Modverktyg till Black Ops i maj

Robot
Modverktyg till Black Ops i maj

Har du ett begär efter att skapa dina egna nivåer i PC-utgåvan av Call of Duty: Black Ops? Treyarchs önskar stilla dina önskemål till nästa månad.

#call-of-duty-black-ops, #treyarch, #call-of-duty-modern-warfare-2


Medlem
Modverktyg till Black Ops i maj

så länge de fixar snipers med modsen blir jag glad

Medlem

Hmm.. kommer dom att försöka ta betalt för det här också? Har köpt Black Ops o diggar d riktigt hårt, men att några extra banor ska kosta pengar känns för mig helt bedrövligt, alltso 140:- så får du 5 extra banor? Rena rip-offen anser jag. Hade det varit "värt det" så skulle det ha varit minst 10-15 banor totalt för samma pris. Helst gratis, kolla på UT2004 eran, Epic släppte sina egna bonus packs/map packs hej vilt, helt gratis, och dom gick inte i konkurs!


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Sen äre ju skillnad på Epic Games som är säkra på sin sak och bygger motorer m.m. medans Activision bara mjölkar hej vilt på alla håll o kanter. Nog sagt om det, tycker Black Ops är kul och lagom tidsfördriv men inget jag hostar upp 140 spänn för ett map pack för.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Jag tror inte direkt att de skulle gå i konkurs ifall deras DLC var gratis. Att de faktiskt tar betalt för extra banor har väl mer med mjölkning att göra. Jag hatar det, men orkar inte bry mig. Jag kommer köpa nästa DLC också... saknar den gamla goda tiden.

Medlem

:o:o:o

Kanske dags att köpa då!

Medlem

Tack för den nyheten, weeee!

Medlem

Skulle det inte vara bättre att dem fixar alla buggar först innan dom släpper mer DLC och Mod Tool osv ?? Snart kommer ju en till DLC


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Så länge dom fixar shotgunsen så man kan köra akimbo och göra så skotten går längre än 3 meter är det ett framsteg. En bedrift vore att ställa tillbaka shotgunsen som i det tidigare cod, DET var kul....

Medlem
Skrivet av Jesper1230:

Skulle det inte vara bättre att dem fixar alla buggar först innan dom släpper mer DLC och Mod Tool osv ??

Vilka buggar är det du tänkte på då?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Skrivet av maxkill:

Så länge dom fixar shotgunsen så man kan köra akimbo och göra så skotten går längre än 3 meter är det ett framsteg. En bedrift vore att ställa tillbaka shotgunsen som i det tidigare cod, DET var kul....

+ att man borde kunna ha dom som secondary weapon som det var förut


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Hoppas verkligen vi får se mods. Och fler banor, massa remakes av gamla sköna banor!


signatur

Life is short , play more

Medlem

Tänkte på det här i går. Nu har ju både MW1 och MW2 levt vidare utan map moddande. Men jag tror att det är ett relativt enkelt sätt att få spel att leva vidare. Modd och spelgrafik communityin är väldigt stark.

Medlem

Så när försäljningen börjar sjunka, ja då är det dags att släppa mod tools? Smart drag där.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Jesper1230:

Skulle det inte vara bättre att dem fixar alla buggar först innan dom släpper mer DLC och Mod Tool osv ??

Vilka buggar är det du tänkte på då?

Knivbusten man får ibland. Man skjuter någon med L96 i huvudet men får bara hitmark osv


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Hoppas starkt på Promod!

Det är väl bra att de har tjänat stora pengar nu, så blir det fler spel...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Äntligen!
Nu blir man ju lite tårögd! =D

Spread the word of love and chaos


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Activision:
Call of Duty Mod/Tools Package 39,99€

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Activision:
Call of Duty Mod/Tools Package 39,99€

Skojar du ? ska vi betala mer för Mod paketet än vad spelet kostar plus mapsen för 130kr stycket ?


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Skrivet av Jesper1230:
Skrivet av raefzm88:

Activision:
Call of Duty Mod/Tools Package 39,99€

Skojar du ? ska vi betala mer för Mod paketet än vad spelet kostar plus mapsen för 130kr stycket ?

... träskalle fick precis en helt ny innebörd >.<

Medlem
Skrivet av Jesper1230:
Skrivet av raefzm88:

Activision:
Call of Duty Mod/Tools Package 39,99€

Skojar du ? ska vi betala mer för Mod paketet än vad spelet kostar plus mapsen för 130kr stycket ?

Hhahahaha så trolleri trollera

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av maxkill:

Så länge dom fixar shotgunsen så man kan köra akimbo och göra så skotten går längre än 3 meter är det ett framsteg. En bedrift vore att ställa tillbaka shotgunsen som i det tidigare cod, DET var kul....

+ att man borde kunna ha dom som secondary weapon som det var förut

Njaa, att ha shotguns som secondary är lite n00b varning. Tycker det är sjukt bra att det är som primary


signatur

I want to play a game.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Activision:
Call of Duty Mod/Tools Package 39,99€

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=183428...

enligt twittern "pcdev" så har de redan gått ut med att modtools kommer vara GRATIS

Medlem

Orka, det känns bra mycket mer värt att hålla på i UDK eller Source om man vill pilla shooter.


signatur

subterranean homesick alien

Klart det är gratis, trodde inget annat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan dom inte fixa lan stöd istället

Inaktiv

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

vem behöver DLC när mods kommer ut

12
Skriv svar