DirectX 11-hår!

Frilansare
DirectX 11-hår!

Ja vad säger man egentligen.
ÄNTLIGEN!
Världen har varit utan DirectX 11-hår alltför länge.
Vad tycker ni om DirectX 11-hår? Vad har ni för förhållande till DirectX 11-hår? Hur tror ni att DirectX 11-hår kommer påverka ERA liv?

[ia=25920; large]

[ia=25921; large]

#blogg

Skägg.
10 Chambers
DirectX 11-hår!

Jag kommer att kunna skapa en karaktär som är lika hårig som jag!


signatur
Medlem

Ska jag vara helt ärligt är faktiskt hår det jag tyckt varit genomgående fulast i de flesta spel som släppts de senaste åren. Har dom lyckats fixa det med DirectX 11 så visst, I'm all for it!

Medlem

DX11-hår kommer bota cancer!!!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Frilansare
Medlem

Som jag har längtat. waaaaaaaah.

Med tanke på hur impad jag blev över Batman AA växande-skäggväxt-ju-längre-in-i-spelet-man-kom så är det inte en dag för tidigt

Dom kalla 360 för next gen och kolla sen hur tex håren i Smackdown vs Raw -11 ser ut ...suuck


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Yes! Nu kan kanske datorgrafik göra skägg rättvisa.

Medlem

Åh, jag har redan bokat besök hos en frisyr i stan som klipper i äkta DX 11-stil. Min kommande frisyr kommer till och med röra sig realistiskt i vinden. Vad jag längtar!

Även förbokat DX 11-skägg inför framtiden. Känns speciellt befogat då jag inte har någon speciell skäggväxt själv. Ledsen smiley.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Skägg.
10 Chambers

Ska man skriva om spel krävs skägg.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ska man skriva om spel krävs skägg.

Tyvärr kommer nog en del spelföretag fortfarande sitta med skägget i brevlådan. Det är med idéer som med skägg: männen får dem inte förrän de blivit vuxna.

Kunde inte låta bli!

Medlem

Helt sjukt att alla på er redaktion har skägg. Några i underliga utformningar dessutom, knasigt!

Hade varit ännu värre om det bara fanns kvinnor där, med skägg. Det hade bara varit konstigt.

Petra?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Frilansare

Petra jobbar numera på Blossom Magazine. Där har de inte lika mycket skägg.

Vad sägs om en artikel där vi får en uppdatering om vad alla gamla PC Gamer rävar gör nu för tiden, var är aggo?, dalhberg osv.. Vi läser inte bara PC Gamer för spelartiklar eller nyheter, speciellt i dessa uppkoplade tider gäller det att ha en edge som lockar läsare, Har följt er länge nu och känner ett sorts band till de som skrivit och fått tidningen att leva.

Efter att ha avslöjat var pepparn växer, och get oss världens godaste banankaka, och poserat i Shrek öron! Är ni nu en större del av Pc Gamer än vad spelen är! We Love you guys.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Har aldrig förstått Blossom-omslagen. Blossom är ju alltid på någon strippstång och ser fräsch och gammal ut.

Frilansare
1
Skriv svar