen på den som ens funderar på att hoppa runt under beskjutning.

Hoppa runt? Det handlar om att ta sig över små hinder, inte att hoppa 150 cm upp i luften som i CS/COD. Att inte kunna ta sig över ankelhöga hinder är orealistiskt, irriterande och stämningsförstörande. Funkar inte vault-funktionen måste man väl ändå lösa det på något sätt, eller hur?

Det finns flera sätt att begränsa "bunny hopping" om det är det du oroar dig för.

Moderator | Testpilot
Skrivet av aspunk:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av DiDDi:

Svårt att adda en "jump" feature?

Jag kan räkna på en hand hur många som hoppar runt i krig. Svaret är noll, eller med andra ord en knyten näve och ett hårt slag i magen på den som ens funderar på att hoppa runt under beskjutning.

Hoppa runt? Det handlar om att ta sig över små hinder, inte att hoppa 150 cm upp i luften som i CS/COD. Att inte kunna ta sig över ankelhöga hinder är orealistiskt, irriterande och stämningsförstörande. Funkar inte vault-funktionen måste man väl ändå lösa det på något sätt, eller hur?

Det finns flera sätt att begränsa "bunny hopping" om det är det du oroar dig för.

Hängde du inte med? Ingen hoppar runt i krig, att hoppa över saker och kasta sig över hinder som du kan göra i diverse spel är inte samma sak som att hoppa runt.

Hoppa runt saken beror väll ändå på vilken sorts shooter man är van vid, jag gillar ju faktiskt Quake och UT mest och att inte kunna hoppa då skulle ju vara det sämsta som finns...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ScarFace:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

3/3! Lika bra att vi sätter betyget redan nu eftersom ni uppmärksammat att spelen ingår i samma serie och därför är precis lika bra. Vi förutsätter också att det är samma recensent som åtar sig uppdraget. Och att månen står i rätt vinkel till solen så att varulvar kan para sig. Det är ingen vacker syn men de ska väl få ha lite roligt. Dessutom är ungarna ofantligt söta, fastän de gärna biter av en lem (av dig) hellre än blir gosade med. Vart var jag nu... justja. Operation Flashpoint. 3/3!

Äsh bli inte så ledsen. Ni suger på att sätta betyg. Lev med det lixom.

Instämmer.

Ni verkar ha missat min poäng. Jag kan i ärlighetens namn inte förstå att ni kan avskriva alla recensioner som skit bara för att ni inte varit överrens om betyget på ett fåtal artiklar. Does not compute. Och jag tänker inte "leva med" att någon slänger ur sig kritik utan motivering, jag har levt med den här sajten i alldeles för många för att låta sånt passera.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ish:

Måste bara fråga.. Och detta är en genuin fråga. Är det inte OK att flame'a spel som recensent längre? Dragon rising sög. De slutade patacha det rätt omgående OCH i denna sk. uppföljare har man valt att ta bort PvP, editorn etc etc.. Vad är kvar liksom.. Cash Cow.. Avelsförbud på dem som köper det och chockterapi om det får mer än 10% av maxbetyg. Det är inte så svårt att förutspå va pass bra det här kommer bli faktiskt.

Klart det är, och att förutsäga att detta skulle få ett visst betyg baserat på vad ett tidigare spel i serien fått är i min mening helt galet. Detta är heller inte en recension, utan en förhandstitt, och om vi kopplar på cynismen så är det självklart att en utgivare/utvecklare väljer att visa de allra bästa bitarna vid sådana tillfällen.


signatur
Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av aspunk:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av DiDDi:

Svårt att adda en "jump" feature?

Jag kan räkna på en hand hur många som hoppar runt i krig. Svaret är noll, eller med andra ord en knyten näve och ett hårt slag i magen på den som ens funderar på att hoppa runt under beskjutning.

Hoppa runt? Det handlar om att ta sig över små hinder, inte att hoppa 150 cm upp i luften som i CS/COD. Att inte kunna ta sig över ankelhöga hinder är orealistiskt, irriterande och stämningsförstörande. Funkar inte vault-funktionen måste man väl ändå lösa det på något sätt, eller hur?

Det finns flera sätt att begränsa "bunny hopping" om det är det du oroar dig för.

Hängde du inte med? Ingen hoppar runt i krig, att hoppa över saker och kasta sig över hinder som du kan göra i diverse spel är inte samma sak som att hoppa runt.

Hoppa runt saken beror väll ändå på vilken sorts shooter man är van vid, jag gillar ju faktiskt Quake och UT mest och att inte kunna hoppa då skulle ju vara det sämsta som finns...

Vet inte riktigt om du läste för snabbt eller ignorerar min poäng med flit, men jag försöker igen.

Om utvecklarna inte fixar en klättra-över funktion som funkar tycker jag att det är helt okej lösning att lägga in ett hopp. Det ser inte lika snyggt ut som om ens avatar klättrar över, men funkar.

Det viktiga är att också lägga in någon slags cooldown eller ordentlig stamina drain(typ red orchestra style) på hoppfunktionen. På så sätt kan man bara hoppa ett par-tre gånger i minuten, dvs att "hoppa runt" blir omöjligt.

Inte för att jag bryr mig om det i det här spelet, men rent generellt...

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av ScarFace:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

3/3! Lika bra att vi sätter betyget redan nu eftersom ni uppmärksammat att spelen ingår i samma serie och därför är precis lika bra. Vi förutsätter också att det är samma recensent som åtar sig uppdraget. Och att månen står i rätt vinkel till solen så att varulvar kan para sig. Det är ingen vacker syn men de ska väl få ha lite roligt. Dessutom är ungarna ofantligt söta, fastän de gärna biter av en lem (av dig) hellre än blir gosade med. Vart var jag nu... justja. Operation Flashpoint. 3/3!

Äsh bli inte så ledsen. Ni suger på att sätta betyg. Lev med det lixom.

Instämmer.

Ni verkar ha missat min poäng. Jag kan i ärlighetens namn inte förstå att ni kan avskriva alla recensioner som skit bara för att ni inte varit överrens om betyget på ett fåtal artiklar. Does not compute. Och jag tänker inte "leva med" att någon slänger ur sig kritik utan motivering, jag har levt med den här sajten i alldeles för många för att låta sånt passera.

Har inte missat någon poäng alls faktiskt. Ser inte heller hur någon avskrev ALLA recensioner som skit. Dock är det inte i ett "fåtal" artiklar som tveksamma betyg har satts (enligt en hel del), det är i rätt många. Och oftast när det handlar om stora spel med giganter som ger budgeten.

Och i samtliga av dessa recensioner så finns det ALLTID någon som ger en helt utmärkt verklig och konstruktiv beskrivning av spelet i kommentarsfältet som många också brukar hålla med. Och som alltid besvaras med att smaken är som baken och att "Folk verkar inte veta vad en recension innebär". Det har blivit rätt uttjatat. Folk kommer inte sluta ge okonstruktiv kritik, var så säker.

Om det är så jävla jobbigt, sluta försvara er. Lev med det, liksom.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av ScarFace:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av ScarFace:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

3/3! Lika bra att vi sätter betyget redan nu eftersom ni uppmärksammat att spelen ingår i samma serie och därför är precis lika bra. Vi förutsätter också att det är samma recensent som åtar sig uppdraget. Och att månen står i rätt vinkel till solen så att varulvar kan para sig. Det är ingen vacker syn men de ska väl få ha lite roligt. Dessutom är ungarna ofantligt söta, fastän de gärna biter av en lem (av dig) hellre än blir gosade med. Vart var jag nu... justja. Operation Flashpoint. 3/3!

Äsh bli inte så ledsen. Ni suger på att sätta betyg. Lev med det lixom.

Instämmer.

Ni verkar ha missat min poäng. Jag kan i ärlighetens namn inte förstå att ni kan avskriva alla recensioner som skit bara för att ni inte varit överrens om betyget på ett fåtal artiklar. Does not compute. Och jag tänker inte "leva med" att någon slänger ur sig kritik utan motivering, jag har levt med den här sajten i alldeles för många för att låta sånt passera.

Har inte missat någon poäng alls faktiskt. Ser inte heller hur någon avskrev ALLA recensioner som skit. Dock är det inte i ett "fåtal" artiklar som tveksamma betyg har satts (enligt en hel del), det är i rätt många. Och oftast när det handlar om stora spel med giganter som ger budgeten.

Och i samtliga av dessa recensioner så finns det ALLTID någon som ger en helt utmärkt verklig och konstruktiv beskrivning av spelet i kommentarsfältet som många också brukar hålla med. Och som alltid besvaras med att smaken är som baken och att "Folk verkar inte veta vad en recension innebär". Det har blivit rätt uttjatat. Folk kommer inte sluta ge okonstruktiv kritik, var så säker.

Om det är så jävla jobbigt, sluta försvara er. Lev med det, liksom.

1. Det är uttjatat eftersom folk faktiskt inte verkar förstå att det är så det är; en recension är testarens subjektiva åsikt och smaken är faktiskt som baken. Bara för att flera personer sedan inte håller med så innebär det inte att recensenten har fel eller att hon eller han är mutad. Det finns flera recensioner här på FZ där jag inte instämmer med betyget (Dragon Rising och The Witcher är två utmärkta exempel) men bara för det börjar jag inte skrika att "nu är de mutade eller vågar inte bli av med sina finansörer!!!". Det är en fråga om olika åsikter helt enkelt.

2. Okonstruktiv kritik? Som t.ex. "Ni suger på att sätta betyg. Lev med det lixom". Jo, det är väldigt mycket sånt här nu för tiden.

3. Klart FZ måste försvara sig, de blir ju påhoppade för mer eller mindre allting nu för tiden känns det som. Skulle de inte göra det blir det ett jäkla liv om att " nu bemöter de inte det vi säger, det innebär att vi har rätt".

4. Sluta skriv "lev med det, liksom".


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av ScarFace:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av ScarFace:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

3/3! Lika bra att vi sätter betyget redan nu eftersom ni uppmärksammat att spelen ingår i samma serie och därför är precis lika bra. Vi förutsätter också att det är samma recensent som åtar sig uppdraget. Och att månen står i rätt vinkel till solen så att varulvar kan para sig. Det är ingen vacker syn men de ska väl få ha lite roligt. Dessutom är ungarna ofantligt söta, fastän de gärna biter av en lem (av dig) hellre än blir gosade med. Vart var jag nu... justja. Operation Flashpoint. 3/3!

Äsh bli inte så ledsen. Ni suger på att sätta betyg. Lev med det lixom.

Instämmer.

Ni verkar ha missat min poäng. Jag kan i ärlighetens namn inte förstå att ni kan avskriva alla recensioner som skit bara för att ni inte varit överrens om betyget på ett fåtal artiklar. Does not compute. Och jag tänker inte "leva med" att någon slänger ur sig kritik utan motivering, jag har levt med den här sajten i alldeles för många för att låta sånt passera.

Har inte missat någon poäng alls faktiskt. Ser inte heller hur någon avskrev ALLA recensioner som skit. Dock är det inte i ett "fåtal" artiklar som tveksamma betyg har satts (enligt en hel del), det är i rätt många. Och oftast när det handlar om stora spel med giganter som ger budgeten.

Och i samtliga av dessa recensioner så finns det ALLTID någon som ger en helt utmärkt verklig och konstruktiv beskrivning av spelet i kommentarsfältet som många också brukar hålla med. Och som alltid besvaras med att smaken är som baken och att "Folk verkar inte veta vad en recension innebär". Det har blivit rätt uttjatat. Folk kommer inte sluta ge okonstruktiv kritik, var så säker.

Om det är så jävla jobbigt, sluta försvara er. Lev med det, liksom.

1. Det är uttjatat eftersom folk faktiskt inte verkar förstå att det är så det är; en recension är testarens subjektiva åsikt och smaken är faktiskt som baken. Bara för att flera personer sedan inte håller med så innebär det inte att recensenten har fel eller att hon eller han är mutad. Det finns flera recensioner här på FZ där jag inte instämmer med betyget (Dragon Rising och The Witcher är två utmärkta exempel) men bara för det börjar jag inte skrika att "nu är de mutade eller vågar inte bli av med sina finansörer!!!". Det är en fråga om olika åsikter helt enkelt.

