Nästa Black Ops-DLC officiellt

Robot
Nästa Black Ops-DLC officiellt

Tidigare rapporterade läckan stämde, hurra (?). Call of Duty: Black Ops - Escalation finnes ute 3 maj till Xbox 360.

#call-of-duty-black-ops, #activision


Medlem
Nästa Black Ops-DLC officiellt

Varför....
Visserligen är det helt okej att de släpper det till Xbox först då PC versionen knappt fungerar hur mycket man än ändrar .cfg filerna/options..

Medlem

Spelade Black Ops riktigt mycket och är lvl 40 på Prestige 15 (sista prestigen alltså).

När jag fick veta att DLCn kostade så slutade jag spela.....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

skitspel rakt av.

Medlem

Blir nog att köpa detta DLC till Xbox 360. Jag vet att spelet suger på PC, och kan vara extremt frustrerande på Xbox 360... men i brist på andra bra spel så tänker jag fortsätta spela

Medlem

man får väl se vad Op Flash ger framöver i co-op skogen sen Brink fram tills något vettigt lir så som BF3 kommer. Sen trillar ju iof ME3 in så kommer spel framöver men segt när inget är jätte givande just för stunden.

Medlem

Riktigt drygt att dom tar betalt, speciellt med tanke på hur ps3 och pc versionerna floppade...
Ge oss gratis DLC någon jävla gång så kan man kanske fortsätta spela skitspelet


signatur

Game long and prosper

Medlem

Var är modverktygen de lovade?


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Skitspel helt och hållet. Inte spelat sen release, men häromdan när jag testade igen så är det fortfarande massa småhack och dåligt optimerad motor. Kass PC-portning rakt av... kommer aldrig mer köpa något COD spel. Tyvärr, då jag älskade dom första liren.

Medlem

helt jäkla värdelöst, hoppas ingen köper skiten.

Inaktiv

Varför klagar alla? Dessa DLC säljer miljoner.

Medlem

Alla kidz som köper


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Skrivet av AshTray:

Var är modverktygen de lovade?

Har dom lovat modverktyg? När då? Var fick du det ifrån? Är det fortfarande aktuellt att dom ska släppa det? Finns det någon nyhet om detta?

Medlem
Skrivet av WizardExt:
Skrivet av AshTray:

Var är modverktygen de lovade?

Har dom lovat modverktyg? När då? Var fick du det ifrån? Är det fortfarande aktuellt att dom ska släppa det? Finns det någon nyhet om detta?

Ja dem lovade mod verktyg, dem är tydligen på g men löjligt försenade... undrar varför...

Märkligt att så många har problem med COD: Black Ops. på sina datorer. Jag har haft en krasch, och lagg har förekommit vid två, tre tillfällen. Kan det vara så att många försöker spela på undermåliga datorer som inte klarar av kraven?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Märkligt att så många har problem med COD: Black Ops. på sina datorer. Jag har haft en krasch, och lagg har förekommit vid två, tre tillfällen. Kan det vara så att många försöker spela på undermåliga datorer som inte klarar av kraven?

Eller så beror det på att spelet är värdelöst optimerat. Sitter själv på en 955:a och ett GTX460 och klarar det bra. Men har flera polare som sitter på I7-920 och 5870 t.ex som har enorma problem. Vissa har tur helt enkelt.


signatur

The cake is a lie...

Wiz
Medlem

Jag förstår inte varför alla klagar och dissar COD serien. Själv är jag en riktigt gammal uv i gamervärlden. Efter att ha bildat familj och barn så är 360 konsolen min räddning. Jag slöspelar när jag har tid för det, vilket blir allt för sällan. Att spela på PC är uteslutet, jag har inte tid att hålla datorn uppdaterad med senaste drivrutiner och ny hårdvara varannan månad. 360 ger mig en lagom skön upplevelse på 46" HD tvn utan krångel. Snabbt och lätt färdigtbrett...COD serien är min favorit, dels genom snabb lättbegriplig action och dels genom en hyfsat genomtänkt singelplayer del. Efter 1-2 timmar så har speltarmen fått sitt. Behöver jag nämna att Zombie läget skänkt mig många timmars coop underhållning i soffan? Mer COD åt folket!

