Tiger Woods PGA Tour 12: The Masters

Robot
Tiger Woods PGA Tour 12: The Masters

Av inte helt oförklariga skäl har EA Sports valt att sätta Tiger Woods lite i bakgrunden till detta års upplaga av den populära golfspelserien. I stället är det den klassiska golftävlingen Masters som headlinar både spel och story.

#tiger-woods-pga-tour-12, #ea-sports


Medlem
Tiger Woods PGA Tour 12: The Masters

Skönt att dom förbättrar spelen istället för att byta titel bara... vilket många andra sportspel verkar göra.
Bra recension anyhow!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Avstängd

Dum fråga kanske men hur funkar svingen med Move egentligen?

I verkligheten står man över bollen och tittar ner på den. Här ser man väl då ner i golvet i stället eller måste man titta på tv-n (det vill säga rakt fram i verkligheten) när man slår för att få någon känsla?

Medlem

trevlig recension, som den extremgolfare jag själv är har jag avbokat samtliga festligheter för helgen (och de som känner mig vet att det krävs mycket för såna drastiska åtgärder) och tänker istället parkera mig och mina flak heineken framför TV:n där jag hoppas på de svenska spelarna men tror mer att Phil Mickelson eller någon annan gammal räv tar hem det återigen. Vore bra för spelet som helhet om Tiger tog hem det men tror tyvärr det tåget har gått..

Fråga: Spelar du själv golf Tomas och isåfall hur nära IRL är det med movekontrollen? Tyckt priset för move varit omotiverat högt hittills och titlarna dåliga så det har känts spew o köpa tidigare men nu kanske man ska köpa inför de dagar i år då vädret är för dåligt för att spela själv.

Moderator | Testpilot

Spelas dessa spel verkligen mycket?
Hör aldrig folk prata om det eller någonting, och spelas det mycket och säljs bra så... Vettefan det enda man hör är är "jag har fått fin fin gear, detta monstret var fan kul att döda. Bra loot osv"

GUESS WHICH GAME I'M TALKING ABOUT!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag vill köra det på kinekt.

Medlem

Kan man vara otrogen ? ;D

nej men det verkar ju lite kul, sist jag lirade ett golfspel var på Wiin, det e ju skojj som fasen

Medlem
Citat:

Du som har en Move-kontroll kommer märka den största skillnaden från tidigare utgåvor. Det går nämligen – precis som för Wii tidigare – att svinga "klubban" själv om du önskar.

Alltså det gick att spela med move redan i förra årets version dock var det framstressat och sög r*v. Hur är detta i jmf med förra årets utgåva när det gäller move-kontrollen???
wii-versionerna de senaste åren har varit riktigt bra, är detta liknande de spelen med sin precisa kontroll fast med bra grafik då så e det ju helt oslagbart....

1
Skriv svar