Medlem
Mjau

Dammit. Idag blev det ett ryck, och jag tror att vi har tingat en kattunge som lämnas om en månad. Men vågar inte få förhoppningar förrän krabaten är här, till dess ska jag inte tänka på den överhuvudtaget. NOT. Mjau mjau mjau KATT KATT KATT!

#blogg

Mjau

Lustigt, för en vecka sen klagade du och fredrik på att det var trångt i lägenheten, nu när ni fått en ny så skall den fyllas med katter?
Det var den pälslösa katten va?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Meh! Vi ska ju flytta till ny lägenhet snart, och Henning och Hoppi kommer tillbaka till Stockholm troligen först vi den nya lägenheten, alltså finns det både hjärterum och stjärterum.

Ingen pälslös. Denna var söt.

Söt!

Också söt!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

*bild*
Söt!

*bild*
Också söt!

Jag vet inte varför, men jag känner att jag dras emot detta inlägg då jag ser dina "söta" katter.

Vilket "Sammanträffande".


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

klapa snela kisen!

Medlem

Jag kan se mig Simon sitta i "samma" soffa som katt nr1. Samtidigt som han blir "träffad" av kattens vampyrtänder. Det var Slumpen förde Simon och katten samman, tyvärr finns det ingen möjlighet att ändra på tidens gång, även fast det verkar vara några mytomaner här som säger sig göra det, eller så har denne man ett hemligt budskap i sitt namn.

syftar du på "den andra bloggen" nu? Ibland är den fina fisken ett riktigt konundrum.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar