Nyversion av Dead Rising 2 i höst

Robot
Nyversion av Dead Rising 2 i höst

Capcom släpper Dead Rising 2: Off the Record för fansen.

#dead-rising-2-off-the-record


Medlem
Nyversion av Dead Rising 2 i höst

Ser bättre ut än tvåan iaf.

Vafan gjorde dom det inte från början för istället? Vidare - vem är det som utvecklar spelet denna gång då? Om det är samma som gjorde DR2 blir det definitivt inget köp.

Medlem

Dom verkar ha lärt sig att det är Frank West folket vill ha!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Om det inte innehåller den dumma deadline klockan så skulle DR2 varit roligare, MEN nu borde det ju inte vara någon klocka då man inte behöver hitta massa zombrex. Om de inte sabbar allt och helt plötsligt lägger in en infekterad flickvän eller något annat lamt.

Medlem

ÄR Dr 2 värt 150kr? Funderar på att köpa o lira i coop (pc)


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

"fans"? Jag var ett fan av Dead rising, men sen kom dead rising 2... Synd att förstöra ett sånt bra spel.

Medlem
Skrivet av Hymer:

ÄR Dr 2 värt 150kr? Funderar på att köpa o lira i coop (pc)

Jag körde igenom kampanjen i coop med en polare. Det var riktigt kul, även om det bara varade ett par kvällar. Sen måste man ju stå ut med Games for Windows Live också när man försöker connecta och så.

Medlem

Tyckte DR1 var helt ok till 360. Nu hatar jag visserligen konsol och allt som har med det att göra, meeeeeeen det var trots allt rätt skönt gameplay. Dock vill jag minnas att sparfunktionen i spelet var helt inavlad och du var i princip tvungen att starta ett nytt save vid varje tillfälle så det sket sig i längden.

Dr2 såg bra ut inför release, men har inte ännu provat det. Hört att det är en horribelt dålig port, att det kräver GFWL(malware) mm. flera mardrömscenarion som gjort mig avskräckt.

Medlem

bara jag som tycker att Frank West ser ut som Johnny Knoxville?


signatur

True to Caesar

Medlem

Capcom och sina nyversioner, suck. De kan mycket väl vara det girigaste företaget i spelvärlden.

Inaktiv
Skrivet av raefzm88:

Dr2 såg bra ut inför release, men har inte ännu provat det. Hört att det är en horribelt dålig port, att det kräver GFWL(malware) mm. flera mardrömscenarion som gjort mig avskräckt.

Har inte haft några problem med DR2, fungerar utmärkt. Går att ställa upp så det blir riktigt snyggt också på PC. GFWL suger, men det fungerar. Så att det skulle vara "horribelt dålig" är horribelt felaktigt helt enkelt. Dessutom är det minst lika skoj som första spelet (enligt mig roligare), enda man saknade var fotograferingen som var synd att de tagit bort.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av raefzm88:

Dr2 såg bra ut inför release, men har inte ännu provat det. Hört att det är en horribelt dålig port, att det kräver GFWL(malware) mm. flera mardrömscenarion som gjort mig avskräckt.

Har inte haft några problem med DR2, fungerar utmärkt. Går att ställa upp så det blir riktigt snyggt också på PC. GFWL suger, men det fungerar. Så att det skulle vara "horribelt dålig" är horribelt felaktigt helt enkelt. Dessutom är det minst lika skoj som första spelet (enligt mig roligare), enda man saknade var fotograferingen som var synd att de tagit bort.

Har som sagt inte spelat det själv utan går efter vad jag hört från andra (så jag har ännu ingen uppfattning)

GFWL står jag inte ut med då det sabbar precis allting. Dock går det ibland att 'knäcka' spelet så du blir av med GFWL (lite fix & trix med några .dll filer )
så har jag gjort för att kunna lira GTA 4 till PC.

Man torskar MP'n men det är värt det då man inte kan lira iaf med GFWL,,,

Medlem

Givet köp Älskade både ettan och tvåan. Mer speltid är alltid välkommet

Medlem
Skrivet av asdfg:

Capcom och sina nyversioner, suck. De kan mycket väl vara det girigaste företaget i spelvärlden.

Precis. Vidrigt är det! Ett Capcom-spel känns aldrig som ett komplett spel då det jämt kommer ut nån form av mjölk-version av det senare.


signatur

Memento Mori

1
Skriv svar