Spyor och giftermål i The Sims 3

Robot
Spyor och giftermål i The Sims 3

Nya The Sims 3-expansionen Leva livet utannonseras.

#the-sims-3, #the-sims-3-leva-livet


Medlem
Spyor och giftermål i The Sims 3

var inte det här spelet för 3åringar förut?


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Well, NOT ANYMOAR

Medlem

Önskar det fanns en seriösare variant av Sims där man kunde bli våldtäktsman eller pedofil. En Real Life Simulator.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Önskar det fanns en seriösare variant av Sims där man kunde bli våldtäktsman eller pedofil. En Real Life Simulator.

Real Life...?

Snubben, du är ute på hal is. Var snäll, annars skall jag skicka barnmiljörådet på dig. ( Finns de fortfarande? Jag vill minnas att de bedrev hatpropaganda i kvällspressen gentemot spel under tidigt nittiotal men det var länge sedan de fick lov att tala ut i medierna. Å andra sidan om Lootskin fick sin efterfrågade våldtäktssimulator så kanske de skulle kunna få luft under vingarna igen. )


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Sim är ju roligt
Iaf så länge som personerna i spelet lyssnar på ens kommandon och inte springer på dass eller grinar över disken när man vill ha party.
Sen är det ju alltid underhållande att ta bort stegen ifrån poolen när personer badar

Tänker alltid på denna när jag hör nått om sims: http://www.youtube.com/watch?v=MMXME2pm83c


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:

Sim är ju roligt
Iaf så länge som personerna i spelet lyssnar på ens kommandon och inte springer på dass eller grinar över disken när man vill ha party.
Sen är det ju alltid underhållande att ta bort stegen ifrån poolen när personer badar

Tänker alltid på denna när jag hör nått om sims: http://www.youtube.com/watch?v=MMXME2pm83c

åh, att plåga simmarna är det roligaste med spelet! >:]
Dessvärre går det ju inte att ta bort stegen längre för de vet hur man går upp för kanten :'<

1
Skriv svar