Köp Dragon Age II – få Mass Effect 2 gratis

Medlem

DA2 var helt okej, lite för många småbuggar som man fann irriterande men så fort de släpper nästa patch kommer det spelas igenom än en gång. Synd att de som redan har ME2 inte får något för att ha pungat ut fullpris för ett hyfsat spel. Tråkigt att DA2 blev så strömlinjeformat istället för att fortsätta i ettans stil.

Personligen anser jag att erbjuda ME1 hade varit ett bättre drag.


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

Medlem

Detta är den bästa recension av DA2 jag har tagit del av:

http://www.youtube.com/watch?v=gOnmQHATLQE

Visst att folk gillar det mer strömlinjeformade. Men att ge DA2 9/10 när det kommer från Bioware och har följande problem är skandalöst.

- Återanvända miljöer
- Valen man gör har ingen som helst betydelse för den övergripande storyn. Roleplay, jo javisst.
- Otroligt buggat. Quests går inte att trigga eller klara av. Friendship med Isabela/Sebastian gör Hawke sämre tex.
- Helt sjukt dålig AI, vilket blir ett otroligt störningsmoment när man kör på Nightmare.

Valde fyra av 540 problem men dessa kan ingen förneka. Hur man då kan ge ett spel från BIOWARE 4/5 eller 9/10 med dessa problem, vad ger det för budskap till Bioware?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Va f*n sicket gnäll får bara huvudvärk av att läsa era kommentarer som en sa spelvärdleen utvecklas och även hela världen gör det också deal with it. Och f'an vad ni ska gnälla mycket då. Om ni inte har något annat bättre för er än att spela ett spel som ni absolut inte gillar så lär er datorer lär er binary systems lär er Unreals editor exempelvis och gör ett bättre spel själva vet ja bilda ett företag tillsammans som gör gratis spel, ni kan inte förvänta er att alla andra och resten av världen ska göra allting åt er. För varenda spel som släpps finns det alltid många som har just det spelintresset och gillar den typen av spel och nu va det så att skaparna på Bioware gillade denna idé:n och gillar sitt egna spel. Gör ett företga själva skapa spel. I don´t care bara sluta wina om nästan varenda spel som släpps snälla gör nåt själva i sånafall jag bönfaller er!!!!

Medlem
Skrivet av laxan96:

Va f*n sicket gnäll får bara huvudvärk av att läsa era kommentarer som en sa spelvärdleen utvecklas och även hela världen gör det också deal with it. Och f'an vad ni ska gnälla mycket då. Om ni inte har något annat bättre för er än att spela ett spel som ni absolut inte gillar så lär er datorer lär er binary systems lär er Unreals editor exempelvis och gör ett bättre spel själva vet ja bilda ett företag tillsammans som gör gratis spel, ni kan inte förvänta er att alla andra och resten av världen ska göra allting åt er. För varenda spel som släpps finns det alltid många som har just det spelintresset och gillar den typen av spel och nu va det så att skaparna på Bioware gillade denna idé:n och gillar sitt egna spel. Gör ett företga själva skapa spel. I don´t care bara sluta wina om nästan varenda spel som släpps snälla gör nåt själva i sånafall jag bönfaller er!!!!

Lol!

Inaktiv

Gör Bioware/EA detta på grund av att vara snälla, eller för att försöka få mer kopior av DAII sålda...
Kritiken talar ut ganska högt mot spelet.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

DA2 är inte ens värt 50 spänn! Det hade lika gärna kunnat heta Castle Wolfendragon har ju inga som helst likheter med 1:an... tycker mest att det är synd att de smutsade ner DA namnet! Kul att man går till en grotta och så "har jag inte varit här typ 23 ggr innan?" Hade inte förvånat mig en enda sekund om jag även fått möta sista bossen i den grottan.

