Nytt nivåpaket till Black Ops - Escalation Pack

Robot
Nytt nivåpaket till Black Ops - Escalation Pack

I början av maj finnes fem nya Black Ops-nivåer tillgängliga i ett nytt nivåpaket - för dig med Xbox 360. Ni andra får vänta.

#call-of-duty-black-ops


Medlem
Nytt nivåpaket till Black Ops - Escalation Pack

Mmmm... milkshake.

Medlem

ett pack för 140kr igen? (köpte inte första DLC;n) .. varför bryr jag mig?.. La ner spelet innan årsskiftet, så fruktansvärt tråkigt

Medlem
Medlem

Jag minns när jag var ung och man inte behövde betala för sånt här. Fuck you-finger till Kotick.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Jag minns när buggar patchades bort...

Medlem
Skrivet av AshTray:

Jag minns när jag var ung och man inte behövde betala för sånt här. Fuck you-finger till Kotick.

this^

Förstår inte att folk pröjsar för detta..

Medlem

hoppas ingen köper detta, idioterna bakom spelet bör hängas.

Medlem

Köpte First Strike och kommer nog köpa detta. Eller ja, det beror på hur banorna(nivåerna?) ser ut. First Strike var en besvikelse. Den här gången tänker jag nog YouTube banorna innan jag köper paketet, så jag vet ifall det är värt det eller inte. Hotellbanan ser ju ut att kunna vara något!

Medlem

Köpte inte First Strike. Var inte längesen det släpptes till PC och näsan alla servrar började köra med det. Men servrarna blev lika tomma som Bobby's huvud och skiten togs bort från många av servrarna, och nu är det är folk på dom igen.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Det här verkar vara lite roligare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag gillade Black Ops men livslängden på det var enormt mycket kortare än MW2. Jag har redan slutat spela det, MW2 höll mycket längre än så här. Och statistiken på Steam visar att fler tycker som jag:

http://store.steampowered.com/stats/

MW2 är populärare än Blops.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Jag gillade Black Ops men livslängden på det var enormt mycket kortare än MW2. Jag har redan slutat spela det, MW2 höll mycket längre än så här. Och statistiken på Steam visar att fler tycker som jag:

http://store.steampowered.com/stats/

MW2 är populärare än Blops.

Japp, sant. Efter att ha nått prestige 15 i black ops (8 dagar) så fanns det inget att göra, Efter att ha nått prestige 10 i MW2 (runt 18 dagar om jag inte minns fel) så kunde man satsa på challenge för att få Camo, attachments eller Titles/Emblems ... mycket roligare spel, COD points och det där systemet Treyarch införde tycker jag va en dålig idé

Medlem

tänker fan inte slänga ut 130 kr till på ett till banpaket nej tack köpte hardned dition för 800 och hatade zobie banorna tyvärr men aja tänkte jag var exsalteerad över first strike men shi fick jag blev faktiskt lite besviken gillar orginal banorna bättre kan jag säga många av dem är bättre. och sedan vill dom ett jag ska ge 130 kr till nej tack tycker 930 spänn för detta spel är alldelses för mycket hel idiotiskt igenkligen. och så har den fruktansvärda buggar.
PS.1. Dom har snott namnet på paketet från ett av MAG:s dlc
2. jag vet att jag skrev om gnäll i förra dragon age artikeln ja jag planerar att skapa egna spel senare efter skolorna är avklarade.

Medlem

Är prestige 15 och lvl 40 tror jag... För några veckor sedan.... När jag fick reda på att First Strike skulle kosta 130 kr (en tredjedel för ett helt spel) så tappade jag sugen och slutade spela...

Nu väntar jag på Mortal Kombat till min PS3a..

Minns fortfarande Treyarch släppte minst 10 extra banor till World at War, HELT GRATIS.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av rewoX:

ett pack för 140kr igen? (köpte inte första DLC;n) .. varför bryr jag mig?.. La ner spelet innan årsskiftet, så fruktansvärt tråkigt

Samma här, värdelöst skräp.

Medlem
Skrivet av Remus:

Minns fortfarande Treyarch släppte minst 10 extra banor till World at War, HELT GRATIS.

10?? Jag kan inte erminnas mig att det släpp så många...var det inte hälften av vad du sa (Asso, det var länge sen jag spelade - så kanske det stämmer...men det låter helt enkelt mer än vad jag minns det som)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Snacka om att mjölka, det var ju inte längesedan spelet kom och verkligen inte längesedan First Strike kom. Hur skulle det vara om de fixade alla buggar istället för att kränga nya kartor? Jag var lite sugen på att köpa First Strike för jag tyckte banorna såg kul ut på trailern, men är så himla glad att jag stod emot och bojkottade. Ska fortsätta bojkotta. Finns så många andra bra spel man kan lägga tid på istället! Det är min åsikt i alla fall.

Medlem

Första mappacket, First Strike, tyckte jag var ganska bra. Fick mig att börja spela Black Ops igen. Härliga banor, speciellt Kowloon som tar plats på hustak och är en copy/paste av något vi såg i singleplayer kampanjen. Banan Stadium funkar också riktigt bra med dess stilrena utseende. Så kul nyheter att ytterligare ett mappack släpps. Blir ett köp för att förlänga mitt Black Ops-spelande ett tag till. Tycker dock det är otroligt dåligt att PC och PS3 måste vänta..

Medlem

Orka mjölka saker till skitspel... BF FTW


signatur

//Peace out

Medlem

PClirarna får väl vänta 5 månader igen, och fortfarande betala samma jävla pris som konsoll-lirarna. Ett jävla skämt. Sparar pengarna till BF3 istället.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Remus:

Minns fortfarande Treyarch släppte minst 10 extra banor till World at War, HELT GRATIS.

10?? Jag kan inte erminnas mig att det släpp så många...var det inte hälften av vad du sa (Asso, det var länge sen jag spelade - så kanske det stämmer...men det låter helt enkelt mer än vad jag minns det som)

Jo det stämmer, en patch gav oss Makin Day
Map pack 1: Station, Knee deep och Nightfire (Verruckt)<
Map pack 2: Banzai, Corrosion och Sub Pens (Shi no Numa)
Map pack 3: Revolution, Breach och Battery (Der Riese)
= 13 st om man räknar med zombie mapsen

1
Skriv svar