Ny rulle från Risen 2

Robot
Ny rulle från Risen 2

Du vill ha svar! Åtminstone om man ska tro den piratfyllda cinematiska filmen på Risen 2: Dark Waters.

#risen-2-dark-waters


Medlem
Ny rulle från Risen 2

Ambitiöst av dig hampus att lägga ut nyheter 4 på morgonen


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Skoj!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Tycker riktigt bra om första så det här ska bli intressant!

Medlem

Gillade inte det första men hoppas 2:an blir bättre, gillar trailern iaf.

Medlem

God dag mina herrar. Får det vara lite Risen? mmmmm krafrig choklad

Inaktiv

Jag är intresserad. Pirat-RPG? Inte dumt alls, genre-stagnationen när det gäller RPG är ju rätt stor annars. De skulle dock inte haft snubben som säger "RISEN" på slutet. Ge han en halstablett.

De kan fortfarande inte skapa realistiskt vatten, ser ut som svart creme fraiche, och "Pirates..." - associationerna har de inga problem med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Buio:

Jag är intresserad. Pirat-RPG? Inte dumt alls, genre-stagnationen när det gäller RPG är ju rätt stor annars. De skulle dock inte haft snubben som säger "RISEN" på slutet. Ge han en halstablett.

Jag var tvungen att lyssna på "RISEN" fyra gånger, tyckte det var stämningsfullt
Åtminstone om man gillar Gothic-serien.

Ställer mig också lite frågande till hur pirat-RPG ska fungera, främst med tanke på pistolerna. Men de borde och andra sidan vara lite som en pilbåge, tar längre tid att ladda om, men gör mer skada. Spännande!

Skrivet av walter_iego:

De kan fortfarande inte skapa realistiskt vatten, ser ut som svart creme fraiche, och "Pirates..." - associationerna har de inga problem med.

Vad är det för uttalande innan du ens har sett vattnet? Dom visar ju inget vatten i trailern. Endast bakom loggan, och det lär ju inte vara in-game. Vem har sagt att det ens är vatten?

Medlem

Risen 2: Kraftigt Chokladig

Medlem
Skrivet av johntis:

Risen 2: Kraftigt Chokladig

Stund för mig själv!

Medlem

Underhållande film.

Medlem

Hmm, ser rätt bra ut faktiskt. Pirat-RPG, inte helt fel!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Pirat-RPG låter inte så dumt.


signatur

War never changes.

Medlem

Risen 1 var stundtals brilliant, dock extremt svag avslutning på det spelet. Hoppas budgeten håller för hela spelet denna gången och att världen är lite större.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Skrivet av Wortex:
Skrivet av Buio:

Jag är intresserad. Pirat-RPG? Inte dumt alls, genre-stagnationen när det gäller RPG är ju rätt stor annars. De skulle dock inte haft snubben som säger "RISEN" på slutet. Ge han en halstablett.

Jag var tvungen att lyssna på "RISEN" fyra gånger, tyckte det var stämningsfullt
Åtminstone om man gillar Gothic-serien.

Ställer mig också lite frågande till hur pirat-RPG ska fungera, främst med tanke på pistolerna. Men de borde och andra sidan vara lite som en pilbåge, tar längre tid att ladda om, men gör mer skada. Spännande!

Skrivet av walter_iego:

De kan fortfarande inte skapa realistiskt vatten, ser ut som svart creme fraiche, och "Pirates..." - associationerna har de inga problem med.

Vad är det för uttalande innan du ens har sett vattnet? Dom visar ju inget vatten i trailern. Endast bakom loggan, och det lär ju inte vara in-game. Vem har sagt att det ens är vatten?

haha! det är sant. det som visades i trailern var enligt mig riktig action. det som annars kallas action i dag är enligt mig så överdrivet o fantasifullt att det inte längre kan kallas action...

Skrivet av Wardancer:

Risen 1 var stundtals brilliant, dock extremt svag avslutning på det spelet. Hoppas budgeten håller för hela spelet denna gången och att världen är lite större.

Briljant på vilket sätt; tyckte det var en hög av klyschor som inte hittade rätt någonstans.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Första var verkligen klart bästa spelet! Bra att de tog bort Gothic gänget och drog in Deep Silver! Klart värt att vänta på och spela!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Ganska så bra trailer faktiskt.

1
Skriv svar