Dead Rising 2: Off the Record ingen snabb "cash-in"

Robot
Dead Rising 2: Off the Record ingen snabb "cash-in"

De som klagat på att nya Dead Rising 2-versionen är en simpel cash-in kommer bli förvånade, säger utvecklarna Blue Castle Games.

#capcom, #dead-rising-2-off-the-record, #blue-castle-games, #dead-rising-2


Medlem
Dead Rising 2: Off the Record ingen snabb "cash-in"

Ingen time limit då? Eller andra störningsmoment.

Medlem

Låter fortfarande som en snabb cash-in.

Medlem

Hoppas att de gör det lite roligare än 2an... 2an var lite mer av ett race mot klockan samtidigt som man ville leka runt >.<
Och så ogillade jag hur zombiesarna lyckades ta tag i en på de konstigaste sätt >.>

Medlem

Spelar ingen roll vad de där grabbarna säger. Det är från Capcom - kungen av mjölk.


signatur

Memento Mori

Local co-op?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Lär ändå vara samma Psychopaths etc. Vete sjutton om jag vill köpa det, har fortfarande massor i DR2 att göra.
@HodriX: Tidsbegränsningen är ju hela grejen. Det är nog bättre för dig att du letar upp ett annat spel att spela.

Medlem

Nepp, det är inte bara en snabb "cash in" det är en uppenbar och riktigt ful mjölkning

Medlem

Blir nog ett köp sen älskade både 1an och 2an

Medlem

Left 4 dead 3 och dead island plz Inte detta charlie chaplin slap-stick zombiespel

Medlem

" så kommer till och med de första 15 minuterna vara annorlunda mot tidigare."

Så nya, tråkiga cutscenes i början, sen är det samma spel igen?
Klart han måste säga sånt här, skulle va komiskt annars.

Inaktiv

detta är helt klart en kassako elr snabb cash-in. tänk på hur snabbt det kommer efter föregångaren. jag har lärt mig att spel ska ha minst en tre-årig utveckling för att det ska vara värt att köpa...

Inaktiv

Får väl se när det släpps.

Medlem

You can talk the talk but can you walk the walk?

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Spelar ingen roll vad de där grabbarna säger. Det är från Capcom - kungen av mjölk.

Nej, EA är helt klart kungen av mjölk.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av Slimebeast:

Spelar ingen roll vad de där grabbarna säger. Det är från Capcom - kungen av mjölk.

Nej, EA är helt klart kungen av mjölk.

Ni har båda fel, det är Activision som är kungen av mjölk!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av Slimebeast:

Spelar ingen roll vad de där grabbarna säger. Det är från Capcom - kungen av mjölk.

Nej, EA är helt klart kungen av mjölk.

Ni har båda fel, det är Activision som är kungen av mjölk!

Fast nej, de gör ju inte många spel...endast få och kassa.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

1
Skriv svar