Jinro i morgonsoffan

Skägg.
10 Chambers
Jinro i morgonsoffan

Svenske #Starcraft 2-spelaren Jinro i TV4:s morgonsoffa (snarare fotölj). Han spelar "världens främsta inom e-spel". Senare ska han till P3 Populär och snacka vidare om sitt liv som proffspelare. Hade detta hänt för bara ett par år sedan?

#blogg


signatur
Medlem
Jinro i morgonsoffan

Chill dude! Du känner inte suget att flytta familjen och karriären till Korea och satsa på SC2, Calle?

Skägg.
10 Chambers

Haha, det hade varit något


signatur
Medlem

Eller så börjar du hård-träna lill-spik i SC2 nu!

Skägg.
10 Chambers

Ja, Jinro hade ju tydligen velat bli Starcraft-proffs i åtta år, började i SC1.


signatur
Medlem

Lill-spik lär ju hunnit bli riktigt grym lagom till Protossexpansionen.

Jinro verkar riktigt sympatiskt faktiskt, hoppas han kommer ur sin temp-svacka nu!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Har aldrig och kommer aldrig acceptera eller ta E-sport på allvar, Seriöst skärp er, betala folk för att de spelar tv/data-spel bra, larvigt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Traveller in time:

Har aldrig och kommer aldrig acceptera eller ta E-sport på allvar, Seriöst skärp er, betala folk för att de spelar tv/data-spel bra, larvigt.

Det är ju visserligen otroligt larvigt att betala mångmiljonbelopp varje år till folk som bara springer runt på en gräsplätt och sparkar på en boll också. Exakt vad tillför t.ex fotbollsproffs till samhället egentligen?

Inte ett skit.


signatur

You must construct additional pylons.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Traveller in time:

Har aldrig och kommer aldrig acceptera eller ta E-sport på allvar, Seriöst skärp er, betala folk för att de spelar tv/data-spel bra, larvigt.

Eller betala någon för att skriva en åsikt om ett spel, shit!


signatur

En av dessa dagar måste jag lära mig att den sarkastiska tonen inte överförs bra till text.

Ni får betalt för att driva en sida. om spel. om synpunkter på spel.
Det är ändå onödigt med E-sport. och sport, jag kan hoppa! sitt ner du skymmer tv'n.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Traveller in time:

En av dessa dagar måste jag lära mig att den sarkastiska tonen inte överförs bra till text.

Ni får betalt för att driva en sida. om spel. om synpunkter på spel.
Det är ändå onödigt med E-sport. och sport, jag kan hoppa! sitt ner du skymmer tv'n.

Alla former av undertoner utan smileys = tricky business!


signatur
Medlem

Sjukt jäkla illa av TV4 som betonar allt så illa, Den gubben skulle allt få smaka på en rallarsving 3000. titta på han och tänk på hans betoning till allt... usch!

Semsta skräp till reporter jag någonsin sett

1
Skriv svar