Födelsedag!

Medlem
Födelsedag!

Idag firar vi stort då Akira fyller 4 år

Linda har varit och köpt en stor fluffig (rosa och nöffar) gris till henne som hon kommer älska! Hon kommer också slita den i stycken men det är halva nöjet för henne

STORT GRATTIS ÄLSKADE JYCKE!!

I kväll blir det after work med jobbet och jag laddar efter sista patienten med att lyssna på Killswitch Engage på jobbet super awesome!

Efter någon öl med kollegorna ska jag hemåt för att sedan möta upp min farbror på Malmö Centralstation i kväll då han kommer in med nattåget mot Berlin. Han stannar i 1 1/2 timme och vi ska hinna med en kort fika. Min pappa kommer förhoppningsvis dit också och det blir trevligt. Jag har inte sett de två tillsammans på säkert 20 år!

Helgen kan bli lite hektisk då Lindas syster firar sin 30-årsdag i morgon och jag ska upp svintidigt på söndag för att sätta mig på bussen mot Sälen och Lindvallen. 07.00 går bussarna från Svävarterminalen i Malmö om någon vill vinka av mig

Dessutom har jag nu fått bekräftat att (bättre sent än aldrig) FZ fått iväg "priserna" till de två lyckliga själarna i 100 000-views-tävlingen. Stort tack till FZ för visat engagemang och jag hoppas att det uppskattas av vinnarna. Inget stort, det ryktas om nyckel-snören med FZ-logga men ändå! Grymt sjysst av dem att ställa upp och med-sponsra min lilla spontantävling!

Nu till AW!! Ha en grym helg där ute

#blogg

Medlem
Födelsedag!

Grattis! Jag fyller ju också år idag, sammanträffande!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Grattis Ellehbg! Grattis Akira!,
Grattis till öl med kollegorna!.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Grattis Akira! Vi må inte vara de bästa av vänner eftersom du bara morrar och biter mig, men jag anar ändå ett varmt, snällt hjärta någonstans därinne bakom de blottade tänderna och dina envisa försök att bita mig i skrevet.

Grattis Ellehbg! Hoppas du får en grym dag

Medlem

Stort grattis till Ellehbg! Hur ung/gammal blir du?

För att ge lite gris-status så är den i tusen bitar redan (hon fick den för typ 1 timme sedan) vilket var helt enligt planen. Hon blev jätteglad i alla fall och älskar grisar i alla former. Kanske dags att skaffa minigris hemma?

Medlem

haha, blev lite förvånad när jag i morse hittade en FZ 10 år-tshirt i brevlådan.

Medlem
1
Skriv svar