Rykte: Wii snart 25 % billigare

Robot
Rykte: Wii snart 25 % billigare

Rejäl prissänkning att vänta om en månad, menar "trovärdig källa".

#nintendo


Inaktiv
Rykte: Wii snart 25 % billigare

Sänker dom priset med 50% till så kanske jag överväger tanken på att köpa skräpet.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av amphix:

Sänker dom priset med 50% till så kanske jag överväger tanken på att köpa skräpet.

OJ oj oj! Med den inställningen kanske det inte är nån idé att köpa den över huvud taget?

Medlem

Nu när Nintendo inser att folk inte längre är fullt så intresserad av deras skitleksaker, är det bara priset man kan locka med.

Medlem

Borde inte det här hänt förra året?....


signatur

Dont force your weakness upon me!

Inaktiv

Blir det väl ett köp om en månad. Vill fortfarande ha en Wii men inte kommit mig för att köpa en än. Men nu när ett nytt Zelda spel är påväg så börjar det bli dags.

Medlem

Hade den gillade den de första 2 månaderna sedan la jag ner den fortsatte med min ps3. Hade dock inte wii-motionplus men kändes inte tillräckligt realistiskt för mig att gå och vifta med kontrollen när den inte gjorde exakt som man själv gjorde alls. Och idag kan jag absolut inte tänka mig det om jag vill ha en rörelsekänslig kontroll i handen och som faktiskt fungerar precis som den ska göra så köper jag MOVE i såna fall.

Medlem

Jag går i tankarna om att köpa ett Wii med inbyggd motion plus, mest för de kommande Zelda-spelet. En prissänkning är ju alltid ett plus om de nu blir så att jag köper mig ett Wii, vilket skulle bli min tredje gång jag köper konsolen

Inaktiv
Skrivet av Corp!:
Skrivet av amphix:

Sänker dom priset med 50% till så kanske jag överväger tanken på att köpa skräpet.

OJ oj oj! Med den inställningen kanske det inte är nån idé att köpa den över huvud taget?

Nej, inte idagsläget. Finns max 3 st spel som är av intresse för min del så det känns inte så motiverat att köpa ett Wii idag. Sänker dom priset yttligare är det dock inte omöjligt.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Trevligt, måste köpa en snart så jag kan spela kommande Xenoblade, The Last Story, Pandora's Tower och såklart Dragon Quest X. Åtminstone 3 av dessa kan spelas med Classic Controller så inget viftande heller, vilket är trevligt det med.

Mario, Zelda och dylikt ger jag dock inte mycket för.

Yes, den dörrstoppen ska jag ha


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Detta blir det istället för toalett papper, samma sak i slut ändan ändå

Medlem

nice, då blir de billiga snart kan man köpa en vill spela de nya Super Maria bland annat

Medlem

Tycker nästan att de borde sätta det på samma pris som ps2 då de typ har samma hårdvara.

Medlem

Uppenbart att de sänker priset då nya modellen är på väg, någon lättlurad stackare finns det nog fortfarande som tror man kan ha en bra spelupplevelse med Wii (1). :/

Medlem

Men för helvete! varför dissar alla Wii????
det har SSBB, metroid prime 3 och super mario galaxy. vafan hur i helvete tänker ni med komentarer då som:

Uppenbart att de sänker priset då nya modellen är på väg, någon lättlurad stackare finns det nog fortfarande som tror man kan ha en bra spelupplevelse med Wii (1). :/

JA MAN KAN HA JÄVLIGT BRA spelupplevelse med Wii alla som dissar den har inte provat dom bra spelen.
till alla era Crysis sugande 360/PS3 fanboys: varför spelar folk WoW?, enkelt svar! det är ett bra spel inte för att det har bra grafik, du kan spela det med nästan vilken hårdvara som hällst så SLUTA whina på Wii och spela på den istället

Medlem
Skrivet av maceor:

Men för helvete! varför dissar alla Wii????
det har SSBB, metroid prime 3 och super mario galaxy. vafan hur i helvete tänker ni med komentarer då som:

Uppenbart att de sänker priset då nya modellen är på väg, någon lättlurad stackare finns det nog fortfarande som tror man kan ha en bra spelupplevelse med Wii (1). :/

JA MAN KAN HA JÄVLIGT BRA spelupplevelse med Wii alla som dissar den har inte provat dom bra spelen.
till alla era Crysis sugande 360/PS3 fanboys: varför spelar folk WoW?, enkelt svar! det är ett bra spel inte för att det har bra grafik, du kan spela det med nästan vilken hårdvara som hällst så SLUTA whina på Wii och spela på den istället

Så om man inte gillar Nintendos rehashbonanza och kontrollgimmicks är man per automatik en "Crysis sugande 360/PS3 fanboy"?

