E3 - nej tack

Skägg.
10 Chambers
E3 - nej tack

E3 är många spelnördars högsta dröm, ett Mekka dit vi vallfärdar för att avguda de stora spelen. Jag har velat åka dit så länge jag kan minnas men det lilla ödet sätter käppar i hjulen.

När jag började på mitt förra jobb, som säljare av gamingprodukter, var det precis i skarven då mässan skalades ned. Företaget hade annars skickat folk dit regelbundet och som ansvarig för Sverige hade min biljett varit given. Men nej. Nedskalningen fortgick i ett par år, lagom till att jag bytte kneg till redaktörsstolen jag har idag. Självklart kom E3 på tal även då men med en tremånaders baby hemma var det inte läge. Förra året var jag pappaledig och tullen hade nog tittat lite undrade om jag hade grabben med i bagaget. I år har vi en ny liten kille hemma så att sticka iväg en vecka på andra sidan storpölen är inte aktuellt. Så på dagens förberedande möte tackade jag nej. Igen. Det är så jävla ickesynd om mig.

#blogg


signatur
Medlem
E3 - nej tack

Luktar som om det hade varit en väldigt fin tävling ni skulle kunna anordna här på FZ.

"Vallfärda med FZ.se till andra sidan storpölen och besök E3 mässan!"

Inte för att jag, en vanlig dödlig som sitter fast i hamsterhjulet skulle ha tid med det, men ibland får man leva genom andras lycka!

Medlem

När är E3 då :O?

Frilansare
Medlem

Jag följer gärna med ifall jag hittar någon som kan sponsra mig


signatur
Medlem

Starkt gjort Calle!
Har man knoddar så är det lite som ens alldeles egna E3 varje dag!


signatur

/MJ

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mats:

Starkt gjort Calle!
Har man knoddar så är det lite som ens alldeles egna E3 varje dag!

Haha lite så, eller lite rysk roulette


signatur
1
Skriv svar