Ska det kännas så här?

Medlem
Ska det kännas så här?

Herregud, en timmes badminton och kroppen känns som hos en 70-åring med artros!
Armbågen är röd och svullen, tack vare mina uppoffringar på plan med en hel del kast, släng och hopp i golvet.
Högerknät är rejält ömt idag, men det borde jag kunnat lista ut. Har för många år sedan opererat båda knäna och de gillar nog inte så oöm behandling som badminton. Men men... det blir nog bättre om man kommer igång lite... eller inte

Riktigt kul var det i alla fall! Jag fick dyngpisk men det var ju väntat. Jag tror ändå att jag gav Magnus lite match mot slutet. Jag lyckades vinna ett 5-poängsset

Just nu sitter jag bara och väntar på den enorma träningsvärk som borde komma här som ett brev på posten. Eftersom jag är en gamling i sambandet så lär det väl dröja typ en dag eller så. Wish me luck!

Ännu en dag närmre Sälen och Lindvallen. Väskan fylls dagligen på med mer kläder och prylar. På lördag ska jag hämta en iPad hos Kimmo som jag lånar till resan. 10 timmar x 2 på buss känns inte rimligt utan bra underhållning. Jag håller i detta nu på att fixa film till resan... några bra förslag? Jag ser allt från drama till sci-fi och skräck.

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Ska det kännas så här?

Jag joggade för första gången på 9 månader i förrgår, du kan ju gissa hur mina ben känns idag...


signatur
Medlem

Ungefär som det börjar kännas i röven på mig
haha... jag visste att det fanns en downside med att bli så här superhurtig i ett nafs

Medlem

börjat se igenom härliga gamla klassiker nu, irobot i förrgår hitch igår blir the arrival ikväll

Medlem

Från -91 -96 eller 2009? The Arrival alltså

Ska det kännas så här?.

Nej, det ska det inte. Du borde vara orolig


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Fan jag visste det, åldern börjar ta ut sin rätt
Lika bra att söka seniorboende


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag har så många förslag så jag slängde in allt i en PDF fil som du hittar HÄR. Allt med information om film och omslag.

Annars kanske du hittar nå tips via våra recensioner på Syndare i Filmparadiset.


signatur
Medlem

Många tack! ska genast gå igenom och se om det är något som kan passa herrn

Medlem

Finemang... några är på väg ner i detta nu. Toppenskön lista! Många har man ju sett, men några förtjänar att ses igen!

Medlem

Härligt!
Berätta gärna vilka du blev intresserad av från listan.


signatur
1
Skriv svar