Blizzard anställer för ej tillkännagiven titel

Robot
Blizzard anställer för ej tillkännagiven titel

Och det är inte heller Blizzards kommande massiva onlinerollspel - 'Titan'.

#blizzard-entertainment


Medlem
Blizzard anställer för ej tillkännagiven titel

Jag vill se Warcraft 4!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Jag vill se det bästa spelet världen någonsin har skådat!!!!!!

Medlem
Skrivet av Harpa:

Jag vill se Warcraft 4!

Skrivet av markus:

Jag vill se det bästa spelet världen någonsin har skådat!!!!!!

Jag skulle inte klaga om det bästa spelvärlden någonsin har skådat på något sätt lyckas vara Warcraft 4

Medlem

Diablo 4.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Medlem

Ja ge mig Warcraft 4!

Medlem

En önskan jag har är att NÅGON utvecklare skulle göra ett nytt Close Combat spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag skulle vilja se dom ge sig ut i lite okänd träng för dom, kanske försökte sig på ett FPS? Om dom kan göra ett lika bra FPS som dom gör sina övriga spel är ju succé ett faktum.

Medlem

Starcraft FPS.

Medlem

deras första dedikerade spel för next-gen consoles

vad jag skulle vilja se är mer spel i stil av neverwinter nights och elder scrolls... men blizzard sysslar inte med sådant, så får hoppas att det är secret recruitment to finish D3 faster (>O_o)>

Medlem

Diablo 3 expansion kanske? Warcraft 4 är nog rätt sannorlikt oxå, om deras nya MMO ska ta över efter WoW så kan de fortsätta med warcraft i gammal hederlig RTS style igen

Medlem

Starcraft Ghost spika ihop det NU!!

Medlem

Warcraft 4 helt klart!
Eller Dota 2 kanske?


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av The_Calle:

Diablo 3 expansion kanske? Warcraft 4 är nog rätt sannorlikt oxå, om deras nya MMO ska ta över efter WoW så kan de fortsätta med warcraft i gammal hederlig RTS style igen

Om dom har sagt något, så är det just att deras nya mmo inte kommer konkurrera med WoW och att dom kommer vara rätt så olika spelmässigt. Det är iaf deras mål och därför så har dom iaf ingen avsikt att deras nya mmo ska ta över efter WoW.

Medlem

Fortsätt med diablo 3 ffs annars ett expansion till det vore inte fel.

Medlem

Warcraft 4 är mer eller mindre bekräftat då en blizzard anställd råkade nämna det i en intervju.

Medlem

Bekräftat? Visa mig

Medlem

Jag vill se mer balansering och nya enheter i starcraft 2

Medlem

Diablo 3 lär släppas någon gång i 2012... Men jag vill ha Heart of the Swarm expansionen till Starcraft 2!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag ser gärna att dom gör klart Warcraft Adventures.

Inaktiv
Skrivet av stenhuggarna:

Jag skulle vilja se dom ge sig ut i lite okänd träng för dom, kanske försökte sig på ett FPS? Om dom kan göra ett lika bra FPS som dom gör sina övriga spel är ju succé ett faktum.

ja! elr ett rpg. mums!

Medlem

Har en känsla på warcraft 4 på starcraft 2 motor! I so sure about it!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Wuuuäh wuäääh ni vill bara ha uppföljare till deras äldre wuääääh mjölkning muu


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Skulle ju kunna vara en lite mindre otippad titel, exempelvis ett sidspår i StarCraft 2 (alltså inte en hel expansion utan kanske lite mer fristående) eller en expansion till Diablo 3, eftersom det förmodligen börjar bli klart och Blizzard verkar KONSTANT utveckla nya idéer till sina spel. Kanske, som sagt. Just saying.

Medlem

Något mer "nyskapande" vore ju såklart trevligt att se... men det mesta är ju redan gjort i någon variant.

Dock går det ju alltid att "förbättra" ett spel som redan finns.

Medlem

Om Blizzard kan ta nu sina halvt oändliga resurser och göra ett nytt spel som inte är baserad på Warcraft, Starcraft eller Diablo skulle jag vara glad.

Seriöst, gör något nytt.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av Keasar:

Om Blizzard kan ta nu sina halvt oändliga resurser och göra ett nytt spel som inte är baserad på Warcraft, Starcraft eller Diablo skulle jag vara glad.

Seriöst, gör något nytt.

Kodnamn "Titan". Är du helt oinformerad?

Medlem

Jag skulle tro att de håller på med WarCraft 4 då jag såg en helt ny conceptbild som var gjord av Wei Wang. http://eu.battle.net/wow/en/media/artwork/warcraft3?view#/gro... Den är gjord 2009 och som sagt av Wei Wang. Han är ju en stor Concept Artist på Blizzard och varför skulle han lägga sin tid på ett såpass "gammalt" spel när de hade massor att göra 2009? Jag är inte helt 100 på Orcers story och så men jag är nästan 100% säker på att de inte har röda ögon normalt sett. Det kanske är en ändring i storyn?
Detta är dock bara vad jag tror.

Medlem

Något nytt som inte är Diablo, WarCraft eller StarCraft.

12
Skriv svar