Släpprulle på Battlefield: Play 4 Free

Robot
Släpprulle på Battlefield: Play 4 Free

Har du missat vår recension? Har du missat att spelets släppts? Missa åtminstone inte släpprullen. Eller recensionen. Eller att spelet nått öppen beta.

#battlefield-play-4-free, #battlefield-3


Medlem
Släpprulle på Battlefield: Play 4 Free

Vart är rullen ?

Medlem

Funkar bra här, ser nice ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blir nog till att testa men att döma av filmerna så är nog självaste BF2 att föredra om man fortfarande har det. Annars kostar väl det en 100kr med alla tillägg/boosters.
Animationerna påminner om det man sett i SW:ToR. SW:ToR har högre detaljer på texturerna men ser princip lika stelt ut.
Sniket av Corroded/EA som inte låter en få höra hela låten gratis.
Men men, gratis är gott, snott är godare.

Moderator | Testpilot

Totalt värdelöst spel alltså.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Tyckte betan gav ett solidt intryck. Men som någon annan sa: Köp "orginalet" istället.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Värdelöst... Varför bryr sig ens Easy Studios att försöka? Denna grafik är utgången nu.

Medlem

Varför kallar de ett demo för "Play 4 Free" när det är uppenbart att man måste betala för det fulla spelet?
Battlefield: Online hade varit ett bättre namn och mindre missledande. Spela demot hur mycket man vill, när man vill, men vill man ha alla funktionerna i spelet så måste man betala.
Ungefär som Warhammer Online, spela hur mycket du vill upp till level 10 gratis, men vill du låsa upp alla funktionerna så måste du betala. Det heter inte Warhammer: Play 4 Free precis.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Varför kallar de ett demo för "Play 4 Free" när det är uppenbart att man måste betala för det fulla spelet?
Battlefield: Online hade varit ett bättre namn och mindre missledande. Spela demot hur mycket man vill, när man vill, men vill man ha alla funktionerna i spelet så måste man betala.
Ungefär som Warhammer Online, spela hur mycket du vill upp till level 10 gratis, men vill du låsa upp alla funktionerna så måste du betala. Det heter inte Warhammer: Play 4 Free precis.

Ta reda på fakta innan du spottar ur dig såna dumheter..

Det enda man måste köpa för riktiga pengar är kläderna (inverkar inte på spelet på nått sätt) och typ ETT vapen per klass.
Allt annat går att tjäna ihop till ingame.

Det kallar jag knappast för demo.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Bra musik i alla fall.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Bra musik i alla fall.

Tycker placeholderBattlefieldmetalthemegrejen dom hade innan Corrodeds insats var mycket bättre, men det kanske bara är jag?

Edit: den här musiken alltså


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Det får jag nog hålla med om faktiskt!

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av ForrestFox:

Varför kallar de ett demo för "Play 4 Free" när det är uppenbart att man måste betala för det fulla spelet?
Battlefield: Online hade varit ett bättre namn och mindre missledande. Spela demot hur mycket man vill, när man vill, men vill man ha alla funktionerna i spelet så måste man betala.
Ungefär som Warhammer Online, spela hur mycket du vill upp till level 10 gratis, men vill du låsa upp alla funktionerna så måste du betala. Det heter inte Warhammer: Play 4 Free precis.

Ta reda på fakta innan du spottar ur dig såna dumheter..

Det enda man måste köpa för riktiga pengar är kläderna (inverkar inte på spelet på nått sätt) och typ ETT vapen per klass.
Allt annat går att tjäna ihop till ingame.

Det kallar jag knappast för demo.

Kalla det vad du vill, men av min erfarenhet från Battlefield Heroes så kunde man köpa allt. Och då var det mer än ETT vapen.

Medlem

Efter att ha varit med i BF Heroes och sett hur det blev ett skitspel mad aspie-ungar som lägger ut mammas pengar på allt som finns för att ha kul så har jag lärt mig att gratis är inte gott utan bara skit.

Jag betalar hellre en engångsumma och levlar i ett spel än att hålla på och tramsa runt i sådana här nerkapade spel som egentligen kostar mer i längden om du ska få ut något av det. Helt otroligt att det finns så många idioter som betalar mer (i längden) för ett sämre spel vars utvecklingskostnad (spelmotor) har tjänats in för länge sen. Vi snackar alltså om folk som betalar 100sek för ett vapen som i stort sett är inget annat än officiell stat-padding. Hur mycket kostar det för en utvecklare att skriva in ett högre dmg-värde egentligen???

Inaktiv

Kan någon berätta för mej varför detta spel gjordes???
Bf2 är fortfarande kung(BC1 o 2 va en besvikelse) snart kommer BF3 och man är extas!
varför släppa en värdelös kopia av Bf2 när inte många lär testat ens.... ???

bättre o hitta på något nytt o eget gratis spel??

Medlem

Ser fan för bra ut för att vara gratis. Tack DICE <3

Medlem
Medlem

har lirat lite nu, verkar vara ett helt ok spel. Problemet är väl snarare att spelstilen är ungefär lika kul som att vara ute och gå med ett gäng oldies med rullator... totalt hjärndött med andra ord... men det finns säkert de som gillar det.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

satt me några polare o lira closed betan.

kul några timmar men inte mer ;P
play4free är inget optimalt men men,

1
Skriv svar