Första Mass Effect 3-infon runt hörnet

Robot
Första Mass Effect 3-infon runt hörnet

Nästa nummer av Game Informer bjuder på 12 sidor om Biowares efterlängtade uppföljare. Nedräkningen har börjat...

#bioware, #mass-effect, #mass-effect-3


Medlem
Första Mass Effect 3-infon runt hörnet

ojoj!

Medlem
Medlem

Det var ett tag sen man var så här sugen på information om ett spel. Får köra klart 2:an för fjärde gången tills vidare...

Medlem
Medlem
Medlem

MEd inom kort menar ni idag då?

Medlem

Grymt omslag


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Moderator | Testpilot

+1 på omslag.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Woho!


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Ickenyhet eller inte, jag fick stånd!

Medlem

Är inte folket oroliga att spelet kommer att vara ihophafsat likt Dragon Age 2 då det är sån kort utvecklingsperiod?

Jag måste ta och orka köra igenom ettan och tvåan eftersom alla säger att det är så bra. Har ännu inte lyckats ta mig igenom ettans alla fel...

Medlem

Julafton i april!


signatur

/Landstream

Medlem
Skrivet av Jozo:

Är inte folket oroliga att spelet kommer att vara ihophafsat likt Dragon Age 2 då det är sån kort utvecklingsperiod?

Jag måste ta och orka köra igenom ettan och tvåan eftersom alla säger att det är så bra. Har ännu inte lyckats ta mig igenom ettans alla fel...

Det känns som att dom i sånt fall inte borde göra om samma misstag inför ME3. Jag har dock ingen erfarenhet i hur BioWare fungerar men jag hoppas såklart att man inte blir besviken.

Jag tycker verkligen att du ska köra igenom ettan och tvåan. Jag kan hålla med dig om att ettan har en del missar men när du har spelat klart serien så är jag säker på att du verkligen kommer att uppskatta helheten och gladeligen köra om serien ännu en gång.

Medlem

Hujhujhuj!


signatur

Meep!

Medlem

Säger som alla : ojojojojoj!

KoP
Medlem
Skrivet av Jozo:

Är inte folket oroliga att spelet kommer att vara ihophafsat likt Dragon Age 2 då det är sån kort utvecklingsperiod?

Jag måste ta och orka köra igenom ettan och tvåan eftersom alla säger att det är så bra. Har ännu inte lyckats ta mig igenom ettans alla fel...

Kort och kort.. om jag inte minns fel så sa någon utvecklare i en interljuv att dom redan hade jobbat ett tag på ME 3 då ME 2 var precis runt hörnet för nedsläpp.

AW8
Medlem

OJ OJ OJ OJ OJ OJ!!!!!!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

MEN JAAAAA!


signatur

”Halvt nerdödad.”

Medlem

HAHA!

Fan vad bra nyhet! Körde nyss igenom ME1! För bara 1 minut sen satt jag som förstenad och kollade igenom sluttexten till ME1.... Lyssnade på musiken och bara sög in alla tankar om spelet....

Inne på fjärde spelningen. Blev en Soldier nu. En snäll sådan. En god Shepard. Tidigare har jag en ond Adept, god Infiltrator och en god Vanguard. Klarat ut ME1 och ME2 med dom tre klasserna.

Nu är det bara ME2 med Soldiern så är jag redo för ME3!

En av världens bästa spelserier! Någonsin i mänsklighetens historia! Jag hoppas jag blir lika berörd av ME3 som jag blev av ME1 och ME2!

Jag litar på er Bioware!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Har precis börjat spela min gratisversion av Mass Effect 2 till PC:n. Ser fram emot det här! Ge mig!!

Medlem

Har de inte olika studios, bioware? Det är väl A-laget som gör ME, medan B-laget gör DA om jag inte minns fel. Man får väl anta att de började på trean när de närmade sig slutet på 2an, så de kan ju ha arbetat sen 2009 på 3an. Undrar om man vågar läsa den artikeln när den väl dyker upp. Visste för mycket om tvåan p g a alla artiklar och trailers de dumpade ut.

1
Skriv svar