Finländskt indie-rpg fångat på film

Robot
Finländskt indie-rpg fångat på film

Mysiga Driftmoon kanske kan vara något för dig som vill ha ett avbrott från storproduktionerna?

#driftmoon, #instant-kingdom


Medlem
Finländskt indie-rpg fångat på film

Jahopp, finskt är det ju alltid, även fast man kanske inte ser det


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Verkar allt lite mysigt.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Indeed, ser skitmysigt ut.

Medlem

Topdown-vyn får en att tänka på Mageslayer, ett av det sena 90-talets kanske mest underskattade och förbisedda multiplayerlir ever! Men utöver det har de nog föga gemensamt

Medlem
Medlem

Varför topdown vy? Är det för att de vill vara speciella? Kass grafikmotor? Tycker det ser väldigt dåligt ut med topdown vy.

Inaktiv
Skrivet av gebe:

Topdown-vyn får en att tänka på Mageslayer, ett av det sena 90-talets kanske mest underskattade och förbisedda multiplayerlir ever! Men utöver det har de nog föga gemensamt

Fick mig att tänka på Alien Breed.
http://www.youtube.com/watch?v=jFqtJLZ7SsU


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Jag är finne själv, men måste hålla med om att topdown view är inte nån höjdare. Fast blev imponerad av att det är bara två stycken som gjort det för det ser ut ändå som rätt hög kvalite(production value) på produkten. Kanske förhoppningsvis kan man byta kamera vinkel, fast jag tvivlar på det.

Ps. Iförsig lite nostalgitripp med topdown?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Blev tyvärr inte frestad alls, synd för Indie spel är riktigt roliga


signatur

Game long and prosper

Medlem

pa minner mig lite om gamla zelda top down spel. Det var tider det. Ja jag vet att det var fore min tid men har flera stycken emulators pa pc och har spelat igenom nara av dem for min mammas gamla N64 hade jag forut innan det gick sonder kommer ihag nar man trodde man klarat hela spelet och sa kommer en morker varld med annu svarare fiender hehe.

1
Skriv svar