Spel i helgen?

Medlem
Spel i helgen?

Märker att alla rubriker som jag gör slutar med frågetecken, innovativt Simon, verkligen innovativt.

Klarade Majoras Mask precis! JAAAAA, äntligen. Det får 3/5. Orkar inte med kontrollen (oj, jag råkar gå lite för långt, så jag hoppar tre meter åt vänster, typ). Sugen på Windwaker, pepp på ny spelmotor, men känner att jag måste kanske pausa med ett kort mellanspel. Har ni förslag? Nåt roligt, nåt fint, nåt indiebajs, nåt roligt, nåt roligt? Jag gillar allt som inte har Call of Dutys estetik (vilket i och för sig tar bort 75% av alla fps)

Seså, gör mig glad, marionetter. Dance.

Annars vet jag inte vad helgen har att bjuda på. Är ju alltid hemma (en släkting föreslog skaka rumpa, men jag skrattade). Verkar som om jag ska ta och påbörja nya arbetsprover till en annan utbildning.

Nästa vecka vankas det tripp till Skåneland. För då är det fotolergökshögtiden!

#blogg

Medlem
Spel i helgen?

Hmm, kort, roligt indie? Har du provat Penumbra? Förutsatt att du gillar skräck så är detta ett mycket bra spel, annars har du inte mycket att hämta

Medlem

Ah, crap, är inte sugen på skräck just nu, tack annars. :). Jag är mer sugen på något kort, gulligt, roligt.

Dink Smallwood!

Ha ha spel som göres narr av rpg genren. Ytterst charmigt.

Gratis också.

http://www.hotud.org/component/content/article/39-rpg/20001-d...


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha.. nah, vet inte. Det råkade bli crystal defenders, men jag lade det på hyllan direkt, tråkigt med ett spel som bara hade tre kartor typ.

1
Skriv svar