Pizza, eller inte pizza?

Medlem
Pizza, eller inte pizza?

Det är frågan. Fredrik reser och leker leprechaun. Jag ska på öppet hus på en skola, kommer hem sent. Ska jag köpa pizza? Hade varit gott. Beställa en mexicana med massa pommes på och vitlökssås. Mmmmmmm.

Och där blev jag tjock. Men det hade ju varit festligt som sören. Att äta pizza och titta på Fat Camp-program, är nog något av det bästa som finns. Varför? Då kan jag käka, njuta och tänka att: ”Ja jo, de är ju faktiskt 3112 gånger värre”.

Pizza är världens bästa mat. Kommer nog aldrig att ändras, och självdisciplinen likaså.

Eller vänta, kanske passar det bra med en liten grönsallad istället för pizza? WHAHAHAHAHAHA...!

#blogg

Medlem
Pizza, eller inte pizza?

På frågan i rubriken - Pizza, eller inte pizza - är svaret alltid: Pizza!

Medlem

Pizza!!
Det blir det nog för oss ikväll innan vi ska på bio och se Sugarslaget!


signatur
Medlem

Slängde precis iväg en beställning på onlinepizza.se själv. Klart du ska unna dig en pizza ikväll Simon !

Medlem

Pomme på pizza? är det gott?
iof är ju pomme alltid gott


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Mm, det var gott. Är sjukt mätt nu. Pommes is the shit, om det är bra pommes dvs.

Inaktiv

Lever bara en gång.. så länge man rör på sig så kan man äta vad som helst och hur mycket som helst och må lika bra.

Jag föredrar att leva kort och gott, än att leva länge och grönsak.
Vad kallas denne "PommesPizza"?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Vanliga mexikana med pommes på. :), men Bennys pommes är sådär (pizzorna dock fantastiska). Han slänger alltför mycket krydda på pommesen, så att det smakar för mycket pommes. Dagens i-landsproblem.

Haha Pommes som smakar för mycket pommes :)...roligt ord nu när det sagts för mycket.. Pommes Frites


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar