Amnesia: The Dark Descent

Medlem

"Tyvärr upplever jag aldrig Amnesia som särskilt otäckt..."

I know why! Du har recenserat fel spel


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Har du ett 360 vet du att du får grymt bra spel för 10-40kr (de flesta 10kr) på live arcade, allt från 8-bitars äventyr till FPS och Racing med normal grafik. Jämfört med dem så är Amnesia dyrt, speciellt med tanke på vad man får. :/
Håller helt med om att spelet inte blev särskilt läskigt tyvärr, och att gameplay kändes lite handikappat snarare än spännande. Godkänt, men inte mer.

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

Medlem

Kass recension!! Sluta kötta som om de vore Mw2. Detta spelet för min del var nog de läskigaste spel ja suttit med. Knäcker ju Fear med hästlängder!!!! Ett säkert köp om du vill skita ner dej! Klockrent För mitt fall

Medlem

Lättskrämd som man är så blir det nog ett köp!

Medlem

Hur kan det har inte vara läskigt, man får ju panik hela tiden!

Medlem

Hur i helv...? 2/5? Jäklar, ett av de roligaste skräckspelen jag har lirat någonsin. Satt på helspänn hela tiden ju! Jaja, där ser man hur olika man kan tycka om spel. Bara man sätter sig i beckmörker och sular på hög volym i headsetet så jävlar skiter man knäck sen.

Gillar hur det är mycket pusselgrejer så man verkligen måste tänka och leta runt efter saker, så måste man kanske gömma sig mitt i allt bara sådär osv. Jag var verkligen helt inne i det här spelet, som jag dock inte alltid lyckas vara i spel. Briljant!

12
Skriv svar