Vinn Operation Flashpoint: Red River

Robot
Vinn Operation Flashpoint: Red River

Sex exemplar av spelet och andra godsaker står på spel. Är du soldat nog?

#operation-flashpoint-red-river


Medlem
Vinn Operation Flashpoint: Red River

Någon lite mindre begåvad individ på eran redaktion borde sätta sig i skolbänken igen. Åker du söderut kan du inte ta dig till rätt svar utan att först passera ett annat land som BORDE varit rätt svar. Gör om, gör rätt.

Say what?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av IceDusT:

Någon lite mindre begåvad individ på eran redaktion borde sätta sig i skolbänken igen. Åker du söderut kan du inte ta dig till rätt svar utan att först passera ett annat land som BORDE varit rätt svar. Gör om, gör rätt.

Märkte det jag också. Men det är väl inte någon anledning till att vara otrevlig?

Medlem

Tajikistan delar bara gräns med Afghanistan, Kina, Kirgizistan och Uzbekistan. Ser du någon av dem bland svarsalternativen?

Medlem
Skrivet av jesterhead:
Skrivet av IceDusT:

Någon lite mindre begåvad individ på eran redaktion borde sätta sig i skolbänken igen. Åker du söderut kan du inte ta dig till rätt svar utan att först passera ett annat land som BORDE varit rätt svar. Gör om, gör rätt.

Märkte det jag också. Men det är väl inte någon anledning till att vara otrevlig?

Nä, det har du nog rätt i. Men det kändes bra för tillfället. En dålig dag. Lätt och gnälla på andra då

Medlem

Ha ha, nej nej, hemskt mkt nej.

Medlem
Skrivet av IceDusT:

Någon lite mindre begåvad individ på eran redaktion borde sätta sig i skolbänken igen. Åker du söderut kan du inte ta dig till rätt svar utan att först passera ett annat land som BORDE varit rätt svar. Gör om, gör rätt.

Hmmm ... varför blir tävlingsfrågan fel pga det? T.ex. så kan man ju ta sig till Frankrike om man åker söderut från Sverige? Eller håller du inte med om det heller?

Lycka till alla! Hade förresten varit kul om man fick ett PM eller något när tävlingen är slutförd då man får se vilka svar man hade rätt/fel på ... jag kommer nämligen oftast inte ihåg vad jag svarat.

Medlem

De skrev aldrig vilket det första landet du kommer till är. Bör väl snarare tolkas som; vilket av dessa tre länder korsar du (förr eller senare) om du åker söderut från landet spelet utspelar sig i.

Medlem
Skrivet av Enlightener:

De skrev aldrig vilket det första landet du kommer till är. Bör väl snarare tolkas som; vilket av dessa tre länder korsar du (förr eller senare) om du åker söderut från landet spelet utspelar sig i.

Jag håller inte med. Jag tycker nämligen frågan är formulerad rätt!

Medlem
Skrivet av Bruden123:
Skrivet av Enlightener:

De skrev aldrig vilket det första landet du kommer till är. Bör väl snarare tolkas som; vilket av dessa tre länder korsar du (förr eller senare) om du åker söderut från landet spelet utspelar sig i.

Jag håller inte med. Jag tycker nämligen frågan är formulerad rätt!

Håller inte med? Jag menar ju också på att frågan kan klassas som rätt formulerad! Menade inte mitt inlägg som svar på ditt, det dök upp under tiden jag skrev mitt. Därmed att jag skrev hur folk borde "tolka" frågan istället för hur de gjort hittills.

Medlem

Jag skulle inte ens ta emot speleländet om jag så fick betalt. Tvi för Codemasters skändning av Operation Flashpoint-namnet.

Medlem
Skrivet av Forcie:

Jag skulle inte ens ta emot speleländet om jag så fick betalt. Tvi för Codemasters skändning av Operation Flashpoint-namnet.

Same here...

Medlem

Ja...alltså fråga...2? Hmm.

Medlem

Red River utspelas i Tadzjikistan, och inget av länderna på fråga 2 ligger söder om Tadzjikistan. Hela landets södra del gränsar till Afghanistan. Lite epic fail på denna tävling, men spelet och tävlingen går kanske hand i hand?

Medlem

paktistan ligger närmast till söder så antar att det är rätt?

Medlem

Hur kommer det sig att detta spel får så extremt mycket uppmärksamhet på FZ? Har FZ blivit *host* "sponsrade" av Codemasters? Skulle kunna förklara recensionen av Dragon Rising också...

Medlem

Kul med ny tävling, inte så svåra svar den här gången - en liten snabb tävling. Lycka till!


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

Vinner gärna t-shirten, blir säkert bra som "ved" för att hålla huset varmt.

Medlem

Medlem sedan 2004. Vinner jag kanske denna tävling?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skägg.
10 Chambers

Forcie, ta av dig foliehatten. Vi skriver och annordnar tävlingar för i stort sett alla stora titlar och Red River förekommer inte mer i rapporteringen än något annat aktuellt spel.

Remus, tyvärr är det ju rätt svar och tur som korar vinnarna i denna tävling också


signatur
Medlem

WTF!!!!
DEN BYTTE MITT SVAR!!!

Jag valde *host* men den bytte till *host*!!!!
Här har man letat igenom en hel del sidor efter rätt svar så byter den till fel >.<

MFZ
Medlem

tänker passa på denna tävling, vill inte sänka mina odds på vettiga priser genom att riskera att vinna den här smörjan. ;D


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Hade ingen anining att OPF närmar sig release.
Men är inte intresserad tillräckligt för att befoga ett deltagande.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

NU VILL JAG VINNA!!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Angränsade land till söder är inte med i listan... Skärpning!


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

Ser absolut inget fel i frågeställningen.

Ex.: Om du åker söderut från Sverige, vart hamnar du då?
1. Kanada
x. Ryssland
2. Kongo


signatur

i7 2600K(2011)/GTX 1080/ACER Predator Z35 | PS4 | PS3 | Wii | PS2 | SNES | GB | NES

Medlem

Fattar inte varför alla är så hatiska mot Operation Flashpoint: Dragon Rising och nu Red River, potentialen ligger inte i kampanjerna som följer med spelet, utan i editorn som medföljer. Jag satt och lärde mig lua scripting i dragon rising och hade riktigt kul!

Visst det är väll ingen riktig uppföljare till originalet, men fortfarande har det stor potential. Jag vill riktigt gärna vinna detta spelet då man inte har råd att köpa det sen vid release, så att jag kan scripta riktigt balla strider igen :D! roligare miljöer!


signatur

cags

Medlem
Skrivet av cags91:

Fattar inte varför alla är så hatiska mot Operation Flashpoint: Dragon Rising och nu Red River, potentialen ligger inte i kampanjerna som följer med spelet, utan i editorn som medföljer. Jag satt och lärde mig lua scripting i dragon rising och hade riktigt kul!

Visst det är väll ingen riktig uppföljare till originalet, men fortfarande har det stor potential. Jag vill riktigt gärna vinna detta spelet då man inte har råd att köpa det sen vid release, så att jag kan scripta riktigt balla strider igen :D! roligare miljöer!

Du är medveten om att de tagit bort editorn, va?

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av cags91:

Fattar inte varför alla är så hatiska mot Operation Flashpoint: Dragon Rising och nu Red River, potentialen ligger inte i kampanjerna som följer med spelet, utan i editorn som medföljer. Jag satt och lärde mig lua scripting i dragon rising och hade riktigt kul!

Visst det är väll ingen riktig uppföljare till originalet, men fortfarande har det stor potential. Jag vill riktigt gärna vinna detta spelet då man inte har råd att köpa det sen vid release, så att jag kan scripta riktigt balla strider igen :D! roligare miljöer!

Du är medveten om att de tagit bort editorn, va?

What?! seriöst?! det har jag helt missat i så fall den kan de ju inte ta bort, då är de inte helt kloka! rättare sagt sjuka i huvudet! :/


signatur

cags

12
Skriv svar