Red Dead Redemption-DLC nästa vecka

Robot
Red Dead Redemption-DLC nästa vecka

Det du en gång i tiden fick gratis vid förbokning går inom kort att köpa för en liten slant.

#red-dead-redemption, #rockstar-games, #la-noire


Medlem
Red Dead Redemption-DLC nästa vecka

Dags att släppa det till PC där det hör hemma.

Inaktiv

Hör hemma? Det gör sig troligen betydligt bättre på konsol.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Hör hemma? Det gör sig troligen betydligt bättre på konsol.

Hehe, dagens. ^^

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av zaphiren:

Hör hemma? Det gör sig troligen betydligt bättre på konsol.

Hehe, dagens. ^^

Ja att du aldrig kommer att få lira det till PC.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av zaphiren:
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av zaphiren:

Hör hemma? Det gör sig troligen betydligt bättre på konsol.

Hehe, dagens. ^^

Ja att du aldrig kommer att få lira det till PC.

Tyvärr verkar det så.

Åh tänk alla mod möjligheter.... :/ Jävla konsoler som förstör. ;/

Medlem

Håller med dig lite Hannu87...Men jag tror att detta sortens spel hör hemma på konsoll, bla för att det är ett thirdperson perspective spel.

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

Håller med dig lite Hannu87...Men jag tror att detta sortens spel hör hemma på konsoll, bla för att det är ett thirdperson perspective spel.

Ja för GTA-serien hör ju inte hemma på PC, t ex...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

[dubbelpost]


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Ish
Medlem

Det stämmer att vissa spel gör sig bra (inte bättre) på konsol, men det är fel att låda PC lida pga det.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av cyberzaikoo:

Håller med dig lite Hannu87...Men jag tror att detta sortens spel hör hemma på konsoll, bla för att det är ett thirdperson perspective spel.

Ja för GTA-serien hör ju inte hemma på PC, t ex...

Nej inte sen GTA 3.


signatur

War never changes.

Medlem

Fanns de en "gilla" knapp för kommentarer a la Facebook så hade jag tryckt på gilla på ovanstående inlägg.

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

Håller med dig lite Hannu87...Men jag tror att detta sortens spel hör hemma på konsoll, bla för att det är ett thirdperson perspective spel.

Jag förstår inte på vilket sätt 3:e persons perspektiv inte skulle passa lika bra på pc. Det enda som är bättre på konsol är fightingspel och liknande. Jag hoppas att PC:n snart får tillbaks sin status som det bästa spelsystemet vilket det är så vi slipper få tekniskt efterblivna produkter pga konsolernas antika hårdvara.

Förövrigt är det riktigt dumt av rockstar att inte släppa red dead redemption till pc.

Medlem

Spelet borde släppas till PC men det gör sig fortfarande väldigt bra på 360.
Det skulle säkert göra sig väldigt bra på PC också men enligt mig så spelar jag nog faktiskt hellre det på 360 då det är lite mer av ett sånt spel (I min egen åsikt!).

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Dags att släppa det till PC där det hör hemma.

För alla oss tjuvar att tanka ner gratis? Nähä du, det är tur att Rockstar inte är så dumma längre.


signatur

Memento Mori

Medlem

Förstår inte varför något spel skulle vara "bättre" på konsoll?

Medlem
Skrivet av Laurell:

Förstår inte varför något spel skulle vara "bättre" på konsoll?

Bättre och bättre men man slipper oroa sig över systemkrav, visst, det är ju skillnad på xbox360 och ps3 spel grafikmässigt men det är iaf skönt att slippa oroa sig över det.

Medlem

Lite i senaste laget men skoj för dom som köpt det sent/lirar det mycket en. Själv är jag klar med RDR. Ha ha ser att folk är igång igen med sin pc fanatism spelar ingen roll jag gillar både pc och ps3 men jag gillar fps mm till ps3an bättre och det går inte att ändra på jag är glad med mitt val av burkar/spel. Ps pc är otroligt bra på peka å trycka spel som monkey island, the dream machine, Gemini rue, sc2 mm

Inaktiv
Skrivet av Slimebeast:
Skrivet av Hannu87:

Dags att släppa det till PC där det hör hemma.

För alla oss tjuvar att tanka ner gratis? Nähä du, det är tur att Rockstar inte är så dumma längre.

skitsnack att det kopieras mycket till PC. däremot så kopieras det hejvilt till konsolerna, speciellt xbox360. o rockstar är korkade pga att när ett företag inte vill tjäna stålar längre så är de korkade. o rockstar vill inte tjäna stålar eftersom de inte släpper spel till PC'n oxå...

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av zaphiren:
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av zaphiren:

Hör hemma? Det gör sig troligen betydligt bättre på konsol.

Hehe, dagens. ^^

Ja att du aldrig kommer att få lira det till PC.

Tyvärr verkar det så.

Åh tänk alla mod möjligheter.... :/ Jävla konsoler som förstör. ;/

red dead redemption hör klart hemma på PC'n. att släppa ett sånt spel till konsol är ju som att kasta pengar i sjön...

