Dansa, otrogna!

Skägg.
10 Chambers
Dansa, otrogna!

God morgon. Nu kör vi!

#blogg


signatur
Medlem
Dansa, otrogna!

Lite roligare att starta morgonen med lite morgonhumor!
http://www.youtube.com/watch?v=5TEvacFETvM

Flakmonkey

Fantastisk låt... blir att dra igång Prodigy-playlisten nu bara för det så att man får upp lite tempo på jobbet ^^

Skägg.
10 Chambers

Precis! Jag är så glad över att senaste plattan faktiskt blev jävligt bra.


signatur
Medlem

Hej Calle,
finns det redan, eller har ni några planer på att skapa ett RSS-flöde av nyheterna kring BF3? Jag fick en idé igår och slängde snabbt ihop en sida som hämtar in info om BF3 via RSS och presenterar det på ett och samma ställe. Det skulle vara kul att ha ett flöde från FZ också. Sidan är fortfarande på utvecklingsstadiet och ligger under min egna domän, men du får gärna ta en titt och tipsa om den, om du vill.

The Battle Report
www.fredricwigh.com/battlereport

Allt gott,
Fredric


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av NexusSolo:

Hej Calle,
finns det redan, eller har ni några planer på att skapa ett RSS-flöde av nyheterna kring BF3? Jag fick en idé igår och slängde snabbt ihop en sida som hämtar in info om BF3 via RSS och presenterar det på ett och samma ställe. Det skulle vara kul att ha ett flöde från FZ också. Sidan är fortfarande på utvecklingsstadiet och ligger under min egna domän, men du får gärna ta en titt och tipsa om den, om du vill.

The Battle Report
www.fredricwigh.com/battlereport

Allt gott,
Fredric

Inte vad jag vet i dagsläget, det enda vi har i dagsläget är fz.se/hetaspel/battlefield-3


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av NexusSolo:

Hej Calle,
finns det redan, eller har ni några planer på att skapa ett RSS-flöde av nyheterna kring BF3? Jag fick en idé igår och slängde snabbt ihop en sida som hämtar in info om BF3 via RSS och presenterar det på ett och samma ställe. Det skulle vara kul att ha ett flöde från FZ också. Sidan är fortfarande på utvecklingsstadiet och ligger under min egna domän, men du får gärna ta en titt och tipsa om den, om du vill.

The Battle Report
www.fredricwigh.com/battlereport

Allt gott,
Fredric

Inte vad jag vet i dagsläget, det enda vi har i dagsläget är fz.se/hetaspel/battlefield-3

OK, den har jag koll på, den verkar tyvärr dock inte komma som RSS. Hade varit perfekt annars. Tack ändå. Trevlig helg, F.


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Medlem
Skrivet av NexusSolo:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av NexusSolo:

Hej Calle,
finns det redan, eller har ni några planer på att skapa ett RSS-flöde av nyheterna kring BF3? Jag fick en idé igår och slängde snabbt ihop en sida som hämtar in info om BF3 via RSS och presenterar det på ett och samma ställe. Det skulle vara kul att ha ett flöde från FZ också. Sidan är fortfarande på utvecklingsstadiet och ligger under min egna domän, men du får gärna ta en titt och tipsa om den, om du vill.

The Battle Report
www.fredricwigh.com/battlereport

Allt gott,
Fredric

Inte vad jag vet i dagsläget, det enda vi har i dagsläget är fz.se/hetaspel/battlefield-3

OK, den har jag koll på, den verkar tyvärr dock inte komma som RSS. Hade varit perfekt annars. Tack ändå. Trevlig helg, F.

Om du kan jQuery kan du lätt göra din egen RSS från hetaspel/battlefield-3

bara göra en load funktion för alla classer inom diven class="wide-column"

Glöm inte att hänvisa till FZ bara!

Medlem

The Prodigy är ju bara så grymt bra!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

1
Skriv svar