Planetside Next försenas

Robot
Planetside Next försenas

Släpps senare än väntat, får mer resurser efter att MMO-titeln The Agency lades ned.

#planetside-next


Inaktiv
Planetside Next försenas

Totalt missat att det ska komma en uppföljare. Finns det något ingame screenshot och/eller video? När utannonserades det ens?

Medlem

Ifall någon (så som jag) missat tidigare information om detta - så finns här en sida jag lyckades googla fram:

http://www.planetside-universe.com/p-planetside-next-faq-66.h...

Medlem

Jag tror potentialen är extremt hög, ingen har egentligen försökt imitera det första Planetside, och i dessa tider av Modern Warfare-kloner så behövs det mer originalitet. Betalar gärna en månadsavgift för ett MMOFPS.

Medlem

Planetside var ju helt underbart när det släpptes och en tid frammåt. Och än idag finns inget mmo som konkurrerar inom genren, men planetside håller inte måttet och en uppföljare behövs verkligen.

Ser oerhört mycket fram emot ett nytt planetside, hoppas bara att det blir bra.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Mycket trevligt! Planetside var ju riktigt nyskapande men håller som sagt inte måttet idag. Så uppföljaren kommer garanterat testas!

Medlem

Fan också, jag som ville så gärna spela det. Försökte nyligen spela första Planetside igen, bara för att upptäcka att de hade lagt ner Free Trials över nyåret, och sen att köpa spelet och starta ett konto för att testa verkar omöjligt för det finns ingenstans vettigt att införskaffa. :/


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av SubMarine:

Mycket trevligt! Planetside var ju riktigt nyskapande men håller som sagt inte måttet idag. Så uppföljaren kommer garanterat testas!

Det håller måttet alldeles utmärkt, det är dåligt skött bara

Medlem

Fy fan vad jag längtar!! Undrar om man ska spela VS igen eller om man ska byta ^^ Hoppas detta blir grymt

Medlem

gillade planetside tyvärr så sög jag kraftigt i fps på den tiden använde bland anat inte wasd, började med wasd när jag började med wow brukade kör suplies eftersom jag var så dålig på strider.

med ett bra utförande så kan det bli en ceeper

Medlem

Ohhh, glömmer inte när man spelade med sin platoon och hade 2 fulla transportskepp med folk och dropade över en fiende bas och slog ut deras generator och sen defendade den så länge som det gick. Snacka om action!!

Medlem

Tyvärr har mitt förtroende får SOE helt urholkats så misstänker de kommer köra även detta toppenspel i botten :-/


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem

Finner det mycket konstigt att ett spel som, tills nyligen, skulle haft premiär ganska snart inte släppt mer än några modeller och en tunn FAQ som information.

Ska bli intressant och se vad de har hittat på igentligen. Bra och/eller dåligt. Ettan var ju spännande när det kom.

1
Skriv svar