Vissa har ett behov att "dissa" spel till höger och vänster, vissa gillar det andra, inte, precis som med allt annat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

De hade gärna fått släppa en mod tools först, så man kan lira pcw utan massa flygande saker när man spelar....

Vilka är dessa "flygande" saker?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Enligt mig så är fan Black ops ett jävligt underhållande och bra spel. Jag förstår inte riktigt varför alla är så jävla anti?

Dock så tycker jag det är lite lågt av dem att försöka dra ur så mycket pengar de kan ur våra plånböcker.
Det blir INGET köp för mig då det snart finns ett Modern warfare 3 ute, och plöttsligt känns alla Black ops DLC som onödiga köp.


signatur

I want to play a game.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Vilka är dessa "flygande" saker?

Papper, damm & allmänt skit som flyger omkring på vissa banor t.ex på firing range

Skrivet av Snowdog:
Skrivet av walter_iego:

Vilka är dessa "flygande" saker?

Papper, damm & allmänt skit som flyger omkring på vissa banor t.ex på firing range

OK, men upplever du det som störande? Jag tycker det ger lite mer realism och trovärdighet. En dammig miljö är just dammig, och när man pangar på flyger det omkring splitter och brinnande hundar


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Snowdog:
Skrivet av walter_iego:

Vilka är dessa "flygande" saker?

Papper, damm & allmänt skit som flyger omkring på vissa banor t.ex på firing range

OK, men upplever du det som störande? Jag tycker det ger lite mer realism och trovärdighet. En dammig miljö är just dammig, och när man pangar på flyger det omkring splitter och brinnande hundar

i matcher när man fokuserar på annat så är det ganska jobbigt när det flyger damm förbi, tappar fokus. Det är likadant i CoD 4 men deras promod tog bort allt sådant som flög omkring

OK, det visste jag inte, jag hade faktiskt inte haft något emot lite mer rök, eld och annat som hade gjort ett "slagfält" lite mer distorterat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hade problem med spelet precis vid release, som så många andra hade att spelet frös sig typ 1 sekund, men allt sånt är borta sedan länge för min del och jag har ändå inte så bra rig.. 460gtx, amd phenom II X4 965 BE 3,4ghz, 4gig minne och det flyter på riktigt bra i win 7 64bit..

Medlem

Spelet är skit. Indie utvecklare och moddare är det ända rätta just nu. Samt väntan på BF3. Om dem nu lyckas få det rätt och inte slänger den massiva "Casual Gamer" Fuckup stämpeln som dem har gjort med alla andra FPS så blir jag nöjd.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Varför klagar alla? Dessa DLC säljer miljoner.

Vem bryr sig hur mycket det säljer? Spelet är HELT J*VLA VÄRDELÖST! treyarch/Activision förtjänar inte ett öre till igentligen .. nuff said.

Medlem
Skrivet av eCore:

Hade problem med spelet precis vid release, som så många andra hade att spelet frös sig typ 1 sekund, men allt sånt är borta sedan länge för min del och jag har ändå inte så bra rig.. 460gtx, amd phenom II X4 965 BE 3,4ghz, 4gig minne och det flyter på riktigt bra i win 7 64bit..

Tur för dig dårå, jag har gtx 460, quadcore, 4gb ram, w7 64bit o det laggar sönder.. när man refreshar servrana så fryser spelet i 2min innan det hoppar igång igen.. ligger runt 30fps på lägsta grafik jag menar wtf?

Medlem
Skrivet av DonneR93:
Skrivet av eCore:

Hade problem med spelet precis vid release, som så många andra hade att spelet frös sig typ 1 sekund, men allt sånt är borta sedan länge för min del och jag har ändå inte så bra rig.. 460gtx, amd phenom II X4 965 BE 3,4ghz, 4gig minne och det flyter på riktigt bra i win 7 64bit..

Tur för dig dårå, jag har gtx 460, quadcore, 4gb ram, w7 64bit o det laggar sönder.. när man refreshar servrana så fryser spelet i 2min innan det hoppar igång igen.. ligger runt 30fps på lägsta grafik jag menar wtf?

Hade samma problem. Plus att det fryslaggade som faen innan 3e patchen.
Treyarch är ett bevis på hur låg utbildningen har blivit hos kodarna. En vettig ingenjör har koll på det treyarch lyckades sabba för PC och PS3.


signatur

Idono. That's me!

12
Skriv svar