Kusliga miner i tredje L.A. Noire-trailern

Robot
Kusliga miner i tredje L.A. Noire-trailern

Befinner sig Rockstars nya spel i uncanny valley eller är det bara sjukt snyggt? Se efter och avgör själv.

#rockstar-games, #la-noire, #grand-theft-auto


Medlem
Kusliga miner i tredje L.A. Noire-trailern

Ser riktigt najs och innovativt ut. Blir ett köp om recensionerna ger det bra betyg.

Medlem

Ser bara bättre o bättre ut, men jag e fortfarande lite osäker på vad det är för typ av gameplay och om det passar mig, aja får vänta på recensioner


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Medlem

Ser lovande ut


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

mjo gameplay har man ju ingen aning om, lutar väl åt Mafia-liknande

Medlem

Förbokat min sedan ett tag hos gamestop, dom sänkte nyss priset till 599k,vilket de aldrig brukar ha på nya releaser, sen får jag ju 100kr när jag hämtar upp det också! Awesome game -> awesome deal! <3

Medlem

Aja ännu ett spel som säljer just pga sina trailers, ansiktsuttrycken är fina men ändå B klass. (ser omänskligt ut)
Och hur många tittar på ansiktena när man spelar?

Ett detektivspel för all del men mina förhoppningar är alldeles för höga och går in för att det kommer vara "gå till A och sedan B" spel =/

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Aja ännu ett spel som säljer just pga sina trailers, ansiktsuttrycken är fina men ändå B klass. (ser omänskligt ut)
Och hur många tittar på ansiktena när man spelar?

Ett detektivspel för all del men mina förhoppningar är alldeles för höga och går in för att det kommer vara "gå till A och sedan B" spel =/

Overkliga?
Det är ju fan renderat av en riktig människa din tratt ;p


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Aja ännu ett spel som säljer just pga sina trailers, ansiktsuttrycken är fina men ändå B klass. (ser omänskligt ut)
Och hur många tittar på ansiktena när man spelar?

Ett detektivspel för all del men mina förhoppningar är alldeles för höga och går in för att det kommer vara "gå till A och sedan B" spel =/

En stor del av spelet kommer tydligen vara att just titta på ansikten, för att läsa av reaktioner, lögner m.m. Detektivarbete!

Medlem

Tror att spelet kan bli riktigt bra. Grafiken är ju i alla fall grym med tanke på de detaljerade ansiktsuttrycken och den sköna stilen i spelet i allmännt. Gör de chysst gameplay med bra story så har vi en vinnare

Inaktiv

Hur kan någon tycka att det ser dåligt ut? Dessutom Aftonbladetrubrik och artikel från FZ, och nej det är inte bra.

Medlem

Jag tycker detta känns kul och innovativt. Jag tänker mig spelstilen lite som Bladerunner på sin tid. Om man vill ha mer detaljerat minspel får man nog se på animerad film...och där är det ju lätt att påverka handlingen.

Ser riktikgt bra ut och ett nytt sätt att lösa detektiv arbete på, i spel.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Buio:

Hur kan någon tycka att det ser dåligt ut? Dessutom Aftonbladetrubrik och artikel från FZ, och nej det är inte bra.

Du får gärna utveckla vad du menar, jag ser inga ord som "chock", "sex" eller "sexchock" någonstans?


signatur
Medlem

Ser så himla mysigt ut. Ser fram emot release.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Animationerna är klockrena, men texturerna är ju helt värdelösa. Alla ser ut som de fått en burk med färg över plytet.
Men förhoppningsvis kommer allt annat i L.A Noire att vara klockers!!

Medlem

Ser oerhört snyggt ut, mil bättre än var något annat spel lyckats med på ansiktsfronten! Om man tycker något annat så tycker man FEL.

Medlem

bestämde redan för länge länge sen att jag skulle köpa detta spel precis min stil asså. Tror att det så är värt pengarna om ni kollat på gameplay trailerna på youtube hajar ni vad jag menar

Medlem

Fan vad nice det ska bli att spela detta på PC:n!

