Du och jag E3

Redaktör
Ponny
Du och jag E3

Det knepiga med drömmar är att ena dagen har du dem och i nästa lever du dem. Det är inte ens ett år sedan jag och Simon satt uppe på nätterna och lapade i oss alla bilder, filmer, rykten och (jätte)konstiga presskonferenser från "way over there". Vi drömde om att vara där en dag.

Jag var rädd för framtiden. Med ett litet ynka halvår kvar av min utbildning kändes det som kom efteråt som ett stort svart hål som inte kunde vänta på att svälja mig (eller mer konkret; piffiga arbetsförmedlingstanter med billig parfym som inte kunde vänta på att döda mig). Men vet ni? Allt har blivit så mycket bättre än vad jag någonsin kunnat ana. Och bättre ska det bli.

I måndags fick jag veta att jag ska till E3. Jag?! En blyg rödtott från urskogarna utanför Borås. Jag flög på moln – bokstavligt talat, då planet till London lyfte någon timme senare – och jag har inte landat ännu. Det är inte konstigt. Drömmen om E3 fanns redan 1995 när jag läste min Super Power-blaska sönder och samman efter ny info om Ultra 64. Nu är jag snart där. Sjukt. Månen nästa?

[ia=25965; large]
Final Fantasy XV, Resident Evil 6, Nintendo 4DS? Just nu sätter fantasin gränserna.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Du och jag E3

Det är bara att säga grattis. Det är roligt när drömmar går i uppfyllelse efter mycket hårt arbete! Börjar själv på en av mina drömarbetsplatser efter många långa års slit ungefär samtidigt som du flyger till E3.

Medlem

fan vad härligt å höra! Hoppas du har en grym resa. Är ju definitivt en av mina drömmar att åka dit en dag själv. Se nu till att snapa upp så mycket info du bara kan å knäpp många bilder!

Medlem

you lucky bastard....

Redaktör
Ponny

Jag ÄR en lyllobastard.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar