12 minuter Jurassic Park-gameplay

Robot
12 minuter Jurassic Park-gameplay

Se Telltale Games visa upp kommande episodbaserade Jurassic Park-alstret. Säg efter mig - dinosaurier!

#telltale-games, #jurassic-park-the-game


Medlem
12 minuter Jurassic Park-gameplay

Shit vilket sunk.

Medlem

Kan inte begripa varför en del utvecklare envisas med quick time events. Det är inte kul.

Medlem
Medlem

*velociraptor facepalm/claw*

Medlem

Det ser så stelt ut..
Men jag gillar quick time events, why the hate? Tycker det funkade skitbra till Heavy rain!

Medlem

Jävlar vad han flög vid 09:28

Fan vad dåligt det ser ut. Besviken :/

Medlem
Medlem

Såg helt okej ut. Förväntar ju inte Crysis 2-grafik när det är Telltale som gör det, men det verka vara ett mysigt äventyrsspel

Medlem

B spel =/. känns läskigt att ingen film har haft bättre dinosaurier än jurassic park som är så gammal .

Medlem

Meh, önskar att de någon gång kunde släppa ut ett bra Jurassic Park spel i FPS-form. Hade verkligen varit awesome att se det i CryEngine 3.

Medlem
Skrivet av bladefinor:

Jävlar vad han flög vid 09:28

Fan vad dåligt det ser ut. Besviken :/

Han kanske egentligen heter Clark Kent


signatur
Medlem
Skrivet av Readon:

Meh, önskar att de någon gång kunde släppa ut ett bra Jurassic Park spel i FPS-form. Hade verkligen varit awesome att se det i CryEngine 3.

Word :S

Jag älskar quick time events!
Det här ser ut som ett spel jag skulle gilla...

Medlem

Gillar faktiskt det jag ser från spelet, Gamespotintervjuaren var lite krystad dock.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Bara ett tråkigt quick time event spel, inget köp där inte.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Inte så stort fan av dena sorts spel där man klickar och kombinerar saker osv och det blir mäst film helatiden. men måste säga att det vart bra mer intressant då han dog

Medlem

Sämsta face-animationerna någonsin. Grafiken i helhet är skit ju.

Medlem

Telltale spel ser ju alltid så här ut. Vad skulle man förvänta sig? tycker grafiken verkar hyffsad iaf, menar det fungerar. Och om man älskar filmerna så lär man nog tycka om detta spel också. Detta är egentligen 100gånger snyggare än något annat jurasic Park spel. Give them creds or gtfo!

Medlem

Ser kul ut tycker jag ^^

MFC
Medlem

Detta kommer bli en sådan flopp så bajs i jämförelse luktar rosor


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Ser riktigt dåligt ut...

Medlem

Jag gillade det jag såg!

Medlem

Ser ut som att dinosaurierna väger 1/10 av deras verkliga vikt.... ser verkligen inte bra ut

Medlem

Detta kommer inte bli bra! GÖR OM GÖR RÄTT!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Så förbannat stelt och tråkigt med dessa quicktime events, det är ju knappt som att spela ett spel, snarare att klicka sig igenom en film.

Medlem
Skrivet av Loading:

Telltale spel ser ju alltid så här ut. Vad skulle man förvänta sig? tycker grafiken verkar hyffsad iaf, menar det fungerar. Och om man älskar filmerna så lär man nog tycka om detta spel också. Detta är egentligen 100gånger snyggare än något annat jurasic Park spel. Give them creds or gtfo!

Är det 100 gånger snyggare än http://www.youtube.com/watch?v=emh2mrq9010 exempelvis? Tycker det Jurassic park-spelet är snyggare än Telltales, trots att det har en massa år på nacken.

Medlem
Skrivet av Readon:

Meh, önskar att de någon gång kunde släppa ut ett bra Jurassic Park spel i FPS-form. Hade verkligen varit awesome att se det i CryEngine 3.

Hmm... Ett Jurrassic Park spel i FPS form? FETT ENFORMIGT. Vore ju ingen hit att skjuta de lövätande stackars Brachiosaurusarna dagen lång eller? Nej tack till idén om dinosaurie slakt! Dock vore nog miljön på ön Isla Nubar alldeles underbar att spela i CryEngine3 motorn.
(Med Farcry 2;s dynamiska eld och CryEngine 2;s fysikmotor)

Medlem

känns som nån precis våldtog mina ögon när ja kolla på filmen

Medlem

vem tyckte den är approacen var en bra ide?!

12
Skriv svar