Lär känna Kara i Red Faction: Armageddon

Robot
Lär känna Kara i Red Faction: Armageddon

I vårt filmarkiv har det dykt in en rulle på Kara - en välsvarvad kvinna med smak för tunga vapen.

#red-faction-armageddon


Inaktiv
Lär känna Kara i Red Faction: Armageddon

Det första RF var riktigt bra men vad hände egentligen sen?


signatur

War never changes.

Medlem

Bra fråga... bra fråga.

Medlem

Har för mig att konsolerna kom i vägen efter första


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jag tyckte Guerilla var fett, det här spelet verkar vara ett rätt stort steg bakåt ifrån Guerilla?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag finner spelvärlden väldigt tom på kvinnliga huvudkaraktärer
Det finns ett fåtal som gör ifrån sig ganska bra men inte tillräckligt

Antingen lite fler kvinnliga karaktärer eller valet att antingen ha manlig eller kvinnlig karaktär.

Detta är endast för att balansera ut det lite.

Medlem

Det var då sjutton vad många "lär känna..." filmer det kommer... Lite mer gameplay från spelen hade varit roligare.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Kan nog bli tufft ändå, men jag hoppas att man får lite frihet till destruktion, som i Guerilla.

Medlem

mmmm varför blir jag så sugen på mjölk?

Inaktiv
Skrivet av Tommy_h:

Har för mig att konsolerna kom i vägen efter första

haha blir ett PC köp...

Snackar vi om Kara Zor-El här? Stålflickan?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av V1per:

Det var då sjutton vad många "lär känna..." filmer det kommer... Lite mer gameplay från spelen hade varit roligare.

Det finns ett gäng filmer borta på Gametrailers.com där man får se gameplay och en lång film där dom flyger ett skepp, PRECIS som i Descent (samma HUD tror jag det var t.o.m.)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av V1per:

Det var då sjutton vad många "lär känna..." filmer det kommer... Lite mer gameplay från spelen hade varit roligare.

Det finns ett gäng filmer borta på Gametrailers.com där man får se gameplay och en lång film där dom flyger ett skepp, PRECIS som i Descent (samma HUD tror jag det var t.o.m.)

Jo, men jag menade inte bara om red faction... Rent generellt har det börjat komma väldigt mycket "lär känna..." filmer


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Det verkar som "Mars attacks!"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser riktigt dåligt ut

Blir lite märkligt om man överger huvudkonceptet från de tidigare spelen och nu fokuserar på utforskning i grottor och "aliens".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Extremt plastig karaktär som många andra.
Ingen jag vill "lära känna".

Skrivet av Taikon:

Extremt plastig karaktär som många andra.
Ingen jag vill "lära känna".

Stereotypisk skulle man kunna säga.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ase
Medlem

Att dom bara visar filmer & inte gameplay är nog som du påpekade konsollfebern(otäckt virus som hindrar utveckling av ny teknik & kvalitet)

1
Skriv svar