Fable III svårare till pc

Robot
Fable III svårare till pc

Svårighetsgraden höjs fastän Peter Molyneux alltid velat att Fable-spelen ska vara något "ett blint barn kan spela igenom med fötterna".

#fable-iii


Fable III svårare till pc

Den kanske fungerar på PC menar ni? Det första "Fable" var en kraschfest på min gamla dator i varje fall.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ettan funkade galant på alla datorer jag kört det på, har dock inte kört tvåan och tänker nog inte köra trean, totalt ointressant för mig även om jag älskade ettan..

Medlem

Hmm ... första Fable fungerade utmärkt på min old timer. Det var en ruggigt bra konvertering med extra quests och kapitel om jag inte minns helt fel?

Ser fram emot detta! Har inte kunnat pröva vare sig Fable III eller II ... har saknat uppföljarna sen den underbara ettan.


signatur

Have a good time!

Inaktiv

Fable 1 = bästa, roligaste, svåraste!
Fable 2 = p12
Fable 3 = Nej

Medlem

Ettan funkade perfekt för mig, märkte aldrig av en krasch.

2an på 360 var väldigt stabil och hade få buggar (Jag märker dock inte av buggar så ofta då jag inte bryr mig om de inte påverkar mitt spelande väldigt mycket).

3an på 360 var bra och hade väldigt få buggar.

Om de lyckas porta över spelet till PC med ny UI och rätt kontroller så kan det nog bli väldigt bra.

Att spelet var enkelt på 360 är en underdrift >.<
Det och att spelet hade lite tort i customization delarna (Det fanns en del olika customization men det var ganska tort i varje kategori) var det enda jag ogillade

Inaktiv

lät ju vettigt. nu är det bara upp till bevis...

Medlem

Om ett spel är så enkelt... så ser jag väldigt lite anledning till att spela det istället för att titta på en film... beroende på vilken film så är det nog svårare än att ta sig igenom fable 3.

Medlem

svårare fiender, men hur gör det spelet svårare när man är odödlig, dessutom var svårhets graden inte det ända problemet med spelet, brist på vapen och kläder var en stor faktor. Valen som man gjorde var ett skämt, varför är man ond om man försöker att rädda albion?

Medlem

Blir nog ett köp ändå, gillade 1:an till PC. Om inte så kan det ju vara lite underhållning, är ju brist på vettiga lir just nu.

Medlem

Det är inte så mycket spel i Fable 3, tyvärr. Interaktiv film kanske.

Medlem

Jag gillade Fable 3...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

tack och lov för det, då kanske det blir mer värt att spela


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Jag gillade Fable och en av anledningarna var just att jag inte upplevde några som helst krasher eller buggers. Såå jag ser iaf fram emot detta, det är mysiga spel.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

Ser framemot Fable 3. Spelade ganska nyss igenom det första till dator, härligt spel som man missat!

Inaktiv

Svårighetsgraden höjs fastän Peter Molyneux alltid velat att Fable-spelen ska vara något "ett blint barn kan spela igenom med fötterna".

Ni är för goa

Ser fram emot spelet dock. Hade en underbar sommar semester med ettan för många år sen på PC. Tvåan blev på kompisens 360 förra hösten. Och Trean äntligen på PC. Kan knappt inte bli bättre (bortsett från BF3, The Witcher 2 och D3 )

1
Skriv svar