Allting är sant i The Secret World

Robot
Allting är sant i The Secret World

Den senaste rullen förklarar att många myter, historier och konspirationsteorier är helt och fullständigt sanna.

#funcom, #the-secret-world


Medlem
Allting är sant i The Secret World

Intressant.. får se hur detta spelar sig då det släpps!


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Intressant concept. Får hoppas det inte är lika dåligt som allt annat från Funcom sen Longest Journey.

Medlem

Nu blev man verkligen intresserad av spelet igen, storyn verkar riktigt spännande och temat känns orginellt och episkt. Men tänker kolla in vad spelet får för mottagande innan jag tänker börja planera in något köp..förmodligen


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Nomz:

Intressant concept. Får hoppas det inte är lika dåligt som allt annat från Funcom sen Longest Journey.

Har du spelat Bloodlines Champions, pets vs monsters, chess attachk my kingdom och AoC? Det må jag säga

Medlem

Helt klart intressant. Hoppas bara de lyckas göra detta bra.

Medlem

Säger som alla andra, verkar riktigt intressant.
Får se hur det utvecklas och hoppas på att de inte avviker från deras koncept alldeles för mycket.

Vill även ha något bra karaktärs system och combat system, kanske också en massa fina omgivningar

Medlem

Det här var verkligen en kul nyhet! Precis sånt här som jag tycker är grymt intressant, hoppas dom lyckas med det här spelet

Medlem

Wubbubbubb! Taggad! DARK DAYS ARE COMING! *springer runt som cornholio i lägenheten och skriker*


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Värdelös film. Några snabba klipp från spelet där man knappt hann med att se vad som visades och massa text. Whoopie!

Medlem

Den mest spännande aspekten av The Secret World är enligt mig den stora, nästan totala frihet man kommer att få (om Funcom inte gör en Peter Molyneux och lovar runt men håller tunt..) i hur ens karaktär ska vara och vad den ska kunna göra.


signatur

War, War never changes...

Medlem

Jag gillade videon, även om man inte fick se så mycket från spelet så lyckades de med att få igång mitt intresse igen. Texten som stod var ju väldigt intressant och musiken som spelade passade bra och höjde stämningen. Vi får se hur spelet ser ut när det väl släpps dock. Har inte fastnat i något mmo på en hel del år nu, kan ju hoppas att detta kommer lyckas.

Medlem

call of cthulu möter world of darkness och 2012?


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Wohooo....sicken kicker!!

Medlem

Klockren trailer! Älskar konspirationsteorier, om känslan är densamma i spelet och inte för klumpig styrning och buggar så lär det bli nice.

1
Skriv svar