Modverktyg till Black Ops i maj

Inaktiv
Medlem

Var inte seriöst med det jag skrev...

Skulle dock inte förvåna mig om Activsion trots allt körde den stilen som de **** de är!

Medlem
Skrivet av anon_100047:
Skrivet av zunkenrunken:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av maxkill:

Så länge dom fixar shotgunsen så man kan köra akimbo och göra så skotten går längre än 3 meter är det ett framsteg. En bedrift vore att ställa tillbaka shotgunsen som i det tidigare cod, DET var kul....

+ att man borde kunna ha dom som secondary weapon som det var förut

Njaa, att ha shotguns som secondary är lite n00b varning. Tycker det är sjukt bra att det är som primary

+1

Det som Banänäbrääken och maxkill sa gav mig rysningar...
För det var ju verkligen ett bra spel när alla sprang omkring med secondaryweapons som var bättre än i princip 50% av alla vapen i spelet, retardiserade omkring sig med 2st 1987 (eller vad de nu hette) och kände sig så stolta och pro.

Näe, just det.
Vad ActionVision gjorde till Black Ops med shotguns var det bästa de gjort på länge.

/inb4 flaming

Så rätt! Och "som de va förr"? De va bara i MW2 som man kunde ha shotguns som secondary..

Inaktiv

jag diggar inte CoD men det är alltid roligt o se mod möjligheter till spel...

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det är väl bra att de har tjänat stora pengar nu, så blir det fler spel...

Verkligen inte när det gäller Activision och deras COD spel.

Men rätt uttryck dock. "Fler spel" ist för" nya spel". XD

Medlem
Skrivet av Preed:

Orka, det känns bra mycket mer värt att hålla på i UDK eller Source om man vill pilla shooter.

Och gillar du black ops och vill göra en ny bana, hur gör du då? Använder både UDK och Source för att kombinerat kunna få in det i back ops eller vad? >.<

12
Skriv svar