Uppföljaren till Wii på E3

Medlem

Ja tänker nog inte köpa ett enda wii till köpte första sålde första hehe punkt slut

Skrivet av lang:
Skrivet av showerguy:

Xbox 720 och Ps4 måste väl antagligen utannonseras snart.

Inte direkt. Då Nintendo alltid har riktat in sig till en publik under 12 år.
Medans xbox och ps har riktat in sig på en lite äldre publik.

Snarare en publik som är under 12 och över 20. De "vuxna barn" som spelat på Nintendokonsoller ända sen NES och fastnat för tajt gameplay är inte en liten del av målgruppen.
Men att de missar tonåringarna som tycker att det absolut roligaste med spel är att skjuta prostituerade i Rockstar-spel, det kan jag verkligen hålla med om.

Medlem

Det Nintendo har varit bra på med Wii, är underhållet av sina karaktärer. Mario, Donkey Kong, Kirby, Link/Zelda. Samus mm. Alla de har fått ett eller flera spel på Wii, och alla har varit underhållande, tillräckligt snygga, och fått in nya element i gameplayet, eller fått helt nytt gameplay. Alla älskar remakes av sina favorit sidescrollers också, det gjorde Nintendo också väldigt bra.

Dessutom, det här är min åsikt, men wiimoten var väldigt skön att spela med i de spel som krävde att man höll den på tvären, alltså som en vanlig kontroll. Viftandet stod jag ut med.

Medlem

Wii 2....denna gång med 360 grafik -_-


signatur

Game long and prosper

Medlem

komigen nu nintendo fixa en konsoll utan nån sorts gimmick utan en konsoll med en normal handkontroll. Om ni fixar det köper jag er nya konsoll annars får det va!

Medlem
Skrivet av vaoen:

komigen nu nintendo fixa en konsoll utan nån sorts gimmick utan en konsoll med en normal handkontroll. Om ni fixar det köper jag er nya konsoll annars får det va!

Håller fullständigt med dig. Har länge innan tyckt att Nintendo var suveräna sen kom wii och då var det för min del som att dom bara sjköt en kula rätt igen mitt förtroende för dom

Medlem

och alla spelkonsoler hånade WII med dess rörelsekontroll och sen komme det
kenictech m.m

Nintendo hade bara planerat på långsikt och lyckades ^^


signatur

mm

12
Skriv svar