EA som stressade bioware. hade EA gett bioware en 2-3 års utvecklingstid till så hade det nog varit andra bullar..


signatur

Godspeed

Medlem

Finemang då har man det både på internet och på skiva
Ingen risk att man inte har tillgång till det utifall skivorna skulle försvinna.

Inaktiv

ScarFace, jag såg precis recensionen. Jag tackar dig för den - äntligen någon som ger en "vettig" recension.
Det handlar ju om smak, men tycker det är synd att de flesta tycker likadant...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv
Skrivet av ScarFace:

Detta är den bästa recension av DA2 jag har tagit del av:

http://www.youtube.com/watch?v=gOnmQHATLQE

Visst att folk gillar det mer strömlinjeformade. Men att ge DA2 9/10 när det kommer från Bioware och har följande problem är skandalöst.

- Återanvända miljöer
- Valen man gör har ingen som helst betydelse för den övergripande storyn. Roleplay, jo javisst.
- Otroligt buggat. Quests går inte att trigga eller klara av. Friendship med Isabela/Sebastian gör Hawke sämre tex.
- Helt sjukt dålig AI, vilket blir ett otroligt störningsmoment när man kör på Nightmare.

Valde fyra av 540 problem men dessa kan ingen förneka. Hur man då kan ge ett spel från BIOWARE 4/5 eller 9/10 med dessa problem, vad ger det för budskap till Bioware?

Scarface Jag älskar dig! Tack för tipset!!
Har aldrig sett den här snubben men fyfaaaaan va rätt han har i precis allt han säger!!!!

Skrivet av laxan96:

Va f*n sicket gnäll får bara huvudvärk av att läsa era kommentarer som en sa spelvärdleen utvecklas och även hela världen gör det också deal with it. Och f'an vad ni ska gnälla mycket då. Om ni inte har något annat bättre för er än att spela ett spel som ni absolut inte gillar så lär er datorer lär er binary systems lär er Unreals editor exempelvis och gör ett bättre spel själva vet ja bilda ett företag tillsammans som gör gratis spel, ni kan inte förvänta er att alla andra och resten av världen ska göra allting åt er. För varenda spel som släpps finns det alltid många som har just det spelintresset och gillar den typen av spel och nu va det så att skaparna på Bioware gillade denna idé:n och gillar sitt egna spel. Gör ett företga själva skapa spel. I don´t care bara sluta wina om nästan varenda spel som släpps snälla gör nåt själva i sånafall jag bönfaller er!!!!

Alla har olika smak. Det kan jag aldrig ändra på
Men personligen tycker jag det är sorgilgt att så många människor går på detta "lurendrejeri" när det är så uppenbart att detta bara är en såkallad "Corporate cash in"
Självklart vill alla tjäna pengar. Oavsett vad man gör.
Men hade folk bara kunnat slutat köpa denna typen av skitspel där utvecklarna inte lägger ner någon som helt själ i utveckligen utan bara slafsar ihop nått på knappt ett år så hade spelindusrin sett jäääävlit annorlunda ut...

Kolla bara på Blizzard...

Medlem

Trevligt erbjudande, hade passat mig perfekt i och med att jag inte hunnit skaffa ME2 än, om det inte vore för att det bara var till PC. Jag vill ha det till Xbox

Medlem

Synd att de inte var till PS3...

Medlem

Har redan ME2 CE.
DA2 var inte så kul, men ett till ME2 är aldrig fel...
DA:O Var mycket bättre, mer RPG iaf...

Medlem

Wow, folk här är verkligen omogna barnungar som bara fortsätter gnälla och klaga trots möjligheterna till ett gratis spel som dessutom är riktigt, riktigt bra. Skärpning för f*n!

Medlem
Skrivet av neonille:
Skrivet av ScarFace:

Detta är den bästa recension av DA2 jag har tagit del av:

http://www.youtube.com/watch?v=gOnmQHATLQE

Visst att folk gillar det mer strömlinjeformade. Men att ge DA2 9/10 när det kommer från Bioware och har följande problem är skandalöst.

