Byta mail adress i Steam?

Byta mail adress i Steam?

Såg nu att mitt steam konto är bundet till min gamla mail adress och går in för att byta.
Problemet är att dom skickar nån aktiveringskod som man ska skriva in till den gamla adressen som jag inte kommer åt för att jag bytt internet leverantör från telia till tele 2

Hel knäppt tycker jag då det borde räcka med mitt lösenord men visst säkerhet är ju bra
Alla köp jag gör genom steam i framtiden kommer jag ju nu inte kunna läsa för att inte tala om det skulle bli nåt problem med mitt konto så, då hamnar väll alla svar i min non-exsisterande mailadress
Vad göra?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Emailen är bara att logga in på steam och ändra väl? Har för mig att jag gjort det för ett tag sen.
Däremot är min login min gamla e-mail, men det spelar ingen roll eftersom det bara är loginnamnet.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Såg nu att mitt steam konto är bundet till min gamla mail adress och går in för att byta.
Problemet är att dom skickar nån aktiveringskod som man ska skriva in till den gamla adressen som jag inte kommer åt för att jag bytt internet leverantör från telia till tele 2

Hel knäppt tycker jag då det borde räcka med mitt lösenord men visst säkerhet är ju bra
Alla köp jag gör genom steam i framtiden kommer jag ju nu inte kunna läsa för att inte tala om det skulle bli nåt problem med mitt konto så, då hamnar väll alla svar i min non-exsisterande mailadress
Vad göra?

Var i ungefär samma sits i somras, med drog bara iväg ett email till supporten och förklarade situationen. Det löstes efter några timmar.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Aha bra tack ska provas


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av BlueBlood:

Emailen är bara att logga in på steam och ändra väl? Har för mig att jag gjort det för ett tag sen.
Däremot är min login min gamla e-mail, men det spelar ingen roll eftersom det bara är loginnamnet.

Nä dom skickar en kod till gamla mailadressen :crazy:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Jag hade samma problem, men supporten hjälpte mig inom tre timmar. Vad trist att de inte kan hjälpa dig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Fixat nu tog bara lite tid för dom att svara


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Gr8...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

ja varför göra nått enkelt när man kan krångla till det?


signatur

R.I.P The_maxx

Skrivet av IceMan:

ja varför göra nått enkelt när man kan krångla till det?

Vissa kan "klydda" till det för att det är kul, som gamespot.com


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar