Nästa Anno i framtidsmiljö

Robot
Nästa Anno i framtidsmiljö

Glöm förra årtusendet, nästa del i strategiserien utspelar sig 2070 och vi har de första bilderna

#anno-2070


Medlem
Nästa Anno i framtidsmiljö

Oh! Otippat! Ser ju riktigt bra ut!


signatur

Have a good time!

Medlem

Trevligt, ser fram emot det


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Kan ju hoppas på att det blir ett (för första gången) buggfritt Anno.

Inaktiv

Wow, nytänkande! Detta hade jag inte väntat mig. Bra idé.

Medlem

Ser riktigt fräckt ut!

Medlem

Har alltid älskar Anno-spelen men jag blir lite tveksam när jag ser bilderna här. Det är snyggt och verkar hålla kvar stilen kring själva spelandet men det har inte alls samma mysfaktor som utmärkt de tidigare spelen. Kan säkert bli ett riktigt underhållande spel men jag lär ändå komma tillbaka till 1404 bara för att få vila ögonen på den mysiga grafiken.

/ LordDaimos

Dags för en ny SimCity kanske? Ser bra ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ahh, fan va najs!
Hade varit skoj om dom kunde få till COOP i form av Shared Base alá Starcraft. Skulle vara skitkul att bygga en stad tillsammans med en polare och senare kanske den ena kan koncentrera sig på trading och grejjer medans den andra bygger.

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Ahh, fan va najs!
Hade varit skoj om dom kunde få till COOP i form av Shared Base alá Starcraft. Skulle vara skitkul att bygga en stad tillsammans med en polare och senare kanske den ena kan koncentrera sig på trading och grejjer medans den andra bygger.

Låter som en riktigt bra idé!


signatur

Have a good time!

Medlem

faaan va nice.. ser riktigt bra ut
äntligen framtids miljö

Looking forward

Peace Out


signatur

//Peace out

Medlem

Så länge mysfaktorn bibehålls är jag nöjd

Medlem

Bara jag som tyckte det var väldigt jobbigt att kolla på bilderna med all bloom-effekt?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ge ut nu! Orka vänta till slutet av året.

Medlem

Ska bli oerhört intressant att se Anno-motorn i framtidstema. Hoppas man med hjälp av detta kan göra krig lite mer lättillgängligt.

Medlem

roligt, älskar sånahära spel, så ska bli kul med något nytt också, inväntar trailer innan man börjar döma lite: )


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Åh jävlar, detta ser vi verkligen fram emot!

Medlem

Jag är försiktigt positiv. Det ser ju snyggt ut, men jag hoppas de behåller känslan trots framtidstemat.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Ish
Medlem

Satan va mycket bloom!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Det är pc bara stänga av bloom

Medlem

ser faktiskt bra ut, kan bli något, och som ovna har sagt, med lite shared coop så kan de bli hur kul som helst

Medlem

Coolt. Detta har garanterat potential.

Medlem

Ser ju riktigt najs ut! Har suttit fastklistrad många timmar framför 1503 och 1404 och även om det här är något helt nytt kan jag inte annat än känna mig rätt så hajpad.

Medlem

Äntligen! Har väntat på det här länge.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det kan bli trevligt!

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Ahh, fan va najs!
Hade varit skoj om dom kunde få till COOP i form av Shared Base alá Starcraft. Skulle vara skitkul att bygga en stad tillsammans med en polare och senare kanske den ena kan koncentrera sig på trading och grejjer medans den andra bygger.

Är rätt säker på att man kunde göra det i det senaste Anno spelet =o

Medlem

Riktigt intressant!

Medlem

Jupp, man kunde köra upp till 4 på samma sida i 1404.

Stilen påminner lite om Sanctum. Hoppas bara man slipper araböarna denna gång.

Medlem
Medlem

Någon mer än jag som längtar efter ett nytt Sim City när man ser de där bilderna?

EDIT: Vad är "bloom" ?

12
Skriv svar