K: Söker Age of Mythology Collector´s Edition + AoE Rise of Rome Exp (Orginal Kartong)

Medlem
K: Söker Age of Mythology Collector´s Edition + AoE Rise of Rome Exp (Orginal Kartong)

Som titeln säger.

Söker:

Age of empires Rise of Rome Expansion (Orginal Kartong)

Age of Mytology Collector´s Edition

Age of Empires III Collectors Edition

Har sökt överallt efter dessa men kan ej hitta dem (förutom i USA på EBAY men är osäker hur det funkar med en amerikansk kopia.

Är inte rädd för att betala en slant för dessa, tips på var jag kan köpa dem (i Norden) är även de guld värt.

Medlem

tror jag har Aoe gold edition här hemma i orginal kartong. är det något du vill ha ?

är aoe + aoe rise of rome


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Tyvärr inte, är orginal releasen jag söker, men tack ändå

Men döm av min förvåning när jag nyligen upptäckte att man kunde beställa hem Age of Empires III collectors edition från denna sidan http://www.liontech.se/PartDetail.aspx?q=p:807238 Haleluja!!

Men detta leder naturligtvis till ett ännu svårare sökande, Age of Mythology Collectors Edition...

Medlem
Medlem

Collector´s Edition inte Complete collection...

Men W00T på Rise of Rome!
Verkara vara det jag söker, tackar så hjärtligt

Men hur kunde jag missa det.. och prisjakt desutom... hm
Är tydligen inte på samma nivå som en viss Jones när det gäller skattsökande, men trägen vinner!

Medlem
Skrivet av Zibbit:

Collector´s Edition inte Complete collection...

Men W00T på Rise of Rome!
Verkara vara det jag söker, tackar så hjärtligt

Men hur kunde jag missa det.. och prisjakt desutom... hm
Är tydligen inte på samma nivå som en viss Jones när det gäller skattsökande, men trägen vinner!

Hehe, glad att jag kunde vara till hjälp!
Rätt inställning!


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av Zibbit:

Collector´s Edition inte Complete collection...

Men W00T på Rise of Rome!
Verkara vara det jag söker, tackar så hjärtligt

Men hur kunde jag missa det.. och prisjakt desutom... hm
Är tydligen inte på samma nivå som en viss Jones när det gäller skattsökande, men trägen vinner!

Hehe, glad att jag kunde vara till hjälp!
Rätt inställning!

Vart tyvärr bara skiva med fodral, men extasen var i nivå med förlusten av oskulden.

Dessutom va det ju inte så illa då jag tack vare tipset såg att dem även sålde en oöppnad version av AoE II Orginal.

Haha, Brings Hope! med andra ord

1
Skriv svar