...eller vänta..


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Buio:

Hur kan någon tycka att det ser dåligt ut? Dessutom Aftonbladetrubrik och artikel från FZ, och nej det är inte bra.

Finns faktiskt dom som inte kollar aftonbladet som sägs vara hälfton skvaller blaska och hälften nyhetstidning hehe.
Som exemplevis jag kollar aldrig aftonbladet expressen DN m.m, utan jag kollar nyheterna här på fz minst 5 gånger om dan och på hälgerna runt 10 gånger om dan:D

Inaktiv

Äntligen ett spel som kommer med något nytt.

Bryr mig inte så mycket om ansiktena är "verkliga" eller inte. Blir det ett bra detektiv spel, och de får till det här med att tolka lögner osv så kan det bli riktigt bra.

Innovativt. Inte många spelföretag som vågar det längre. Skönt att någon vågar.

Medlem
Skrivet av jonne_man:

Äntligen ett spel som kommer med något nytt.

Bryr mig inte så mycket om ansiktena är "verkliga" eller inte. Blir det ett bra detektiv spel, och de får till det här med att tolka lögner osv så kan det bli riktigt bra.

Innovativt. Inte många spelföretag som vågar det längre. Skönt att någon vågar.

Håller på dig mannen hehe

Medlem

Animationerna är helt underbara. Blir lika förvånad varje gång jag ser en trailer till spelet.

Men påstå att grafiken är grym? Är ju medelmåttig, och då är man snäll.

Medlem

Jag tycker det är synd att det alltid ska vara så överdrivet färgglatt i spel. Skulle gärna sett att spelskapare använder sig av kallare, mer realistiska toner. Hade nog fan hellre sett att de kört på en riktigt snygg svartvit stil med tidsenligt murrigt filter och skarpa kontraster. DÄR snackar vi noir!

Spelet kommer säkerligen bli bra iaf.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Tobblish:

Aja ännu ett spel som säljer just pga sina trailers, ansiktsuttrycken är fina men ändå B klass. (ser omänskligt ut)
Och hur många tittar på ansiktena när man spelar?

Ett detektivspel för all del men mina förhoppningar är alldeles för höga och går in för att det kommer vara "gå till A och sedan B" spel =/

Overkliga?
Det är ju fan renderat av en riktig människa din tratt ;p

Jo det fattar jag men hur dom sedan har lagt in det i spelet ser bara onaturligt ut.
Jag menar det är inga skuggor i ansiktet och det ser väldigt oslipat ut.

Skrivet av abstract11:
Skrivet av Tobblish:

Aja ännu ett spel som säljer just pga sina trailers, ansiktsuttrycken är fina men ändå B klass. (ser omänskligt ut)
Och hur många tittar på ansiktena när man spelar?

Ett detektivspel för all del men mina förhoppningar är alldeles för höga och går in för att det kommer vara "gå till A och sedan B" spel =/

En stor del av spelet kommer tydligen vara att just titta på ansikten, för att läsa av reaktioner, lögner m.m. Detektivarbete!

Åfan, får lite poker face känsla nu ^^

Medlem

Är det bara jag eller var det Bishop från Fringe i början av videon? Låter både som hans röst och ser ut som honom.
0017 i videon.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Är det bara jag eller var det Bishop från Fringe i början av videon? Låter både som hans röst och ser ut som honom.
0017 i videon.

De har tagit riktiga skådespelare, så ja det är förmodligen John Noble.

Medlem
Skrivet av Kestrel:
Skrivet av Fargo:

Är det bara jag eller var det Bishop från Fringe i början av videon? Låter både som hans röst och ser ut som honom.
0017 i videon.

De har tagit riktiga skådespelare, så ja det är förmodligen John Noble.

Awesome! Han såg exakt ut som i tv-serien också! Väl-modellerad.

Medlem

Det här spelet verkar sjukligt nice. Så här skulle Mafia II varit, typ.

Medlem

Givet köp för mig, förhandsbokningen är redan lämnad och nu väntar jag bara på release.

1
Skriv svar