Köp Frozenbyte-titlar till valfritt pris

Robot
Köp Frozenbyte-titlar till valfritt pris

Handla Trine, två Shadowgrounds och två aldrig tidigare sedda koncept för så mycket eller lite du vill, och välj om pengarna ska gå till utvecklarna eller välgörenhet.

#trine, #shadowgrounds, #shadowgrounds-survivor, #minecraft


Medlem
Köp Frozenbyte-titlar till valfritt pris

Jag fick alla titlar gratis


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem
Skrivet av Gottn:

Jag fick alla titlar gratis

Snåljåp!

Medlem
Skrivet av Gottn:

Jag fick alla titlar gratis

Och det är du stolt över?

Medlem

Ägde redan Trine men $15 till ett gott ändamål kan man ju bidra med.

/ LordDaimos

Medlem

Jag läste "Frostbite"-titlar först

Medlem

hade bara 50 kr kvar :/
men, jag gav det sista jag hade iallafall


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Borde vara 50% till each...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Jag betalade bara 5 dollar, det skäms jag lite för nu. Funderar på att köpa en till bundle i min flickväns namn för att få henne att nörda ner sig med Trine.

Något jag verkligen skäms för är dock att förra gången de hade bundle så provade jag av ren nyfikenhet att skriva in 0 dollar. Då får man en liten ledsen gubbe-skylt. Jag ändrade till 0,0 dollar och då gick det igenom. Det kändes både fult och komiskt (men jag hade redan köpt spelen i bundlen separat så) och än fulare blev det då jag fick deras första bundle på köpet eftersom jag provade mitt experiment innan de införde en regel om att man måste buda över ett visst belopp för att få det... ^^

Medlem

Trine funkar inte på Linux?


signatur

Lust att lira AoE II på nätet med mig?
Skicka ett PM!

Medlem
Skrivet av SWE|OggE:

Trine funkar inte på Linux?

Det tror jag det gör?

ont: HIB#3. Jag köpte 2st för 20€ each. I vanliga fall hade jag betalat mindre men jag gillar frozenbyte .

Medlem
Skrivet av SWE|OggE:

Trine funkar inte på Linux?

"Alla titlar är spelbara på Windows, Mac och Linux och är utlovat helt DRM-fria"

Medlem

Äger redan alla tre tyvärr.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Gottn:

Jag fick alla titlar gratis

Parasit.

Inaktiv

Gick in, kom på att jag inte ens kommer spela dem om jag så får dem gratis. Så sket i det.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Radiohead körde ju denna taktik på deras förra skiva och det funkade ju alldeles ypperligt! Dock borde ju minsta pris vara typ 1euro eller nåt för saken skull. Så att inte folk som "Gottn" kommer och tjyvar allt gratis

Medlem

Jag kollar för varje Humble Indie Bundle vad Linux användare betalar i medelmängd och sen ger alltid en eller tre dollar mer än dem. Skäms alltid att se hur Windows användare alltid är lägst.

Skrivet av Gottn:

Jag fick alla titlar gratis

Och du säger det med stolthet? Du fick en kille att lägga sin första post på att kalla dig snåljåp vilket jag tyvärr håller med om, idiot.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Inaktiv
Skrivet av Keasar:

Jag kollar för varje Humble Indie Bundle vad Linux användare betalar i medelmängd och sen ger alltid en eller tre dollar mer än dem. Skäms alltid att se hur Windows användare alltid är lägst.

Skrivet av Gottn:

Jag fick alla titlar gratis

Och du säger det med stolthet? Du fick en kille att lägga sin första post på att kalla dig snåljåp vilket jag tyvärr håller med om, idiot.

Han får väl inte samma kick som dig av att skriva hur mycket pengar han donerade för spelet som han kunde få gratis.

Roligt att se er alla vara så otroligt moraliskt korrekta och påpeka att han är snål.

Personligen skiter jag i vilket.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Om man ändå ska donera över tusen dollar som vissa har gjort, bland annat Notch, varför inte välja de oslagbara talet 1337?

Medlem
Skrivet av darknshy:
Skrivet av Keasar:

Jag kollar för varje Humble Indie Bundle vad Linux användare betalar i medelmängd och sen ger alltid en eller tre dollar mer än dem. Skäms alltid att se hur Windows användare alltid är lägst.

Skrivet av Gottn:

Jag fick alla titlar gratis

Och du säger det med stolthet? Du fick en kille att lägga sin första post på att kalla dig snåljåp vilket jag tyvärr håller med om, idiot.

Han får väl inte samma kick som dig av att skriva hur mycket pengar han donerade för spelet som han kunde få gratis.

Roligt att se er alla vara så otroligt moraliskt korrekta och påpeka att han är snål.

Personligen skiter jag i vilket.

Jag råkar vara stolt över att det finns fortfarande några PC utvecklare som har förtroende för oss PC spelare trots snåljåpar som han som sen gör dessa typer av paket där också pengar kan gå till välgörenhet, men också blir arg när folk ÄNDÅ ska ha alltihop gratis. PC är tyvärr en plattform som sätter de större utvecklarnas tålamod på prov tack vara denna egoistiska miljö av att man kan ha och ska ha allt gratis.

Och vem bryr sig om "kicken", det är inte det som det här handlar om, dessa utvecklare lägger ut sina spel för folk att kunna köpa för en extremt billig (eller i vissa fall extremt dyr) penning, inkomster som går för en gångs skull direkt till dem eller till välgörenhet, och folk ska ÄNDÅ stjäla spelen. Du allvarligt talat beskyller oss att vi har fel i denna situation jämfört med honom?


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Fråga:
Trine har DLC?
Och i så fall, får man det också?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Trine har inget DLC, Trine 2 är under utveckling och ska släppas till sommaren.

1
Skriv svar