Vinn Crysis 2: Nano Edition!

Medlem

Kul att man får se vad man svarar gentemot vad de rätta svaren var!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Kul att man får se vad man svarar gentemot vad de rätta svaren var!

Absolut, stor eloge till fz för att lägga till en sådan funktion så att man slipper gå och våndas över hurvida man valt rätt eller fel fram tills tävlingen är avslutad och vinnarna korade

Jag misslyckades på frågan om vem som bor i lägenhet 5A, så jag tänker skriva vad jag skrev som motivation, skriv gärna vad ni andra skrev också!

Citat:

Byta färg efter humör. Voila, social interaktion blev genast enklare!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Jag hade alla rätt!! men inte turen inne att vinna spelet

Medlem

Vinner aldrig men kan förstå det när jag läser vinnarnas svar till utslagsfrågorna, när man lägger ner tid på att få fram en seriös idé till nanosuit så har BÅDA vinnarna oseriösa ideér och vinner bara för att det dom kommit på är löjligt och roligt?
Skärpning för i helvete.

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av Mr.Waterboy:

Kul att man får se vad man svarar gentemot vad de rätta svaren var!

Absolut, stor eloge till fz för att lägga till en sådan funktion så att man slipper gå och våndas över hurvida man valt rätt eller fel fram tills tävlingen är avslutad och vinnarna korade

Jag misslyckades på frågan om vem som bor i lägenhet 5A, så jag tänker skriva vad jag skrev som motivation, skriv gärna vad ni andra skrev också!

Citat:

Byta färg efter humör. Voila, social interaktion blev genast enklare!

Skrev inget roligt men nämnde att det borde finnas en funktion för att se igenom väggar.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Så min håll-käft dräkten vann inte... man vet ju för 17 vad man precis har tryckt på... ggrrr.

123
Skriv svar