Diablo 3 till konsol

Skägg.
10 Chambers
Diablo 3 till konsol

Mer eller mindre bekräftat till konsol, läs mer här.


signatur

Men, hur ska man kunna spela det utan mus och tangentbord, verkar mysko, men, de vet säkert vad de sysslar med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan tänka mig att Blizzard gärna vill prova på att göra ett spel som också kan funka på konsoll. Skulle tro att detta är ett litet experiment för uppkommande konsoll spel som Blizzard kanske gör i framtiden

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

Kan tänka mig att Blizzard gärna vill prova på att göra ett spel som också kan funka på konsoll. Skulle tro att detta är ett litet experiment för uppkommande konsoll spel som Blizzard kanske gör i framtiden

Verkar som alla har glömt att diablo 1 var till konsol...


signatur

*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!

Ero
Medlem
Skrivet av walter_iego:

Men, hur ska man kunna spela det utan mus och tangentbord, verkar mysko, men, de vet säkert vad de sysslar med.

Det lär ska bli något liknande system som Red Alert 3 kör med skulle jag gissa på En knapp för att få upp en snabbmeny och där styra alla spells osv.

Men jag skulle gissa på att det blir lite bökigare än till PC


signatur

Varit medlem längre än dig.

Man är ju van att spela RPG på PC, men, man får ge det ett försök, förhoppningsvis släpper de en demo.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tror faktiskt detta kan funka riktigt bra till konsol iallafall ps3 om det har move support. Köpte ett nytt psn spel Dungeon Hunter:Alliance vilket är väldigt likt diablo och funkade hur bra som helst med move. Kan ochså recommendera spelet till de som har ps3.

Medlem

Detta är inte på något sätt bekräftat.

1
Skriv svar