Activision: vi har inte förändrats

Medlem

ah kotick då får mig att alltid att skratta

Medlem

visst ni kan få tillbaks guilligt så fort ni sparkar kotick

Medlem

det är väl just att ni inte har förändrats som är dåligt?
ni har fortfarande kvar bobby


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Det positiva med Activision är ju att dom inte kör med multiplayer-koder ännu. Stör mig som fan att det krävs att man ska ha kod för att spela EA-titlar via Xbox Live eller PSN.

Medlem

Bilden säger ju "Hello, I'm actually the devil!"


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Visst sjutton har de förändrats att påstå annat är skrattretande, jag har följt detta företag från tidig ålder så jag vet att så har skett.

Skrivet av Avtr:

Jag tycker nog att deras rykte var skit redan innan ihopslagningen dock... Jag kommer ihåg hur jag verkligen inte gillade att Blizzard skulle befatta sig med Activision.

Du är inte ensam, om det var ett företag som jag verkligen, verkligen inte ville skulle hamna hos EA eller Activision så var det Blizzard.

Skrivet av Palanor:

Sjukt glad över att Bioware är hos EA, så jag kan spela ME3 när det kommer

Glad över att EA äger Bioware är jag visserligen inte men jag håller med dig om att jag är glad över att de iaf inte ägs av Activision som jag idag ogillar mer än EA.

Frilansare

Skrämmande vilken nivå det är på vissa av er!

Vad har den här mannens utseende att göra med Activision och diskussioner kring detta bolag? Varför är det så lätt för er att bara sitta och vräka ur er saker som att strypa folk med en TP-kabel? Väx upp är ni snälla.

Jag vill inte se sådant här beteende på FZ framöver.

Medlem
Skrivet av korosuu:

men gillar inte hur dom följer dlc trenden och ger en 90% av deras spel och erbjuder dig hela spelet om du betalar för dom missande bitarna..

Det är nog inte utvecklarna som ska ha skit för detta utan utgivarna som gör allt för att maximera inkomsterna av ett spel. Självklart finns det säkerligen många utvecklare som gillar detta då det ju även kan innebära att de själva får mer i lön. Men jag tror inte ett företag som Bioware eller Blizzard själva skulle valt att göra så som EA och Activision numera gör.

Medlem

Ha ha, idioter.

Medlem

Att folk gnäller är bara larvigt, något gör ju Activision och Mr. Bobby (som jag för övrigt tycker ser trevlig ut) rätt med tanke på deras framgång. Tror vi lider lite av den högljudda griniga minoriteten här.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Skrämmande vilken nivå det är på vissa av er!

Vad har den här mannens utseende att göra med Activision och diskussioner kring detta bolag? Varför är det så lätt för er att bara sitta och vräka ur er saker som att strypa folk med en TP-kabel? Väx upp är ni snälla.

Jag vill inte se sådant här beteende på FZ framöver.

Måste ju fråga vad poängen med artikeln är annars? Hela syftet med den är att peka på att Activision saknar verklighetsuppfattning, när det i artikel efter artikel på den här sajten talas om hur Activision inte betalar ut sina royalties sparkar sina stjärnor för att hålla sina varumärken anonyma.

Kom inte och gnäll på att folk ledsnar på hans självgoda nyna när sajten du är Chefsredaktör för utmålat honom som spelbranchens variant av hin håle.


signatur

P.L.U.R

Medlem

nej fan Activision kan fara och flyga. Aldrig mer köpa spel som de ger ut.

Medlem

Jag vet inte riktigt vad det är, men det där enorma leendet känns lite som om det döljer en djävul där bakom. "/


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

Fan vad snubben spyr ut skitsnack! Alla hatar inte Activision för dom är stora...alla hatar dom för att deras chef är en jubelidiot, de är giriga och konstant mjölkar sönder bra spelserier.

Ner med Activision, det är dags att börja bojkotta alla spel som släpps av Activision


signatur

Game long and prosper

Medlem

SLUTA GNÄLL FÖR FAN STARTA ETT NYTT FORUM ELLER BOJKOTTA ALLA SPEL AV DOM. Sluta vara så p12:or och skaffa ett liv om ni bara ska sitta o gnälla! Inte deras fel att ni kanske inte testade betan eller något? Dom utvecklar ett spel dom tycker dom gör bra sen om dom vill ta betalt för andra saker är deras ensak dom som bestämmer så gör det bättre själva istället då! Köp inte spelen om ni hatar dom men sluta gnäll FÖR FAN hör detta gnäll överallt!

Medlem
Skrivet av markus:

SLUTA GNÄLL FÖR FAN STARTA ETT NYTT FORUM ELLER BOJKOTTA ALLA SPEL AV DOM. Sluta vara så p12:or och skaffa ett liv om ni bara ska sitta o gnälla! Inte deras fel att ni kanske inte testade betan eller något? Dom utvecklar ett spel dom tycker dom gör bra sen om dom vill ta betalt för andra saker är deras ensak dom som bestämmer så gör det bättre själva istället då! Köp inte spelen om ni hatar dom men sluta gnäll FÖR FAN hör detta gnäll överallt!

Att gnälla och bojkotta är det du kan göra som konsument för att markera ditt missnöje, så det lär vi fortsätta med...


signatur

P.L.U.R

Medlem

Hatar dom för alltid när speciellt när dom tvingade blizzard att förstöra wow med cataclysm på det sättet som det blev.

12
Skriv svar