Inaktiv
Skrivet av Alienshade:

Lite i senaste laget men skoj för dom som köpt det sent/lirar det mycket en. Själv är jag klar med RDR. Ha ha ser att folk är igång igen med sin pc fanatism spelar ingen roll jag gillar både pc och ps3 men jag gillar fps mm till ps3an bättre och det går inte att ändra på jag är glad med mitt val av burkar/spel. Ps pc är otroligt bra på peka å trycka spel som monkey island, the dream machine, Gemini rue, sc2 mm

vet du om att alla fps spel till konsol har auto-aim? om du vet det o ändå föredrar fps på konsol så är du ju konstig. ingen som lirar fps på konsol kan någonsin vara bra på det (sikta) samt äga andra eftersom det är inte du som spelar, det är spelet själv...

Inaktiv
Skrivet av fryk:
Skrivet av Laurell:

Förstår inte varför något spel skulle vara "bättre" på konsoll?

Bättre och bättre men man slipper oroa sig över systemkrav, visst, det är ju skillnad på xbox360 och ps3 spel grafikmässigt men det är iaf skönt att slippa oroa sig över det.

nft kräver PC spel FEM ÅR gammal hårdvara. så oroa sig för systemkraven har man inte behövt göra på väldigt länge. (detta gäller inte alla PC-spel)...

Medlem

Vem bryr sig om konsol eller dator?? Köp en konsol och sluta whina om att ni aldrig får det till dator om ni så gärna vill spela spelet....


signatur

*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!

Medlem
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Alienshade:

Lite i senaste laget men skoj för dom som köpt det sent/lirar det mycket en. Själv är jag klar med RDR. Ha ha ser att folk är igång igen med sin pc fanatism spelar ingen roll jag gillar både pc och ps3 men jag gillar fps mm till ps3an bättre och det går inte att ändra på jag är glad med mitt val av burkar/spel. Ps pc är otroligt bra på peka å trycka spel som monkey island, the dream machine, Gemini rue, sc2 mm

vet du om att alla fps spel till konsol har auto-aim? om du vet det o ändå föredrar fps på konsol så är du ju konstig. ingen som lirar fps på konsol kan någonsin vara bra på det (sikta) samt äga andra eftersom det är inte du som spelar, det är spelet själv...

Det där min vän kaem, var dagens mest idiotiska jag läst :S "det är inte du som spelar.." närå du lär ju skämta eller hur?

Medlem

Hur vore det om alla bara spelade på den plattform som dom föredrar, var ett jävla gnäll på alla snorungar som skriker i förtvivlan... Spelar både PC och konsol och dem båda har sina för och nackdelar.

Medlem
Skrivet av Zheri:

Hur vore det om alla bara spelade på den plattform som dom föredrar, var ett jävla gnäll på alla snorungar som skriker i förtvivlan... Spelar både PC och konsol och dem båda har sina för och nackdelar.

Word!

Medlem
Skrivet av Zheri:

Hur vore det om alla bara spelade på den plattform som dom föredrar, var ett jävla gnäll på alla snorungar som skriker i förtvivlan... Spelar både PC och konsol och dem båda har sina för och nackdelar.

Word!

Inaktiv
Skrivet av DragonPuffer:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Alienshade:

Lite i senaste laget men skoj för dom som köpt det sent/lirar det mycket en. Själv är jag klar med RDR. Ha ha ser att folk är igång igen med sin pc fanatism spelar ingen roll jag gillar både pc och ps3 men jag gillar fps mm till ps3an bättre och det går inte att ändra på jag är glad med mitt val av burkar/spel. Ps pc är otroligt bra på peka å trycka spel som monkey island, the dream machine, Gemini rue, sc2 mm

vet du om att alla fps spel till konsol har auto-aim? om du vet det o ändå föredrar fps på konsol så är du ju konstig. ingen som lirar fps på konsol kan någonsin vara bra på det (sikta) samt äga andra eftersom det är inte du som spelar, det är spelet själv...

Det där min vän kaem, var dagens mest idiotiska jag läst :S "det är inte du som spelar.." närå du lär ju skämta eller hur?

ta o förstå mig rätt nu. fps/tps spel till konsol använder sig av auto-aim. o då är det så att man behöver inte kunna sikta så noga för att träffa. alltså, det är inte din skicklighet med styrkorset som gör att du träffar, utan det är spelet som gör att du träffar målet. kan du inte acceptera det så är det ditt problem. jag vill inte att spel håller mig i handen o hjälper mig direkt det går dåligt. med andra ord konsolifierade spel...

Medlem
Skrivet av DragonPuffer:
Skrivet av Zheri:

Hur vore det om alla bara spelade på den plattform som dom föredrar, var ett jävla gnäll på alla snorungar som skriker i förtvivlan... Spelar både PC och konsol och dem båda har sina för och nackdelar.

Word!

Ha ha ha! Indeed! Sluta gnälla så förbannat!

Jag har sedan tidigt 90-tal varit en inbiten PC-spelare som alltid fnyst åt konsolerna. Nu sitter jag även med en PS3 som jag köpte för att min femåriga PC inte hängde med längre. Och tack vare det har jag upptäckt en hel massa som jag annars gått miste om. Little Big Planet t ex.

Det finns plats för både PC och konsol! Även om det svider illa hos vissa grafiknördar som köpt hårdvara för pengar motsvarande Islands BNP och inbillar sig att konsolerna håller tillbaka teknikutvecklingen.

Inaktiv

har ett lånat RDR och han hade redan använt koden. Ska nog köpa detta och köra igenom det en gång till

12
Skriv svar