Medlem

Tycker Wii är tråkigt. Köpte ett när Galaxy 2 kom, men de va inge skoj. Aldrig fått musarm trots mitt datorintresse, men en timme med mario och wii så har jag omedelbart fixat skador i leder och muskler och övertygad om att jag får permanenta skador om jag spelar länge.
Sedan att jag måste möblera om rummet för att ir läsaren är så jävla känsliga gör inte saken bättre...fick stå upp och spela mario, hur efterblivet kändes inte det då? Går väl an när man kör wii sports...
Nej, tyvärr blev mitt mariolirande så jävla jobbigt så att den står bara...väldigt besviken.

Sen blev jag rätt sur på att tillbehör som kontroller kostar 1000kr nästan med nunchuck o remote...och att jag inte kan köra en jävla hdmi kablel utan kör 480p jävla 80-talsgrafik, om jag inte vill betala Nintendo ett par hundra för en jävla speciallösning som ger mig komponentkablage (också jävligt modernt med komponent).
Nej, nu blev jag arg istället för besviken ju.

Medlem
Skrivet av daver:
Skrivet av maceor:

Men för helvete! varför dissar alla Wii????
det har SSBB, metroid prime 3 och super mario galaxy. vafan hur i helvete tänker ni med komentarer då som:

Uppenbart att de sänker priset då nya modellen är på väg, någon lättlurad stackare finns det nog fortfarande som tror man kan ha en bra spelupplevelse med Wii (1). :/

JA MAN KAN HA JÄVLIGT BRA spelupplevelse med Wii alla som dissar den har inte provat dom bra spelen.
till alla era Crysis sugande 360/PS3 fanboys: varför spelar folk WoW?, enkelt svar! det är ett bra spel inte för att det har bra grafik, du kan spela det med nästan vilken hårdvara som hällst så SLUTA whina på Wii och spela på den istället

Så om man inte gillar Nintendos rehashbonanza och kontrollgimmicks är man per automatik en "Crysis sugande 360/PS3 fanboy"?

Och om man inte är en "Crysis sugande 360/PS3 fanboy" är man automatiskt en WoW älskare?

PS:Man måste ju inte köra på högsta grafik hela tiden

Medlem
Skrivet av daver:
Skrivet av maceor:

Men för helvete! varför dissar alla Wii????
det har SSBB, metroid prime 3 och super mario galaxy. vafan hur i helvete tänker ni med komentarer då som:

Uppenbart att de sänker priset då nya modellen är på väg, någon lättlurad stackare finns det nog fortfarande som tror man kan ha en bra spelupplevelse med Wii (1). :/

JA MAN KAN HA JÄVLIGT BRA spelupplevelse med Wii alla som dissar den har inte provat dom bra spelen.
till alla era Crysis sugande 360/PS3 fanboys: varför spelar folk WoW?, enkelt svar! det är ett bra spel inte för att det har bra grafik, du kan spela det med nästan vilken hårdvara som hällst så SLUTA whina på Wii och spela på den istället

Så om man inte gillar Nintendos rehashbonanza och kontrollgimmicks är man per automatik en "Crysis sugande 360/PS3 fanboy"?

så nintendos kontrollgimmick är unik? hörst talas om PS3an 80 tal lightsensor? och xbox creepycamera? man kan spela med kontroll till de flesta spel som nintendo har publicerat

Medlem
Skrivet av maceor:
Skrivet av daver:
Skrivet av maceor:

Men för helvete! varför dissar alla Wii????
det har SSBB, metroid prime 3 och super mario galaxy. vafan hur i helvete tänker ni med komentarer då som:

Uppenbart att de sänker priset då nya modellen är på väg, någon lättlurad stackare finns det nog fortfarande som tror man kan ha en bra spelupplevelse med Wii (1). :/

JA MAN KAN HA JÄVLIGT BRA spelupplevelse med Wii alla som dissar den har inte provat dom bra spelen.
till alla era Crysis sugande 360/PS3 fanboys: varför spelar folk WoW?, enkelt svar! det är ett bra spel inte för att det har bra grafik, du kan spela det med nästan vilken hårdvara som hällst så SLUTA whina på Wii och spela på den istället

Så om man inte gillar Nintendos rehashbonanza och kontrollgimmicks är man per automatik en "Crysis sugande 360/PS3 fanboy"?

så nintendos kontrollgimmick är unik? hörst talas om PS3an 80 tal lightsensor? och xbox creepycamera? man kan spela med kontroll till de flesta spel som nintendo har publicerat

Nej, men det är skillnad på primär och sekundär. Playstation och Xbox behövde något för att slåss om casual-spelarna med. Det är lika ruttet oavsett konsol.

1
Skriv svar