Dynasty Warriors 7

Robot
Dynasty Warriors 7

Dynasty Warriors-seriens välbeprövade (somliga skulle säga uttjatade) hack and slash-gameplay är alltid en hata-älska-grej. Sjuan erbjuder i stort sett vad vi förväntar oss och vinner knappast över några nya fans, men gör inte heller de frälsta missnöjda.

#dynasty-warriors-7, #dynasty-warriors-6


Inaktiv
Dynasty Warriors 7

Diggar helt klart dessa stora "Cloud - Final Fantasy " Svärd! Skall vara stora och maffiga! 8-)

Medlem
Skrivet av anon_1418:

Diggar helt klart dessa stora "Cloud - Final Fantasy " Svärd! Skall vara stora och maffiga! 8-)

jag tycker tvärtom, såna stora vapen ser bara löjliga ut. Men framför allt så finns de i alla asiatiska rpg så det är inte så speciellt längre...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Blev lite smått kär i Fist of the north star så detta KANSKE införskaffas när det ligger i en REA-låda.

Samma fiender om och om igen fast de kommer ibland i annorlunda texturer... hurra. Dock är det tillfredställande med enformigt mangel av någon anledning. MEN att dega fullpris för något som mer eller mindre är en repetition i en repetition och enbart button mashing känns jävligt obefogat.

F.ö tack för en bra recension.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Bra recension! Sånna spel kan vara väldigt roande emellanåt, ska spana in det!

Medlem

Kollade in i bildgalleriet och la märke till djur, häst, panda och elefant. Är det några slags mounts eller styr man dom som egna slagskämpar?

Medlem

Jag är biten, give me


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Önskar fler dynasty spel kunde komma ut på pc

Inaktiv
Skrivet av Propy:
Skrivet av Berling:

Diggar helt klart dessa stora "Cloud - Final Fantasy " Svärd! Skall vara stora och maffiga! 8-)

jag tycker tvärtom, såna stora vapen ser bara löjliga ut. Men framför allt så finns de i alla asiatiska rpg så det är inte så speciellt längre...

Tur att vi tycker så olika!

Medlem

Gud va hemskt...

Medlem

Min enda fråga är, återvänder knapp kombinationerna i stil med tidigare spel som 4-5 eller är det precis som i 6an där mana bara trycker på X... and thats it.. ?

Det var främst det som fick mig rejält bitter senast, ville inte ens röra det efter nångon bana eller 2.

Inaktiv

hahaha vilket skämt till spel... märks att det endast kommer till konsol...

Medlem
Skrivet av anon_1418:
Skrivet av Propy:
Skrivet av anon_1418:

Diggar helt klart dessa stora "Cloud - Final Fantasy " Svärd! Skall vara stora och maffiga! 8-)

jag tycker tvärtom, såna stora vapen ser bara löjliga ut. Men framför allt så finns de i alla asiatiska rpg så det är inte så speciellt längre...

Tur att vi tycker så olika!

precis


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Nu vet jag anledningen till varför jag aldrig har hört talas om Dynasty Warriors 1, Dynasty Warriors 2, Dynasty Warriors 3, Dynasty Warriors 4, Dynasty Warriors 5, Dynasty Warriors 6

1
Skriv svar