Zombieslakt i Resident Evil: The Mercenaries

Robot
Zombieslakt i Resident Evil: The Mercenaries

Superhet gameplay-rulle från den blodiga 3DS-skräckisen.

#resident-evil-the-mercenaries-3d, #capcom


Medlem
Zombieslakt i Resident Evil: The Mercenaries

Nice this is a game makes me wanna buy 3DS. But I'm probably gonna buy NGP instead.
PS:sry that I talk english but have'nt got the swedish keys on this keyboard and I can't change it on this computer.

Medlem

RIP Resident Evil. Dom kunde lika gärna ha skapat en spin off serie vid 4an och uppåt


signatur

Game long and prosper

Medlem

jag försökte men... Nej, jag såg inte en enda zombie :\

Medlem

är det inte zombieslakt i alla resident evil spel?

Medlem

Uff, vad dom förstört Resident evil från 4an och uppåt.

Medlem

Tyvarr har jag aldrig spelat resident evil. har jag missat nat? tell me please om sa fall maste kopas sa blir det till ps3.

Inaktiv

Kunde bara hitta en positiv sak i denna annars totalt genomusla trailer, och det var det korta klippet från RE Revelations i slutet. Förde tankarna till tidiga Silent Hill spel nästan. Kvarstår att se om det spelet faktiskt blir något sånt i slutändan, men det känns ju tveksamt med tanke på vart de är på väg med RE som spelserie.

Medlem

Försår inte varför man skulle vilja köpa ett mode från RE4 för full pris?

Medlem

Värst vad folk är negativa! Jag tycker åtminstone att det ser jättebra ut! Woho för Krauser och Wesker \o/ MEN bort med bruttan, hon kan stanna i sängkammaren, slopa kepsen.

Nej men för att vara rättvis borde man se spelets helhet istället och inte jämföra med tidigare.

Medlem

Förstört och förstört vet jag inte, känns rätt logiskt hur storyn har utveklat sig.
Köper nog detta mest för Revelations demot.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Corp!:

Värst vad folk är negativa! Jag tycker åtminstone att det ser jättebra ut! Woho för Krauser och Wesker \o/ MEN bort med bruttan, hon kan stanna i sängkammaren, slopa kepsen.

Nej men för att vara rättvis borde man se spelets helhet istället och inte jämföra med tidigare.

Att du bara vågar pissa på den största karaktären i hela Resident evil genren!
Jill Valentine ftw!

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Corp!:

Värst vad folk är negativa! Jag tycker åtminstone att det ser jättebra ut! Woho för Krauser och Wesker \o/ MEN bort med bruttan, hon kan stanna i sängkammaren, slopa kepsen.

Nej men för att vara rättvis borde man se spelets helhet istället och inte jämföra med tidigare.

Att du bara vågar pissa på den största karaktären i hela Resident evil genren!
Jill Valentine ftw!

Hon borde bytas ut med Ada Wong

1
Skriv svar