Vinn en PS3, Tron-filmer, spel...

Robot
Vinn en PS3, Tron-filmer, spel...

Berika ditt hem med en ny konsol, mus, musmatta och en hög Tron-prylar.

#tron-evolution-2


Inaktiv
Vinn en PS3, Tron-filmer, spel...

Synd att Tron är en av de sämsta filmer jag sett, första priset är inte helt fel dock

Medlem

Det skulle verkligen vara kul att vinna en gång, speciellt det här priset
Men jag tvivlar på att det gick så bra för mig D:

Medlem
Skrivet av anon_78917:

Synd att Tron är en av de sämsta filmer jag sett, första priset är inte helt fel dock

Jag gillade musiken iaf, Daft Punk <3

Medlem

Det är synd att det inte är DP själva som har remixat, utan att det är andra DJs/dylikt, vilket gör kvalitén väldigt blandad.
Nåja, hoppas mitt svar är skojigt nog.

Medlem

Tycker om tron filmerna både orginalet och den här nya som kommit.

Så säger lycka till alla som är med och tävlar

Medlem

Tronfilmerna är väl knappast de djupaste som har gjorts, men de hade fint ögongodis iaf

Medlem

Tron, whoohooo, Hört att en 3:a är på gång!!

Medlem
Citat:

Tron: Evolution (PS3 eller 360, välj format nedan)

Nä du, det kan man inte

Medlem

Argh. Hatar utslagsfrågor då jag har totalt värdelös fantasi, men men. Då fz nu måste ha dem får jag väl försöka träna på att komma på bra saker att skriva

Medlem

Jobbigt när man sitter och letar svar och sedan upptäcker att det är en utslagningsfråga som man inte ens ids försöka svara på.

Medlem

Det är alltid utslagningsfråga på vinster med högt pris, för att dom ska komma undan lottolagen. Dock verkar det ju inte kräva allt för bra svar för att vinna.

Medlem

vill vinna, men fick aldrig välja format! PS3 såklart!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Den där musen hade varit guld att vinna. Håller tummarna!

Vill ha spelet på 360'n. Är nöjd med att kunna använda PS3an till att titta på filmer och spela de PS3-spel jag redan har.

Medlem

Oh älskar filmen Så hoppas!

Medlem

Ja, eftersom man inte kunde välja format så får man väl göra det här typ.. till xbox 360 vill jag gärna ha om jag vinner.

Inaktiv

jag tror nog att FZ har skrivit lite fel? det ska väl bara vara Tron: evolution till ps3 eftersom man vinner en ps3a

Medlem
Skrivet av showerguy:

jag tror nog att FZ har skrivit lite fel? det ska väl bara vara Tron: evolution till ps3 eftersom man vinner en ps3a

Håller med
Varför vill folk ha det till 360 när man vinner en PS3?

Medlem

Om den som vinner inte vill ha Soundtracket så kan jag gärna ta det

Medlem

Kul tävling igen, men sannolikheten att man vinner är ju inte så stor. Kul nöje så här på söndagseftermiddagen i alla fall!


signatur

A badly drawn wolf

Medlem
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av showerguy:

jag tror nog att FZ har skrivit lite fel? det ska väl bara vara Tron: evolution till ps3 eftersom man vinner en ps3a

Håller med
Varför vill folk ha det till 360 när man vinner en PS3?

Därför att man kanske har samlat gamerscore (är lite gamerscorewhore, fast bara till en liten del) på xboxet redan.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av showerguy:

jag tror nog att FZ har skrivit lite fel? det ska väl bara vara Tron: evolution till ps3 eftersom man vinner en ps3a

Håller med
Varför vill folk ha det till 360 när man vinner en PS3?

Därför att man kanske har samlat gamerscore (är lite gamerscorewhore, fast bara till en liten del) på xboxet redan.

Sant, men imo borde man kanske skaffa något spel till sin nya konsol

Medlem

Victory shall be mine!

Riktigt gosig tävling. Nu får man bara hoppas att man vinner också.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

halv jobbiga frågor och utslagsfrågan fick en o tänka lite, men efter lite IMDBing så kom jag på just the man!

Medlem

Argh.... svarade på alla frågor och skrev en superbra utslagsfråga, men glömde lämna in allt.
Nu fick jag göra det igen men kom inte ihåg mitt OMFGAWESOME svar.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

fan vad jag hatar utslagsfrågor

Medlem

Medlem sedan 2004. Kan detta bli min första tävling att vinna?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Nu har jag verkligen varit rolig med mitt sista svar. Håller tummarna!


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem

Är det bara jag eller står det att man får välja format på spelet fast att det inte kommer upp några alternativ?

Medlem
Skrivet av JakeTheSnake:

Är det bara jag eller står det att man får välja format på spelet fast att det inte kommer upp några alternativ?

Öh....ps3+spel.... det är dumt att ta spelet till 360 när det skeppas med en ps3, eller?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

123
Skriv svar