- Återanvända miljöer
- Valen man gör har ingen som helst betydelse för den övergripande storyn. Roleplay, jo javisst.
- Otroligt buggat. Quests går inte att trigga eller klara av. Friendship med Isabela/Sebastian gör Hawke sämre tex.
- Helt sjukt dålig AI, vilket blir ett otroligt störningsmoment när man kör på Nightmare.

Valde fyra av 540 problem men dessa kan ingen förneka. Hur man då kan ge ett spel från BIOWARE 4/5 eller 9/10 med dessa problem, vad ger det för budskap till Bioware?

Scarface Jag älskar dig! Tack för tipset!!
Har aldrig sett den här snubben men fyfaaaaan va rätt han har i precis allt han säger!!!!

Skrivet av laxan96:

Va f*n sicket gnäll får bara huvudvärk av att läsa era kommentarer som en sa spelvärdleen utvecklas och även hela världen gör det också deal with it. Och f'an vad ni ska gnälla mycket då. Om ni inte har något annat bättre för er än att spela ett spel som ni absolut inte gillar så lär er datorer lär er binary systems lär er Unreals editor exempelvis och gör ett bättre spel själva vet ja bilda ett företag tillsammans som gör gratis spel, ni kan inte förvänta er att alla andra och resten av världen ska göra allting åt er. För varenda spel som släpps finns det alltid många som har just det spelintresset och gillar den typen av spel och nu va det så att skaparna på Bioware gillade denna idé:n och gillar sitt egna spel. Gör ett företga själva skapa spel. I don´t care bara sluta wina om nästan varenda spel som släpps snälla gör nåt själva i sånafall jag bönfaller er!!!!

Alla har olika smak. Det kan jag aldrig ändra på
Men personligen tycker jag det är sorgilgt att så många människor går på detta "lurendrejeri" när det är så uppenbart att detta bara är en såkallad "Corporate cash in"
Självklart vill alla tjäna pengar. Oavsett vad man gör.
Men hade folk bara kunnat slutat köpa denna typen av skitspel där utvecklarna inte lägger ner någon som helt själ i utveckligen utan bara slafsar ihop nått på knappt ett år så hade spelindusrin sett jäääävlit annorlunda ut...

Kolla bara på Blizzard...

Jag håller med. Dragon Age II är verkligen ett väldigt tydligt exempel på ett påskyndat spel. Varför tror ni att det blev såhär? Är det kanske EA som ligger bakom eller är det något helt annat?


signatur

Have a good time!

Medlem

EA Downloadern. Tveksamt.
Köpt direkt om det hade rört sig om steam dock

Medlem

tack så jättemycket bioware! kanonerbjudande. har redan me2 till xboxen hemma men där jag bor nu har jag bara tillgång till pc så detta är super. tack tack tack!

Inaktiv
Skrivet av Brain:

Jag håller med. Dragon Age II är verkligen ett väldigt tydligt exempel på ett påskyndat spel. Varför tror ni att det blev såhär? Är det kanske EA som ligger bakom eller är det något helt annat?

Garanerat EA som vill locka den "Stora massan" därför gjorde man om det hela och Bioware försvarar sig självklart. Men jag tror ganska många inne på Bioware inte riktigt gillade den riktning som uppföljaren tog. Kanske därför det suger så mycket??

Medlem

"Köp Dragon Age 2 - Få magsår gratis"

Medlem

är det bara jag som upplevt att mass effect 2 insalleras på ett helt random språk, och pga bristande kunskaper i detta språk kan jag inte ändra språk, kul, jättewin, älskar ea download manager <3 fyfan

Medlem

Hmm, jag har aktiverat DA2 via Download Manager, samt har redan ME2 sedan innan. Kan jag ge bort den nya nerladdningskoden för ME2 till en polare?

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

"Köp Dragon Age 2 - Få magsår gratis"

Kallar du Mass Effect 2 magsår?

12
Skriv svar