2. Okonstruktiv kritik? Som t.ex. "Ni suger på att sätta betyg. Lev med det lixom". Jo, det är väldigt mycket sånt här nu för tiden.

3. Klart FZ måste försvara sig, de blir ju påhoppade för mer eller mindre allting nu för tiden känns det som. Skulle de inte göra det blir det ett jäkla liv om att " nu bemöter de inte det vi säger, det innebär att vi har rätt".

4. Sluta skriv "lev med det, liksom".

1. Jag tror snarare att folk förstår men ändå skriver sin åsikt. Sen att det är mer okunstruktiv kritik än konstruktiv är väl ingen nyhet och inte heller förvånande. De flesta orkar inte skriva massa paragrafer men det finns alltid någon som gör det iaf. Det är där fokus borde ligga. Bara för att du inte börjar skrika betyder det inte att alla andra kommer följa ditt exempel. Ja, det är en fråga om åsikter. Men det visste vi ju redan.

2. Det är väl inte mer än när de andra tveksamma betyg har uppmärksammats.

3. Det enda jag har märkt att de har fått mycket kritik för är recensionsdelen. Om det är allting FZ har, det vet jag inte. Men vill man överdriva för att försöka driva igenom en poäng, så.

4. Jag vet inte, det var inte tänkt att bli någon återkommande punchline eller något. Men jag delar dock samma uppfattning som tidigare så om tillfälle dyker upp så kan det möjligtvis bli så att det används igen.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Ish
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Ish:

Måste bara fråga.. Och detta är en genuin fråga. Är det inte OK att flame'a spel som recensent längre? Dragon rising sög. De slutade patacha det rätt omgående OCH i denna sk. uppföljare har man valt att ta bort PvP, editorn etc etc.. Vad är kvar liksom.. Cash Cow.. Avelsförbud på dem som köper det och chockterapi om det får mer än 10% av maxbetyg. Det är inte så svårt att förutspå va pass bra det här kommer bli faktiskt.

Klart det är, och att förutsäga att detta skulle få ett visst betyg baserat på vad ett tidigare spel i serien fått är i min mening helt galet. Detta är heller inte en recension, utan en förhandstitt, och om vi kopplar på cynismen så är det självklart att en utgivare/utvecklare väljer att visa de allra bästa bitarna vid sådana tillfällen.

Har inte påstått att detta var någon recension heller. Men jag resonerar som så här att om det första var dåligt, så ska ett mirakel ske innan en uppföljare, där de tagit bort de få uppskattade bitara vara bättre. Jag förutspådde APB's misslyckande efter en timmes betatestande.
"Ja, men det är bara beta" .. Nej.. Det är inte BARA beta.. Det är en version de är redo att visa upp, alltså något de inte Tänker ändra speciellt mycket på. Det fanns väldigt lite positivt med det spelet. Får samma vibbar här.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv

Recensionener eller previews som det är i det här fallet är väl altid subjektiva. Jag personligen lägger inte så stor vikt i vad en enskild person skriver utan mer vad en samlad massa tycker. Att ge Dragon Rising mer än ett minusstreck alternativt dödskalle är ett omdöme bland många andra men det är klart att det påverkar en recencents trovärdighet negativt.

Namnet Operation Flashpoint har dragits i smutsen av Codemasters och de fortsätter såklart att vilseleda folk eftersom det fungerar rätt bra. Så är det bara. Det är faktiskt tragiskt att se hur OPF varumärket har skändats. Den typen av episk milstolpe till stridssimulator som OPF var tror jag inte heller man någonsin kommer att få uppleva igen. Framtiden är istället konsolskräp.

Medlem

Litar inte på serien efter Dragon Rising och fan för er om ni ger det här 5/5 och så visar sig spelet vara sämst, som ni gjorde med Dragon Rising. Det tog mig nästan ett helt år att börja lita på FZ recensioner igen efter DR incidenten

Slängde bort 500kr i sjön på det sämsta fps köpet det året tack vare den (misstänkt mutade) recensionen. Svik oss inte nu Mats!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Avinstallerat efter 15 min spel...


signatur

"plz" - Worst kind of offense

12
Skriv svar