Twisted Metal börjar arta sig

Flakmonkey
Twisted Metal börjar arta sig

När jag fick reda på att Twisted Metal skulle göra comeback till Playstation 3 under förra årets E3 så blev jag en aning upphetsad. De tidigare delarna klassas kanske inte som moderna klassiker, men för mig har de alltid inneburit ren och skär underhållning och tanken på att få uppleva det igen kryddat med onlinemöjligheterna som dagens konsoller erbjuder kittlar spelhjärnan. Det var därför lite trist att behöva titta på den första trailern som i varje fall i mina ögon inte gjorde något positivt för min tro på spelet, även om det var uppenbart att det var tidigt i utveckling, förmodligen för tidigt för att det egentligen skulle visas upp. Nu har det emellertid släppts en ny trailer och det är kul som fan att kunna konstatera att det verkligen börjar arta sig. Det lär väl knappast bli det snyggaste spelet på marknaden, men med tanke på kaoset så tar jag hellre stabil och hög FPS än en massa ögongodis och Jaffe tycks ju redan nu ha fått till det viktigaste - den sjuka stämningen. Så förhoppningsvis har vi något riktigt bra att se fram emot i höst då det släpps, jag kommer i varje fall skaffa det om det fortsätter såhär

#blogg

Medlem
Twisted Metal börjar arta sig

Då ska du och jag spela. Twisted Metal, Vigilante är två spel som förgyllde min ungdom iaf

Det har funnits andra titlar som följde samma koncept, kommer du ihåg någon annan titel?

1
Skriv svar