Vinn Crysis 2: Nano Edition!

Robot
Vinn Crysis 2: Nano Edition!

Tävla om lyxiga Xbox 360- och Playstation 3-versioner av Cryteks ögonfest.

#crysis-2, #crytek, #ea


Medlem
Vinn Crysis 2: Nano Edition!

Gud vad jobbiga frågor >.<

Medlem

@mrpeters

Kände samma sak haha

Medlem

Ja, frågorna var ju lite speciella i denna tävling.

Medlem

Så, nu har jag svarat på alla, är 95% säker
Hatar dock utslagsfrågor Aldrig varit bra på att skriva såna....

Medlem

Jo, frågorna var ju lite småjobbiga... Men man får hoppas att man vinner!


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

Bra med lite svårare frågor också, så det inte bara handlar om tur i dragningen.

Medlem

Får hoppas på det bästa nu då. Lycka till alla!

Det där var ju ovanligt många "icke-spelrelaterade" frågor. Lycka till alla!


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Ooooh underbart!! En till chans!
Sjuuukt svåra frågor den här gången dock.. hoppas att jag vinner! Till PS3 dessutom. <3 ;D
Lycka till alla!

Medlem

Ni kunde visat alla direkt så hade man ju sett motivations frågan.. jag bangar alltid på dom då man aldrig vet om man ska vara seriös eller inte..

Medlem

Skitbra tävling. Äntligen lite utmaning med att försöka hitta svaren. Skitkul. Dock hatar jag utslagningsfrågor - men vafan, jag får stå ut med det

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Ni kunde visat alla direkt så hade man ju sett motivations frågan.. jag bangar alltid på dom då man aldrig vet om man ska vara seriös eller inte..

Då kan man försöka vara både seriös och rolig.


signatur

Have a good time!

Redaktör
Skrivet av Brain:
Skrivet av SWEBarb:

Ni kunde visat alla direkt så hade man ju sett motivations frågan.. jag bangar alltid på dom då man aldrig vet om man ska vara seriös eller inte..

Då kan man försöka vara både seriös och rolig.

Vi har inga krav på om det ska vara "seriöst" eller humoristiskt. Bland det viktigaste är att man är lite fantasifull och inte ger samma svar som 30 andra, eller att man motiverar sitt förslag väl.


signatur
Medlem

Jag skrev dock rakt åt helskotta på min motivering :S
Tänkte lite fel på en grej

Medlem

na tyckte frågerna va helt okej

Medlem

Hittade alla svar, det var dock lite klurigt (me like).

Där emot så gillar vi inte "motivera svar" frågor :/

Om man inte vinner får man väll vänta på Steam rea...

Medlem

Vad jag vet så är det inte FZ själva som väljer att ha utslagsfrågor. Har för mig att priser som har värde högre än 1000kr (eller något i närheten av det) har mer eller mindre ett krav att ha någon sorts utslagsfråga som gör att tävlingen inte är ett "lotteri" som alla andra tävlingar. Endast priser med lågt värde får "lottas" ut.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Bra frågor. Glhf!

Inaktiv

Utslagsfrågan var värst. Dräkten har ju typ redan allt -.-


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Redaktör
Skrivet av emoless:

Vad jag vet så är det inte FZ själva som väljer att ha utslagsfrågor. Har för mig att priser som har värde högre än 1000kr (eller något i närheten av det) har mer eller mindre ett krav att ha någon sorts utslagsfråga som gör att tävlingen inte är ett "lotteri" som alla andra tävlingar. Endast priser med lågt värde får "lottas" ut.

Stämmer bra det. Lotteriinspektionen skiljer mellan lotteri (kräver tillstånd) och tävling. När priset är värt mer än 713 kr krävs (typ) en kreativ insats av deltagarna för att det inte ska räknas som lotteri, därför kör vi ibland fritextfrågor.

Mer om reglerna.


signatur
Medlem

Nano edition? Får man en egen nanosuit på köpet?

Medlem

det var klurigt! Trodde aldrig man skulle lära sig om historia på FZs bekostnad!

Medlem

Maffiga frågor ^^

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tompa:
Skrivet av emoless:

Vad jag vet så är det inte FZ själva som väljer att ha utslagsfrågor. Har för mig att priser som har värde högre än 1000kr (eller något i närheten av det) har mer eller mindre ett krav att ha någon sorts utslagsfråga som gör att tävlingen inte är ett "lotteri" som alla andra tävlingar. Endast priser med lågt värde får "lottas" ut.

Stämmer bra det. Lotteriinspektionen skiljer mellan lotteri (kräver tillstånd) och tävling. När priset är värt mer än 713 kr krävs (typ) en kreativ insats av deltagarna för att det inte ska räknas som lotteri, därför kör vi ibland fritextfrågor.

Mer om reglerna.

1/60 av prisbasbeloppet som för år 2011 är 42 800 riksdaler! Google is the shit


signatur
Medlem

Tuffa frågor till tuff tävlning. Lycka till alla.


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

Riktigt svåra frågor! hoppas på tur lycka till alla andra!

Medlem

Satan vilka svåra frågor, bra jobbat FZ!
Tredje frågan satt jag och funderade skitlänge på


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hoppas att man vinner nu då har velat ha detta spelet länge och har inte råd att köpa det just nu för köpte BC2 till en kompis i födelsedagspresent på steam och det sved lite i plånboken.

Medlem

Haha, en av frågorna var nådigt klurig. Well done.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

123
Skriv svar